twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
Topwijf heeft die John aan de haak geslagen .quote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
Sanna heeft het ook naar haar zin gehad.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
Weet iemand dit?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op wie was Cisse nou zo boos toen ie naar de bank liep na zijn goal?
Rare actie was dat. Je kon niet goed zien tegen wie hij het had.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op wie was Cissee nou zo boos toen ie naar de bank liep na zijn goal?
Heel het vak is natuurlijk over haar heen gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
Sanna heeft het ook naar haar zin gehad.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Zielig zeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Slechte verliezer, die kutBrit.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Dat hoort zeker bij z'n stijlquote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Slechte verliezer, die kutBrit.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Gewoon een kut tokkie. Geweldige zet weer van Muntenman om die triangeljosti aan te stellen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoort zeker bij z'n stijl! Altijd te laat komen. Klapmongool.
Na drie nederlagen op rij kan ik me wel voorstellen dat hij er flink de pee in heeft. Maar dan nog moet hij daar gewoon gaan zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Wtf, wat een debiel man.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Precies. Eerst die frusti Woutje Drama die Schaken bij zijn been pakt, en nu die Engelse tokkie die niet komt opdagen. Zogenaamd nuchtere Tukkers, m'n reetquote:
McClaren duikt weg voor de crisis en zijn naderende onslagquote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Triest dit idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef Ties02 het volgende:
Wat een kutmiddag.. Vond Röseler niet slecht maar we missen Douglas wel zeg, hij is 3 wedstrijden geschorst en nu 2 van de 3 wedstrijden al verloren..
Wat deden al die kakkerlakken op de hoofdtribune trouwens
Hier ook. Is vaak alsnog misgegaan dit seizoen, die wedstrijden waar je eigenlijk beter bent en drie punten verdient. Maar ze bleven zó rustig.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:08 schreef Siyara het volgende:
Ik kon pas echt juichen toen de Teen de 0-2 inschoot.
Prachtig, sowieso vindt zij het dacht ik geweldig hier, mooi om te zienquote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
reageer retweet
Programma 020quote:AZ - RKC Waalwijk
Vitesse - AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
Programma pisveequote:25/03/12 020- PSV
01/04/12 020 - Heracles Almelo
11/04/12 sc Heerenveen - 020
15/04/12 020- De Graafschap
22/04/12 020- FC Groningen
29/04/12 FC Twente - 020
02/05/12 020- VVV-Venlo
06/05/12 Vitesse - 020
Programma heerenveenquote:020 - PSV
PSV - VVV-Venlo
RKC Waalwijk - PSV
PSV - AZ
PSV - NEC
Roda JC Kerkrade - PSV
PSV - ADO Den Haag
Excelsior - PSV
Programma twentequote:sc Heerenveen VVV-Venlo
FC Groningen sc Heerenveen
sc Heerenveen 020
NEC sc Heerenveen
sc Heerenveen Vitesse
Heracles Almelo sc Heerenveen
FC Twente sc Heerenveen
sc Heerenveen Feyenoord
Programma Feyenoordquote:De Graafschap - FC Twente
ADO Den Haag - FC Twente
FC Twente - Roda JC Kerkrade
AZ - FC Twente
FC Twente - NAC Breda
Excelsior - FC Twente
FC Twente - 020
FC Twente - sc Heerenveen
VVV-Venlo - FC Twente
Het wordt iig een zeer interessante ontknoping. Geen enkel team van de top 6 heeft een makkie, sterker nog ; De meeste moeten nog een paar keer tegen elkaar uit komen. Nu hoor je mij niet zeggen dat Feyenoord titelaspiraties zou moeten hebben. Maar van alle programma's schat ik die van ons niet in de zwaarste.quote:De Graafschap Feyenoord
Feyenoord NAC Breda
Roda JC Roda JC Feyenoord
Feyenoord Excelsior
ADO Den Haag Feyenoord
Feyenoord AZ
Feyenoord Heracles Almelo
sc Heerenveen Feyenoord
quote:
Heerenveen krijgt bovendien zowat heel het linkerrijtje nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:21 schreef WethouderHekking het volgende:
Vorige week gaf ik geen dubbeltje meer voor de vijfde plek, maar nu gaat het zonnetje toch wel weer schijnen boven de Kuip.
Zijn pa is ook louter positief. Hopelijk luistert Guidetti er een beetje naar.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prachtig, sowieso vindt zij het dacht ik geweldig hier, mooi om te zien
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pa is ook louter positief. Hopelijk luistert Guidetti er een beetje naar.
Juist omdat ons programma redelijk makkelijk is, zie ik het zwaar in. Tegen de kleintjes hebben we het lastig, verspelen we punten dus weet niet of dit programma nou zo zwaar in ons voordeel isquote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Programma az :
[..]
Programma 020
[..]
Programma pisvee
[..]
Programma heerenveen
[..]
Programma twente
[..]
Programma Feyenoord
[..]
Het wordt iig een zeer interessante ontknoping. Geen enkel team van de top 6 heeft een makkie, sterker nog ; De meeste moeten nog een paar keer tegen elkaar uit komen. Nu hoor je mij niet zeggen dat Feyenoord titelaspiraties zou moeten hebben. Maar van alle programma's schat ik die van ons niet in de zwaarste.
Het gelul dat alle wedstrijden voor Feyenoord moeilijk zijn mag na 3/4 van de competitie ook wel eens klaar zijn. Als dat het geval was stond je geen 5e.
Een plek bij de top 3 of 4 moet zeker haalbaar zijn. We spelen nog 4 keer thuis waarvan we er zeker 3 zouden moeten winnen.
Dit was weer een goede wedstrijd na een reeks met heel veel puntverlies. Dat laatste is ook de realiteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Het gelul dat alle wedstrijden voor Feyenoord moeilijk zijn mag na 3/4 van de competitie ook wel eens klaar zijn. Als dat het geval was stond je geen 5e.
Inderdaad, maarja als Guidetti die directeur beetje belaagd dat ie zo graag weer naar Feyenoord wil worden uitgeleend, en wat redenen met voetbal, Sanna n populariteit, en ook nog daarbij de samenwerking met Feyenoord, wie weetquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.
True. Maar geloof er niks van dat hij een serieuze kans daar gaat krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.
Stel dat Guidetti nog een jaartje wil blijven en City gaat daar mee akkoord, dan nog is het maar de vraag of Feijenoord zijn huursom kan betalen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja als Guidetti die directeur beetje belaagd dat ie zo graag weer naar Feyenoord wil worden uitgeleend, en wat redenen met voetbal, Sanna n populariteit, en ook nog daarbij de samenwerking met Feyenoord, wie weet
Tja altijd speculeren met dit soort dingen, hopelijk kan Van Geel iets regelen dan, eventueel met vvf. Fernandez en Van Haaren weg, 3 spelers erbij, weet niet wat voor gevolgen dat voor loonbudget heeft?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Stel dat Guidetti nog een jaartje wil blijven en City gaat daar mee akkoord, dan nog is het maar de vraag of Feijenoord zijn huursom kan betalen.
City gaat hem echt niet weer een jaartje voor appel en ei verhuren.
Gaat moeilijk worden daar, het is hopen op een RKC uit scenario.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:31 schreef Haringkop het volgende:
can we play you every week?
ons programma is lastig zat, ben tegenwoordig meer gespannen voor de graafschap uit dan een willekeurige club uit de top 6!
Denk het wel, al komt de ultieme test 28 april tege Maher, Elm, Martens. Al zijn dat wel 3 voetballende mensen, lekker fel der op zoals onze jongens vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nu toch wel stellen dat we het beste middenveld van de eredivisie hebben.
Ja, dat zit best snor. Ook mooi dat Clasie wat doelgerichter speelt de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nu toch wel stellen dat we het beste middenveld van de eredivisie hebben.
En dat ondanks de 6-0 in Groningen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ook goed te zien dat het met de verdediging gewoon goed zit, alleen AZ, Twente en Vitesse hebben minder tegengoals gehad dit seizoen
Wacht maar, straks dan... Pas maar op!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En terecht, het blijft een provincieclubje.
Je bent niet de enige hier. Mag ook wel een keer, na een jarenlang tranendal.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
En we kunnen godverdomme NOG STEEDS kampioen worden.
DIKKE LUL aan iedereen die me afschoot na Ajax-uit toen ik zei dat we lang mee zouden doen.
En ja ik ben HELEMAAL hyper
Met mij waren TheGreatHooD en nog iemand. Verder NIEMAND.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier. Mag ook wel een keer, na een jarenlang tranendal.
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
Oh ja Blom geen Kuipers... Zo goed was mijn stream nou
Was trouwens volgens de engelse commentator een 100% strafschop: how can this not be a penalty?!
Om doodziek van te wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomen
We moeten dit decennium toch wel weer een keer kampioen worden, een decennium zonder kampioenschap, zoals het vorige, is Feyenoord onwaardig. Nu al kampioen worden na zo,n dramaseizoen zou wel ultiem zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met mij waren TheGreatHooD en nog iemand. Verder NIEMAND.
En ja, het is onwaarschijnlijk, maar het KAN NOG FUCKING STEEDS.
PS: 5e op +1 doelsaldo.
FEIJENOORD
Stiekem eindigen op de vierde plaats is het meest realistische scenario ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Muto het volgende:
Mijn hoop is voorlopig dat Heerenveen en nog een team nog veel gaan verliezen en dat we top 4 eindigen. Daarna zien we wel verder.
Stel je niet zo aan wijf. We hebben gewonnen.quote:
Ik hoor je wel als het gebeurt volgende week en we daardoor gelijk spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan wijf. We hebben gewonnen.
Echt hé.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Muto het volgende:
Die Ritmo beweren dat hij echt niet alleen kwam als Feyenoord verloor.![]()
Vorig seizoen wel een UEFA-cup, dat vergoeilijkt een hoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We moeten dit decennium toch wel weer een keer kampioen worden, een decennium zonder kampioenschap, zoals het vorige, is Feyenoord onwaardig. Nu al kampioen worden na zo,n dramaseizoen zou wel ultiem zijn.
Maar ook gewoon zorgen dat het ieder seizoen weer een stapje omhoog gaat, zowel sportief als financieel.
Dan is het wat anders. We hebben vandaag met 2-0 gewonnen. Ga feest vieren ipv zeiken over een wel of niet gegeven strafschop.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor je wel als het gebeurt volgende week en we daardoor gelijk spelen.
Wijf.
quote:Schenkeveld breekt jukbeen
Bart Schenkeveld heeft zaterdagavond in het duel met Roda JC zijn jukbeen op meerdere plaatsen gebroken. De jonge mandekker van Excelsior wordt maandag geopereerd. Schenkeveld mist door de serieuze blessure in ieder geval het duel met FC Groningen van volgende week. De centrumverdediger liep de blessure zaterdag op tegen Roda JC (2-1 winst) na een duel met Sanharib Malki.
Excelsior huurt Schenkeveld sinds januari van Feyenoord. De verdediger maakt een goede indruk in Kralingen en Feyenoord besloot onlangs dan ook de optie in zijn contract te lichten. Daardoor staat het talent tot medio 2013 onder contract in De Kuip.
True that, maar toen hij die bal kreeg wist je al dat ie ging vallen. Dan geef je hem minder makkelijk. Dat die verdediger lekker meedoet in het spelletje van Guidetti, tja... had gegeven moeten worden inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomen
Aiii...sneu voor hem, hij was lekker bezig.quote:
Mwah, er zijn ook een paar penaltys gegeven die discutabel waren. Eind van het seizoen streep je het vaak tegen elkaar weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn dat nu serieuze breuken? Hoor het weleens voorbij komen, maar voor een voetballer. Hoe lang zou hij uit de roulatie zijn met zo'n breuk?quote:
Ik begon er niet eens over, en als we dalijk op DOELSALDO geen kampioen zouden worden (theoretisch gesproken) of op DOELSALDO geen europees halen, wil ik deze uitspraak nog wel eens quoten.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan is het wat anders. We hebben vandaag met 2-0 gewonnen. Ga feest vieren ipv zeiken over een wel of niet gegeven strafschop.
Uiteindelijk niet echt. Speel je met zo'n bazenmasker net als Bosvelt destijds.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn dat nu serieuze breuken? Hoor het weleens voorbij komen, maar voor een voetballer. Hoe lang zou hij uit de roulatie zijn met zo'n breuk?
Ik ook niet. Dan krijg ik echt een muisarm van het typen hier op Fok.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we kampioen worden gaat dat niet goed zijn voor m'n gezondheid..
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschapquote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan krijg ik echt een muisarm van het typen hier op Fok.
Ik hoop dat ik minimaal 40 studiepunten dan hebquote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach voor het zelfde geld had Guidetti zijn tweede geel te pakken voor het naar achter slaan. Daarbij viel hij ook wel extreem makkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschap
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschap
Die actie van Kuiper op Guidetti? Dat was idd een strafschop.quote:
Je ziet dat heel vaak. Als een speler te opzichtig valt geeft de scheids hem niet. Ook al is het een pingel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Calciumdude het volgende:
ongelofelijk dat sommige hier zeggen dat Guidetti makkelijk viel..
die verdediger is ongeveer niet dichter bij de bal geweest met zijn been als een meter...
no way dat ie ook maar enige zicht had op het raken van de bal..
of hij er nou opzoek was of niet.. dit is een 100% strafschop
Zeker die arm ging wel erg hard naar achter. Ik dacht eigenlijk ook dat de tweede kaart gegeven ging worden./quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Calciumdude het volgende:
uiteindelijk moet de situatie op zichzelf worden beoordeeld..
blom was erg tegen Guidetti , maar had hem erook af kunnen sturen inderdaad
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Het is gewoon omdat Guidetti op Blom liep te zeiken denk ik. Die twee lagen op een gegeven moment in de knoop. Dan moet Guidetti nog blij zijn dat hij er niet met rood af ging, want dat had ik nog zo gezien. Volgens mij merkte hij zelf ook op dat hij het wat rustiger aan moest doen,.
Top, ben ik net op tijd.quote:
Nee joh. De NOS ontkent het bestaan van de wedstrijd gewoon. Instructies van Sjek.quote:
Dat moet ik hem dan ook weer nageven, blijkbaar kan hij zichzelf toch zo aansturen dat het binnen de perken blijft. Je zag Vlaar hem op een gegeven moment ook wegsturen. Blijft wel een opgewonden standje met een ego van hier tot Tokyo hoor. Als ie niet voor ons speelde zou ik zijn bloed wel kunnen drinken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij ging daarna elk kopduel aan met z'n armen strak langs z'n lichaam. Vond ik erg goed van hem. Dacht ook dat hij het volledig kwijt was, maar herstelde zich prima.
Nope. Dan zou Ajax als tweede gestart zijn. AZ als eerste. PSV als derde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:24 schreef Muto het volgende:
Zal wel op basis van de ranglijst zijn geweest.
Net als van Bommel: je haat m als. Hij tegen je speelt, je houdt van m als ie in jouw elftal zit.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat moet ik hem dan ook weer nageven, blijkbaar kan hij zichzelf toch zo aansturen dat het binnen de perken blijft. Je zag Vlaar hem op een gegeven moment ook wegsturen. Blijft wel een opgewonden standje met een ego van hier tot Tokyo hoor. Als ie niet voor ons speelde zou ik zijn bloed wel kunnen drinken.
Lamprouquote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef Muto het volgende:
Zag Lamprou ook bij zijn na die pass van Cabral.
Volgens mij vond de verslaggever het niet eens een penaltyquote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Calciumdude het volgende:
ongelofelijk dat ze de superslomo herhaling van dat penalty moment niet laten zien in de samenvatting !!
Zeker. Maar eigenlijk heeft hij wel vaker wedstrijden goed gespeeld/belangrijk geweest. Vitesse uit was hij erg goed. PSV thuis belangrijk en vandaag gewoon weer.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Die goal van Cisse was wel gewoon klasse hoor
Hij is zeker belangrijk, maar hij kwam toch in het veld voor Guidetti? Dan is het wel logisch dat hij in de spits kwam te staan.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Zeker. Maar eigenlijk heeft hij wel vaker wedstrijden goed gespeeld/belangrijk geweest. Vitesse uit was hij erg goed. PSV thuis belangrijk en vandaag gewoon weer.
Bovendien zie je hier waarom Cisse belangrijk is. Cabral was never nooit niet het zestienmetergebied ingegaan. Cisse doet dat wel.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef Muto het volgende:
Zag Lamprou ook bij zijn na die pass van Cabral.
Dat is van die mop.quote:
Nee, Swerts de bril kwam erin voor Guidetti.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is zeker belangrijk, maar hij kwam toch in het veld voor Guidetti? Dan is het wel logisch dat hij in de spits kwam te staan.
hij kwam voor Cabralquote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij is zeker belangrijk, maar hij kwam toch in het veld voor Guidetti? Dan is het wel logisch dat hij in de spits kwam te staan.
Ja. Nee. Ja. Nee. En dan helemaal dubbel liggenquote:
Kwartfinale ELquote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
Fer kankerjong stik lekker in je sportieve verbetering in dat strontgat
Dat is inderdaad geweldig, goeie gozerquote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ja. Nee. En dan helemaal dubbel liggen.
Het is HMF he, korrel zout enzoquote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dat soort posts zijn zo geforceerd wees gewoon blij met de overwinning
Acrostichons voor gevorderdenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Helpmefok het volgende:
Slechter
Wordt
Et
Rotterdams
Topvoetbal
Sowieso
NIET dan deze man.
(lees van boven naar beneden)
Geforceerd?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dat soort posts zijn zo geforceerd wees gewoon blij met de overwinning
Ja, woensdag of donderdag. Net voor de bekerwedstrijd van PSV en heerenveen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef Muto het volgende:
Speelt De Graafschap deze week nou de inhaalwedstrijd tegen Twente? Kan positief voor os zijn.
Yep. Dacht net hetzelfde inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef Muto het volgende:
Speelt De Graafschap deze week nou de inhaalwedstrijd tegen Twente? Kan positief voor os zijn.
Dinsdag al.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, woensdag of donderdag. Net voor de bekerwedstrijd van PSV en heerenveen.
Ik moest echt twee keer kijken voor ik dat been zag bewegen, zo snel ging het. Keepertje hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Mulder al genoemd als een belangrijke speler in de wedstrijd van vandaag? Reddinkje met de voet op schot van Chadli?Mulder ontwikkelt zich goed
Katachtige reflexenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik moest echt twee keer kijken voor ik dat been zag bewegen, zo snel ging het. Keepertje hoor
En maar zeggen dat je zo'n Rotterdammer benquote:Op zondag 18 maart 2012 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
Sappie is zijn vriendin? (Zie hoofdletter)
Het was een grap schat. Ik heb zo een twintig jaar in die buurt gewoond. Vond t gewoon leuk t melig in andere context te lezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je zo'n Rotterdammer ben.
We kunnen zelfs nog relatief makkelijk kampioen worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Zonder al te optimistisch te zijn, maar een kans op een top 3 notering is er toch zeker. Volgens mij heeft Feyenoord nog een redelijk 'makkelijke' reeks. Dat zegt niet veel bij Feyenoord, maar het zou wel enorm mooi zijn.
Volgende week het blok van het oosten maar eens verslaan. Tegen RKC was niet normaal. 9 man + keeper in het strafschopgebied en alleen Poepon voorin.
Neger alsjeblieftquote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We kunnen zelfs nog relatief makkelijk kampioen worden.
Hoe mooi het ook is, daar geloof ik niet in. Je hebt het tegen AZ zelf in de hand en Heerenveen kan je achter je laten. Ajax moet nog tegen PSV, dus een van de twee laat punten liggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus. 5 punten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe mooi het ook is, daar geloof ik niet in. Je hebt het tegen AZ zelf in de hand en Heerenveen kan je achter je laten. Ajax moet nog tegen PSV, dus een van de twee laat punten liggen.
Twente degradeert?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus. 5 punten.
Tegen AZ thuis kom je op 2.
Ajax of PSV kan je komend weekend gelijkzijdig aan komen (gelijkspel) of overheen (winst een van de twee).
Win alles en je bent kampioen. Kans 20% IMHO.
AZ en Heerenveen storten sowieso in. Zie analyses topic.
quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoepel gewoon op.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
[..]Voor zo'n gast schamen jullie je toch gewoon als mede Feyenoord-supporters?
dat ik daar niet ff gekeken hebquote:Op zondag 18 maart 2012 20:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente wordt t lastigst. Dat zei ik al in het discussietopic.
Ach ja joh.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dat ik daar niet ff gekeken heb![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:24 schreef ThaTim het volgende:
Hup, Feyenoord gaat de Champions League in!
Jij bent baas. Biertje?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:27 schreef ThaTim het volgende:
Wij laten wel weer 'ns zien hoe je die 2e ronde bereikt
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Erg knap, goede overwinning.
Hoewel ik pas echt blij ben als ze volgende week ook winnen.
Bij de Berlijnse muur in Doetinchem.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
valt me tegen dat je niet klaagt over Cabral.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Precies. Als je daar weer met 1-0 de boot ingaat, dan schiet je nog weer niets op met steeds die topwedstrijden winnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de Berlijnse muur in Doetinchem.
Kampioen word je tegen de kleintjes. En het schema voor Feyenoord bestaat uit vele kleintjes. En laat dat nou net de achilleshiel zijn van Feyenoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Als je daar weer met 1-0 de boot ingaat, dan schiet je nog weer niets op met steeds die topwedstrijden winnen.
Klopt idd. Maar dat bedoelde ik dus met m'n reactie, ik zou blij zijn als we volgende week zien dat ze gegroeid zijn ten opzichte van 5 maanden geleden, en meer van die kleine wedstrijdjes zakelijk kunnen winnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes. En het schema voor Feyenoord bestaat uit vele kleintjes. En laat dat nou net de achilleshiel zijn van Feyenoord.
Man we leverden vandaag een zeer goede prestatie.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Zeiden we ook na Ajax thuis, toen wisten ze het zelf ook met de winst tegen NEC als gevolg. MAarja, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Jij moet toch echt een ongelooflijk zuur, grauw, grijs en deprimered kutleven hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Ritmo het volgende:
Vooral die passjes, mooi om te zien. Met 1 bal een hele verdediging openscheurenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef PIETR het volgende:
Echt een heel groot talent, gruwelijke steekpassjes, mooie loop acties, fel in de duels. Toppertje
Tuurlijk ben ik blij om vandaag. Maar dat kan over 7 dagen weer volledig weg zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Man we leverden vandaag een zeer goede prestatie.
Daar verandert volgende week niets aan.
Gewoon blij zijn.
een winst zegt niets, 2/3 winsten achterelkaar wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
Zeiden we ook na Ajax thuis, toen wisten ze het zelf ook met de winst tegen NEC als gevolg. MAarja, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Omdat ik niet direct doe alsof het rozengeur en manenschijn is, na 1 overwinning?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij moet toch echt een ongelooflijk zuur, grauw, grijs en deprimered kutleven hebben.
Als ik 10 random posts van jou pak zijn er 9 gezeur/geklaag. Je zou bijv. ook eens kunnen zeggen "Tony goed ingevallen, heerlijke speler. Clasie, dat schotquote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ik niet direct doe alsof het rozengeur en manenschijn is, na 1 overwinning?
En er in de 85e minuut ofzo er nog een flinke loopactie uitpersen. Echt ongekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:36 schreef PIETR het volgende:
Echt een heel groot talent, gruwelijke steekpassjes, mooie loop acties, fel in de duels. Toppertje
misschien bouwt hij zijn mening uit met argumenten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik 10 random posts van jou pak zijn er 9 gezeur/geklaag.
Nee, omdat je werkelijk alleen maar kan klagen en zeuren. Op en over alles en iedereen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ik niet direct doe alsof het rozengeur en manenschijn is, na 1 overwinning?
Says who! Bitches.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar kampioen word je helaas niet tegen de top.
Doe ik ook hoor. Maar we weten wat er na de andere gewonnen toppers gebeurde.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.
Maar geniet eerst maar eens van vandaag.
Je moet meer genieten Ritmo.
Ach, Ik heb voorlopig geen klagen over Ajax. Volgende week zal ik wel zien.quote:
Vaak is dat gezeur/geklaag dan ook terecht.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als ik 10 random posts van jou pak zijn er 9 gezeur/geklaag.
Ja en was ook meer waard geweest als we wonnen van Utrecht.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef PIETR het volgende:
Ritmo heeft gewoon gelijk hoor. Deze overwinning is niks waard als we volgende week tegen de Graafschap punten laten liggen.
In jouw ogen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vaak is dat gezeur/geklaag dan ook terecht.
Flauwekul dit altijd. Krijgen we dan 3 punten in mindering?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef PIETR het volgende:
Ritmo heeft gewoon gelijk hoor. Deze overwinning is niks waard als we volgende week tegen de Graafschap punten laten liggen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul dit altijd. Krijgen we dan 3 punten in mindering?
Neen. Sowieso gaan al jouw posts over resultaten, en nooit over voetbal. Ik heb je nog nooit een opmerking zien maken over goede acties, zoals dat schot van Clasie, de steekpassjes van Tony (en dat voor een 17-jarige speler), de cruciale redding van Mulder. Alleen als een speler iets slechts of doms doet, dan ben je er wel als de kippen bij.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vaak is dat gezeur/geklaag dan ook terecht.
Je weet goed wat hij bedoeltquote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je raakt wel achter bij de top. AZ speelt thuis tegen RKC. Twente speelt uit bij ADO dat half gehandicapt is, Heerenveen speelt thuis tegen Venlo, Ajax speelt tegen PSV.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die zijn achteraf niets waard als je de week daarna weer gevloerd wordt en de concurrentie wint.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op. Drie punten zijn drie punten.
Het is toch gewoon fakking zuur als we bewijzen dat we met de top meekunnen, maar toch punten laten liggen tegen mindere tegenstanders omdat de spelers mentaal niet in staat zijn 100% te geven tegen de kleintjes.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik klaag en zeur niet, ik zei dat het een knappe en goede wedstrijd was.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, omdat je werkelijk alleen maar kan klagen en zeuren. Op en over alles en iedereen.
Ah. Daar is het mentaal argument weer. Nu nog inzet en de cirkel is weer rond.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is toch gewoon fakking zuur als we bewijzen dat we met de top meekunnen, maar toch punten laten liggen tegen mindere tegenstanders omdat de spelers mentaal niet in staat zijn 100% te geven tegen de kleintjes.
Bullshit. De week daarop laat de concurrent t weer liggen en pakken wij dr drie tegen bijv. NAC.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die zijn achteraf niets waard als je de week daarna weer gevloerd wordt en de concurrentie wint.
Echt hè. Zo vermoeiend dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Daar is het mentaal argument weer. Nu nog inzet en de cirkel is weer rond.
Twente speelt uit bij ADO. Dat ADO is half gehandicaptquote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
Dat zeg je wel Ajacied422 maar tot nu toe laten steeds minimaal twee toppers t liggen per week, zelfs tegen kutteams.
De verdediger denkt dat hij hem afgeeft aan guidetti en plotseling draait hij snel de andere kant op. Was echt een slimme actie van hem.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Die goal van Cisse was wel gewoon klasse hoor
Denken dat de verdediging van Heerenveen opgewassen is tegen Wildschutquote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente speelt uit bij ADO. Dat ADO is half gehandicapt
AZ speelt thuis tegen RKC. RKC kan het ze lastig maken met een gelijkspel maar AZ zal iets rechtwillen zetten met het publiek
En als Heerenveen gewoon goed speelt moeten ze met 2-0 kunnen winnen van Venlo
Helemaal niet, er is toch geen verband tussen de uitslag bij Twente en de uitslag bij De Graafschap. Het is niet zo dat als je bij Twente verliest je wel bij De Graafschap wint.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die zijn achteraf niets waard als je de week daarna weer gevloerd wordt en de concurrentie wint.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op inzet moeten we de volgende wedstrijd winnen
Is misschien best logisch wat je allemaal zegt maar de competie is niet logisch.,quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ speelt thuis tegen RKC. RKC kan het ze lastig maken met een gelijkspel maar AZ zal iets rechtwillen zetten met het publiek
Wildschut had dan NEC doodgedold, dus nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Denken dat de verdediging van Heerenveen opgewassen is tegen Wildschut
Ik durf alleen met zekerheid te zeggen dat Twente wint. Laten we het zo houdenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is misschien best logisch wat je allemaal zegt maar de competie is niet logisch.,
Wie weet vliegt AZ wel met 3-0 uit de bocht., Als dit nou een saaie competie was geweest oke.. maar zekerheid dit seizoen? ik dacht het niet.,
RKC is Fucking sterk. Gelijkspel is niet ondenkbaar. VVV kan ook spoken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdediging van N.E.C is ijzersterk.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wildschut had dan NEC doodgedold, dus nee.
Het maakt mij weinig uit hoe ik over kom op een internet-forum bij mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Neen. Sowieso gaan al jouw posts over resultaten, en nooit over voetbal. Ik heb je nog nooit een opmerking zien maken over goede acties, zoals dat schot van Clasie, de steekpassjes van Tony (en dat voor een 17-jarige speler), de cruciale redding van Mulder. Alleen als een speler iets slechts of doms doet, dan ben je er wel als de kippen bij.
Als iedereen hier zegt dat je cynisch en negatief overkomt, dan moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom iedereen dat zegt. Misschien ben je het wel niet, maar je komt over als een verzuurd persoon die nergens van kan genieten.
Wat jij wel of niet ziet vind ik net zo relevant als de nieuwe wollen trui van Mart Smeets.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je raakt wel achter bij de top. AZ speelt thuis tegen RKC. Twente speelt uit bij ADO dat half gehandicapt is, Heerenveen speelt thuis tegen Venlo, Ajax speelt tegen PSV.
En Feyenoord moet tegen De Graafschap dat anti-voetbal speelt wat het beste voor hen is. En dat meot Feyenoord dus winnen,. Want ik zie behalve Ajax/PSV niemand punten verliezen
Tsja, ik betrap me er weer op dat ik gewoon in dit soort discussie meega. De eredivisie is gewoon te knotsgekquote:Op zondag 18 maart 2012 20:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RKC is Fucking sterk. Gelijkspel is niet ondenkbaar. VVV kan ook spoken.
En ook voor Feijenoord wordt lastig. Nee, "standaard winnen" bestaat niet meer in NL voetbal.
Anders ga je even op de inhoud van die post (die volledig klopt) in?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet ziet vind ik net zo relevant als de nieuwe wollen trui van Mart Smeets.
Dan is het wel een FOK!ker.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net een SMS:
"Ritmo![]()
".
Nuff said. Zelfs buiten fok lacht men er om.
Kapiteintjequote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net een SMS:
"Ritmo![]()
".
Ik denk dat hij bedoelt dat het nutteloos is om er iets over te zeggen, geen peil te trekken op de eredivisie.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders ga je even op de inhoud van die post (die volledig klopt) in?
Misschien moet je eens wat vaker naar de reacties kijken ipv alleen met tranende ogen focussen op je eigen berichtvenstertje. Dan zul je zien dat er genoeg discussies zijn tussen mensen met verschillende meningen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het maakt mij weinig uit hoe ik over kom op een internet-forum bij mensen die ik niet ken.
'Jullie' (want het is soms bijna een sekte hier, iedereen hier is het standaard eens) komen op mij weer over als een stel kinderen waarvan de hand heel snel gevuld is. Maar dat zou jullie andersom ook niet moeten boeien.
Verder ben ik het wel met je eens dat ik soms teveel naar het totaalbeeld kijk, en te weinig naar individuele acties, spelers etc. Maar wellicht dat ik dat meer doe, als het eens een keer weer écht goed gaat met Feyenoord. Bovendien wil ik een klein beetje tegenwicht geven in de Halleluja-stemming hier
Ingaan op voorspellingen die over eredivisiewedstrijden gaanquote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Daar is het mentaal argument weer. Nu nog inzet en de cirkel is weer rond.
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ik krijg net een SMS:
"Ritmo![]()
".
Hij geeft net min of meer toe dat "zekerheidjes" niet meer bestaan en dat hij er flink naast kan zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het nutteloos is om er iets over te zeggen, geen peil te trekken op de eredivisie.
Alles kan.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij geeft net min of meer toe dat "zekerheidjes" niet meer bestaan en dat hij er flink naast kan zitten.
Wattan?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker algemeen getrokken en gevochten hier zeg.,
Ik ga nog met een twente fan op de vuist jullie met elkaar...
Ik vind het argument 'mentaliteitsprobleem' of 'gebrek aan inzet' per definitie dom als het gaat om voetbal. Mensen die geen voetbalinhoudelijke verklaring kunnen vinden grijpen daar veel te vaak op terug.quote:
Echt hè. Genieten ditquote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Wat is er mis met even blij zijn met het vertoonde spel van vandaag? Zullen we niet gewoon wachten tot volgend weekend eer we ons zorgen gana maken over de Graafschap uit?
Nou ja, je kunt wél voorspellen dat AZ, PSV, Twente en Ajax waarschijnlijk nog wel met punten gaan strooien (hoewel je dat ook over Feyenoord kunt zeggen natuurlijk)quote:Op zondag 18 maart 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ingaan op voorspellingen die over eredivisiewedstrijden gaan![]()
quote:
Als je de stemming hier ziet zou je niet zeggen dat we vandaag gewonnen hebben...quote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Wat is er mis met even blij zijn met het vertoonde spel van vandaag? Zullen we niet gewoon wachten tot volgend weekend eer we ons zorgen gana maken over de Graafschap uit?
Dit ja. Je een beetje laten opnaaien door azijnzeikers na een pot als vandaag.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:58 schreef Dekatria het volgende:
Natuurlijk moet je winnen 'anders raak je achterop'. Duh, afdeling open deuren. Maar dat weet het team ook wel.
Vorig seizoen kwam t soms voor door Been die ze wegzette als een zooitje jongelingen achterlijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het argument 'mentaliteitsprobleem' of 'gebrek aan inzet' per definitie dom als het gaat om voetbal. Mensen die geen voetbalinhoudelijke verklaring kunnen vinden grijpen daar veel te vaak op terug.
Heel af en toe is het wel zo. Maar dat is meer een uitzondering-regel verhaal.
Echt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef eight het volgende:
[..]
Als je de stemming hier ziet zou je niet zeggen dat we vandaag gewonnen hebben...
Goeie reden voor een vliegende kopstoot.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
zit je met tukker tv te kijken drukt die maf de tv uit..
Ik snap ook niet waarom de stemming zo om moet slaan. Ik zeg dat het goed was, en een prima overwinning... Alleen dat ik nog even voorzichtig ben tot we volgende week winnen. Wat ik denk dat we moeten kunnen. Zo heel negatief was dat niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef eight het volgende:
[..]
Als je de stemming hier ziet zou je niet zeggen dat we vandaag gewonnen hebben...
Daar zit iets in natuurlijk, toch is er weldegelijk nog veels te vaak sprake van een mentaliteitsprobleem bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het argument 'mentaliteitsprobleem' of 'gebrek aan inzet' per definitie dom als het gaat om voetbal. Mensen die geen voetbalinhoudelijke verklaring kunnen vinden grijpen daar veel te vaak op terug.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar zit iets in natuurlijk, toch is er weldegelijk nog veels te vaak sprake van een mentaliteitsprobleem bij dit Feyenoord.
Uitzondering zou ik het ook niet willen noemen aangezien Koeman dit ook wel vaker heeft geroepen. Het wordt alleen te sterk uitvergroot, meestal is het probleem een optelsom van factoren.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Idd. Dat onnodige terugzakken na een snelle 1-0 tegen o.a. Utrecht en Groningen, dat moet eruit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar zit iets in natuurlijk, toch is er weldegelijk nog veels te vaak sprake van een mentaliteitsprobleem bij dit Feyenoord.
Iedereen in de pas van het voorgeschreven regime a.u.b.!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
Persoonlijk gelul verwijderd. Beperk je tot Feijenoord aub.
Ik ga niet eens moeite doen.quote:
Vind eigenlijk dat het mentale aspect juist onderschat wordt. Maar dat mag je blijkbaar niet vinden hier.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef eight het volgende:
[..]
Uitzondering zou ik het ook niet willen noemen aangezien Koeman dit ook wel vaker heeft geroepen. Het wordt alleen te sterk uitvergroot, meestal is het probleem een optelsom van factoren.
God alsjeblieft zeg. Het heeft NIETS met mentaliteit te maken. Wij kunnen de bal gewoon niet snel genoeg rondspelen om tegen een muur van 8 verdedigende spelers een opening te vinden om te scoren.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wou zeggen... als het de mentaliteit niet is dat je verliest tegen de kleintjes en wel tegen de grote..
dan kom je uit op dingen als het voetbal kunnen maken en meer van dat soort dingen.. maar sport is nou gewoon heel erg een gevoelskwestie .
Feyenoord gaat na een 1-0 vaak achterover hangen tegen de mindere ploegen waardoor je puntenverlies krijgt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
God alsjeblieft zeg. Het heeft NIETS met mentaliteit te maken. Wij kunnen de bal gewoon niet snel genoeg rondspelen om tegen een muur van 8 verdedigende spelers een opening te vinden om te scoren.
DAAROM verliezen we dat soort potten, en DAAROM wordt de GRaafschap komende week een kutpot i.t.t. Twente deze week. Omdat WIJ het spel moeten maken, gaten moeten forceren, en DAT niet kunnen.
Gebrek-aan-kwaliteit.
Heeft NIETS met mentaliteit te maken.
Maar het moet wél realistisch gaan worden dat je zulke wedstrijden ook gaat winnen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef elCholo het volgende:
Om te zeggen dat we het nog maar moeten zien of we uit bij de Graafschap winnen, is niet negatief maar realistisch. De feiten spreken voor zich.
Echt hé. Jezus, deze gasten zijn op en top mentaal voorbereid, hebben tyfusveel plezier in 't spelletje dankzij de KGB, dankzij de supporters, dankzij leipen als Guidetti en belangrijke kleedkamerjongens als Swertsquote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga niet eens moeite doen.
Net zo zinvol als met Schaken trainen op z'n voorzet.
Precies.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat na een 1-0 vaak achterover hangen tegen de mindere ploegen waardoor je puntenverlies krijgt.
Wij hebben toch zeker veel meer kwaliteit dan de Graafschap? Het verschil zit hem dus juist wel in de mentaliteit en inzet.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
God alsjeblieft zeg. Het heeft NIETS met mentaliteit te maken. Wij kunnen de bal gewoon niet snel genoeg rondspelen om tegen een muur van 8 verdedigende spelers een opening te vinden om te scoren.
DAAROM verliezen we dat soort potten, en DAAROM wordt de GRaafschap komende week een kutpot i.t.t. Twente deze week. Omdat WIJ het spel moeten maken, gaten moeten forceren, en DAT niet kunnen.
Gebrek-aan-kwaliteit.
Is ook zeker zo. Maar bij Feyenoord is het geen mentale kwestie op het moment.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat het mentale aspect juist onderschat wordt. Maar dat mag je blijkbaar niet vinden hier.
Onzin. Dat gebeurde bij Utrecht thuis, Groningen thuis en verder nergens. Sterker nog: meer dan eens heeft Koeman bij een rode kaart een AANVALLENDE wissel gemaakt. Uitzondering was Utrecht thuis met De Vrij, maar die pot SNAKTE dan ook naar een extra verdediger om iig. 1 punt over de streep te trekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat na een 1-0 vaak achterover hangen tegen de mindere ploegen waardoor je puntenverlies krijgt.
Soms misschien wel. Meestal niet. Je onderschat denk ik hoe lastig het voetballen is tegen zo'n ploeg die alleen maar verdedigt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wij hebben toch zeker veel meer kwaliteit dan de Graafschap? Het verschil zit hem dus juist wel in de mentaliteit en inzet.
Zie m'n post hier iets boven dus. Wedstrijden als die tegen Utrecht en Groningen dat waren wél wedstrijden waarin je in de problemen bent gekomen door mentaliteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Jezus, deze gasten zijn op en top mentaal voorbereid, hebben tyfusveel plezier in 't spelletje dankzij de KGB, dankzij de supporters, dankzij leipen als Guidetti en belangrijke kleedkamerjongens als Swerts(dat laatste was een grapje natuurlijk).
Nogmaals, het feit dat we de kleine potjes niet winnen heeft NIETS met mentaliteit te maken. Gewoon kwaliteitstekort. Wij kunnen zo'n team niet kapot dollen, de hele verdediging aan gort spelen door snel rond te passen, gaten op te zoeken en te vullen.
Daar falen we in, DAAR hebben we kwaliteitstekort.
vvv uit niet? Of was het collectief falen?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Dat gebeurde bij Utrecht thuis, Groningen thuis en verder nergens. Sterker nog: meer dan eens heeft Koeman bij een rode kaart een AANVALLENDE wissel gemaakt. Uitzondering was Utrecht thuis met De Vrij, maar die pot SNAKTE dan ook naar een extra verdediger om iig. 1 punt over de streep te trekken.
Oh sorry...dacht dat je vorige week bedoelde.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie m'n post hier iets boven dus. Wedstrijden als die tegen Utrecht en Groningen dat waren wél wedstrijden waarin je in de problemen bent gekomen door mentaliteit.
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wij hebben toch zeker veel meer kwaliteit dan de Graafschap? Het verschil zit hem dus juist wel in de mentaliteit en inzet.
Voor 90% is het gebrek aan kwaliteit maar de mentale weerbaarheid bij moeizame wedstrijden speelt zeker een kleine rol.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gebrek-aan-kwaliteit.
Fucking hellquote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef PIETR het volgende:
[..]
Er lijkt een soort angst in de ploeg te sluipen dan.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp wel waarom hij dat zegt, Het is vaak zo als we 1-0 voorstaan dat we het dan niet afmaken. of dat bewust., kwaliteit of mentaliteit is maakt niet uit.. het punt is dat we dat uit ons systeem moeten krijgen.,quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onzin. Dat gebeurde bij Utrecht thuis, Groningen thuis en verder nergens. Sterker nog: meer dan eens heeft Koeman bij een rode kaart een AANVALLENDE wissel gemaakt. Uitzondering was Utrecht thuis met De Vrij, maar die pot SNAKTE dan ook naar een extra verdediger om iig. 1 punt over de streep te trekken.
Niets te 'mentaliteit'. Je komt in de problemen door verdedigende wissels en tactiek van Koeman. DIE moet je aanspreken erop, niet het teamquote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zie m'n post hier iets boven dus. Wedstrijden als die tegen Utrecht en Groningen dat waren wél wedstrijden waarin je in de problemen bent gekomen door mentaliteit.
Een soort angst vind ik wat gek. Bedoel je angst voor de tegengoal? Dan moet je juist doordrukkenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Er lijkt een soort angst in de ploeg te sluipen dan.
Dus het is m.i. dus een mentaliteitskwestie, alleen niét in de zin van dat ze te lui zijn om te werken.
Typerend was het tijdrekken bij de cornervlag, thuis tegen Groningen. Dat komt voort uit angst. Die angst zat er de hele tijd al een beetje in na de voorsprong, maar werd duidelijk zichtbaar in die laatste minuten.
Ook tegen Utrecht leek Feyenoord wel verlamd, het grootste deel van de tweede helft.
Het was daarom mooi om ze lekker fris en met zelfvertrouwen te zien voetballen vandaag.
Maar Caland... Hij had wel een assist.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga niet eens moeite doen.
Net zo zinvol als met Schaken trainen op z'n voorzet.
en het team mag ook wat zeggen tegen koeman héquote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets te 'mentaliteit'. Je komt in de problemen door verdedigende wissels en tactiek van Koeman. DIE moet je aanspreken erop, niet het team. Echt, jezus, Caland heeft zó gelijk dat je het niet eens moet proberen.
Verder heeft dit dus maar in EEN pot tot puntverlies geleid (Utrecht thuis). Groningen won je namelijk gewoon met deze tactiek.
Jawel. Na de 1-0 zag je gewoon aan alles dat ze dachten: "dit komt sowieso goed" en daarna eigenlijk steeds minder echt geknokt werd. Na een 1-0 moet je echter juist gewoon in dezelfde minuut de 2-0 willen maken.quote:
Je doet net ofdat wat jij vindt gelijk staat aan wat de waarheid is. Fakking irritant. Arrogant zelfs.quote:
Nou niet 'gewoon' hoor. Met hangen en wurgen. En RKC thuis was ook een drietje.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niets te 'mentaliteit'. Je komt in de problemen door verdedigende wissels en tactiek van Koeman. DIE moet je aanspreken erop, niet het team. Echt, jezus, Caland heeft zó gelijk dat je het niet eens moet proberen.
Verder heeft dit dus maar in EEN pot tot puntverlies geleid (Utrecht thuis). Groningen won je namelijk gewoon met deze tactiek.
VVV uit werd verloren door collectief falen van de aanvalslinie. Werkelijk geen bal kwam aan en de schakling tussen middenveld en aanval bleef uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vvv uit niet? Of was het collectief falen?
Prachtig, al was het jammer dat elke keer als je Feyenoord erboven uit hoorde zingen, een of andere josti hard op die trommel ging slaan, dat je helemaal niets hoorde behalve dat kutding, als soort van tegengasquote:
Waarom speelt Schaken beter tegen de top teams? Geef daar eens antwoord op.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fucking hell.
Het gaat niet om 'meer kwaliteit dan die en die'. Dat is het hele punt niet.
Uitgaan van EIGEN kracht. Kijk daar eens naar. Zijn jongens als Schaken en Cabral balvast en snel genoeg in de passing (en accuraat genoeg) om een team met een zone-verdediging 'kapot' te spelen waardoor er ruimte ontstaat?
Antwoord die vraag eens: is onze aanval goed genoeg om 8 'verdedigers' zo 'kapot' te spelen dat er ruimte valt om te scoren.
NEE. En dáárom hebben we een kwaliteitsgebrek. Omdat die teams zwaar terugleunen, waardoor je zeer moeilijk scoort.
Mentale kwestie.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom speelt Schaken beter tegen de top teams? Geef daar eens antwoord op.
Dat bedoel ik ja. En dat doordrukken durven ze dan niet genoeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een soort angst vind ik wat gek. Bedoel je angst voor de tegengoal? Dan moet je juist doordrukken
RKC thuis had hele andere reden waarom dat mis ging. Iets met shirt uittrekken en niets kunnen forceren in de aanval.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou niet 'gewoon' hoor. Met hangen en wurgen. En RKC thuis was ook een drietje.
Zo'n goede uitleg en dan met de conclusie komen dat het dan toch een mentaal probleem moet zijn. Dat is best wel om te huilen ja. Sorry daarvoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je doet net ofdat wat jij vindt gelijk staat aan wat de waarheid is. Fakking irritant. Arrogant zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |