Adelequote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef Bastard het volgende:
Dan doe ik er ook 1 voor deze rustige middag
Dijk van een stem! Schrok ook even toen ze aankondigde er voor 5 jaar tussenuit te gaan, gelukkig is ze tot inkeer gekomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
AdeleHaar stem is echt schitterend!
Hey, leuk om je weer te zien hier!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
AdeleHaar stem is echt schitterend!
Geweldigquote:
Ja, ze is echt in 1 klap een grote ster geworden vlgs mij.quote:
Mooie stem idd...quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:54 schreef Bastard het volgende:
Dan doe ik er ook 1 voor deze rustige middag
Ben ik dan ook Blaadje voor hequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geweldig
Past helemaal op deze voorjaarsdag.
Oh, die gouwe ouwe, te gek!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooie stem idd...
Maar die dame is wel heel erg boos ergens over, aan die tekst te zien?
Een gouwe ouwe:
Klopt!! Zo begon ik wel ooit, maar al snel werd het Blaadje, gewoon Blaadje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, en geen herfstblaadje
En zo kun je je ontwikkelen van herfstblaadje naar groen blaadje.. Je hebt de tijd terug laten lopen. Fantastischquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Klopt!! Zo begon ik wel ooit, maar al snel werd het Blaadje, gewoon Blaadje.
Just me
Sjow zeg, zeg je dat even raak!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En zo kun je je ontwikkelen van herfstblaadje naar groen blaadje.. Je hebt de tijd terug laten lopen. Fantastisch
Dank jequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Sjow zeg, zeg je dat even raak!
Thx![]()
Prachtige bevestiging van waar ik nu mee bezig ben..
Je raakt me echt
Zo zingt ze het ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mooie stem idd...
Maar die dame is wel heel erg boos ergens over, aan die tekst te zien?
Een gouwe ouwe:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:00 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Yessssss ik doe een man blozen, wat zal ik lekker slapen zo
Dus die Adele (ken der echt niet) doet covers?? Zoo kan ik het ook (als ik geen valse kraai was geweest dan).quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:10 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Bijna, bijna, bijna, even nog niet!
Maar thx, jij ook voor straks
YW en ik ga nu maar.. het kakt hier weer in, of was het alquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef Blaadje11 het volgende:
Dus die Adele (ken der echt niet) doet covers?? Zoo kan ik het ook (als ik geen valse kraai was geweest dan).
Oh, ik dacht door die post van Bastard op die van EO met Culture Club, alsof zij dat nu zong maar dan boos. Ofzo, haha!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]Uh, nee. Hoe kom je daar zo op ?
Ze is zelfs een "singer, songwriter". (Hoewel ze zo te zien niet één nummer voor "21" zelf heeft (mee) geschreven.)
aah, ja. Bastard bedoelt de emotie (boosheid & verdriet) die E_O in de tekst las. Ze zingt het ook "boos"quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:44 schreef Blaadje11 het volgende:
Oh, ik dacht door die post van Bastard op die van EO met Culture Club, alsof zij dat nu zong maar dan boos. Ofzo, haha!
Komt omdat ik dr niet ken he, zei ik al.
Oke, ik snap, maar ga toch mooi niet luisterenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
aah, ja. Bastard bedoelt de emotie (boosheid & verdriet) die E_O in de tekst las. Ze zingt het ook "boos"
Zou je toch eens moeten doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:49 schreef Blaadje11 het volgende:
Oke, ik snap, maar ga toch mooi niet luisteren
Ben toe aan slapen, dus ik geef maar es toe.
Trusten
Neequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zou je toch eens moeten doen
Trusten.
Ja ik begreep dr vraag ook even nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
aah, ja. Bastard bedoelt de emotie (boosheid & verdriet) die E_O in de tekst las. Ze zingt het ook "boos"
Ik ook! Korte nacht, lange dag maar gelukkig is het prachtig weer!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
Vandaag een lange dag. Jammer, was liever van het weer gaan genieten..
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:21 schreef senesta het volgende:
Mogge!
Ik heb 's ochtends steeds zo'n last van mijn ogen, ik dacht dat het hooikoorts was maar daar heb je toch vooral in de middag last van dan??
Nou, dan kun je Sjögren wel uitsluiten. Zal het misschien toch met het voorjaar en dingetjes die in de lucht zweven te maken hebben. (Nee, geen ufo'squote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:01 schreef senesta het volgende:
Nou ze voelen droog maar ze tranen wel veel, lekker tegenstrijdig he?![]()
Misschien maar eens iets als ogentroost proberen.
Oh dat had ik gisteren vlgs mij ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:01 schreef senesta het volgende:
Nou ze voelen droog maar ze tranen wel veel, lekker tegenstrijdig he?![]()
Misschien maar eens iets als ogentroost proberen.
Als je uit de wind zit kan het best goed toeven zijn denk ik. En ach, aan het strand is het altijd lekker, al loop je gewoon langs de vloedlijn.quote:
Ja he? En dan ben je er vast een keer geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je uit de wind zit kan het best goed toeven zijn denk ik. En ach, aan het strand is het altijd lekker, al loop je gewoon langs de vloedlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |