En die maakt het niet cooler hierquote:
Geweldig, die Beach Boys!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Strandliedje
![]()
(is een cocktail, maar geen smiley van)
Ja, de fiets in het kader van het goede voorbeeld geven vanwege de bezuinigingen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Kijk aan, een VVD'er op de fiets, hoe is het mogelijk!
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Strandliedje
![]()
(is een cocktail, maar geen smiley van)
Ja, inderdaad, dat zal wel weer!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de fiets in het kader van het goede voorbeeld geven vanwege de bezuinigingen.
Om de hoek staat de limousine te wachten
Overigens vind ik dit van alle Beach Boys nummers wel één van de mindere, doe mij maar liederens als 'Sloop John B', 'Help Me Rhonda' of bijvoorbeeld 'Little Deuce Coupe'.quote:
Of deze, wat een mooie melodiequote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:29 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Overigens vind ik dit van alle Beach Boys nummers wel één van de mindere, doe mij maar liederens als 'Sloop John B', 'Help Me Rhonda' of bijvoorbeeld 'Little Deuce Coupe'.
Overigens, the Beach Boys komen op de Lokerse Feesten spelen nabij Gent!
Heb je neusdruppels? En ik bedoel niet die druppel die nu aan je neus hangtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Auw mijn hoofd.
Ben echt zo verkouden![]()
Ik hoor meer mensen over verkoudheid. Zal wel komen door de omslag in het weer. Maar het is wel heerlijk buitenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Auw mijn hoofd.
Wat een ontzettend mooi lied! Echt een verademing tussen al het electronische beukwerkquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:30 schreef summer2bird het volgende:
Auw mijn hoofd.
Het boek 'adhd een kopzorg' heeft me goed geholpen met allerlei tips en trucs.quote:
Ik weiger dus die rotzooi..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het boek 'adhd een kopzorg' heeft me goed geholpen met allerlei tips en trucs.
Ritalin heeft ook wonderen voor me gedaan.
Zou je eens moeten doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Toen ik 17 was (ben bijna 43) ben ik daar ZO ziek van geweest, nooit meer
Ik rook als een ketterquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen
Of rook je helemaal niet verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |