twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
Topwijf heeft die John aan de haak geslagen .quote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
Sanna heeft het ook naar haar zin gehad.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
Weet iemand dit?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op wie was Cisse nou zo boos toen ie naar de bank liep na zijn goal?
Rare actie was dat. Je kon niet goed zien tegen wie hij het had.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op wie was Cissee nou zo boos toen ie naar de bank liep na zijn goal?
Heel het vak is natuurlijk over haar heen gegaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
Sanna heeft het ook naar haar zin gehad.twitter:sannadahlstrom twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:03:29Wooohooo #Feyenoord fucking loved it! Want to go more often with the fans
reageer retweet
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Zielig zeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Slechte verliezer, die kutBrit.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Dat hoort zeker bij z'n stijlquote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Slechte verliezer, die kutBrit.twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 18-03-2012 om 17:09:38Geen persconferentie na #twefey. McLaren laat Koeman al 50 minuten wachten. reageer retweet
Gewoon een kut tokkie. Geweldige zet weer van Muntenman om die triangeljosti aan te stellen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoort zeker bij z'n stijl! Altijd te laat komen. Klapmongool.
Na drie nederlagen op rij kan ik me wel voorstellen dat hij er flink de pee in heeft. Maar dan nog moet hij daar gewoon gaan zitten.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Wtf, wat een debiel man.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Precies. Eerst die frusti Woutje Drama die Schaken bij zijn been pakt, en nu die Engelse tokkie die niet komt opdagen. Zogenaamd nuchtere Tukkers, m'n reetquote:
McClaren duikt weg voor de crisis en zijn naderende onslagquote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
Triest dit idd.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 16:56 schreef Ties02 het volgende:
Wat een kutmiddag.. Vond Röseler niet slecht maar we missen Douglas wel zeg, hij is 3 wedstrijden geschorst en nu 2 van de 3 wedstrijden al verloren..
Wat deden al die kakkerlakken op de hoofdtribune trouwens
Hier ook. Is vaak alsnog misgegaan dit seizoen, die wedstrijden waar je eigenlijk beter bent en drie punten verdient. Maar ze bleven zó rustig.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:08 schreef Siyara het volgende:
Ik kon pas echt juichen toen de Teen de 0-2 inschoot.
Prachtig, sowieso vindt zij het dacht ik geweldig hier, mooi om te zienquote:Op zondag 18 maart 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
reageer retweet
Programma 020quote:AZ - RKC Waalwijk
Vitesse - AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
Programma pisveequote:25/03/12 020- PSV
01/04/12 020 - Heracles Almelo
11/04/12 sc Heerenveen - 020
15/04/12 020- De Graafschap
22/04/12 020- FC Groningen
29/04/12 FC Twente - 020
02/05/12 020- VVV-Venlo
06/05/12 Vitesse - 020
Programma heerenveenquote:020 - PSV
PSV - VVV-Venlo
RKC Waalwijk - PSV
PSV - AZ
PSV - NEC
Roda JC Kerkrade - PSV
PSV - ADO Den Haag
Excelsior - PSV
Programma twentequote:sc Heerenveen VVV-Venlo
FC Groningen sc Heerenveen
sc Heerenveen 020
NEC sc Heerenveen
sc Heerenveen Vitesse
Heracles Almelo sc Heerenveen
FC Twente sc Heerenveen
sc Heerenveen Feyenoord
Programma Feyenoordquote:De Graafschap - FC Twente
ADO Den Haag - FC Twente
FC Twente - Roda JC Kerkrade
AZ - FC Twente
FC Twente - NAC Breda
Excelsior - FC Twente
FC Twente - 020
FC Twente - sc Heerenveen
VVV-Venlo - FC Twente
Het wordt iig een zeer interessante ontknoping. Geen enkel team van de top 6 heeft een makkie, sterker nog ; De meeste moeten nog een paar keer tegen elkaar uit komen. Nu hoor je mij niet zeggen dat Feyenoord titelaspiraties zou moeten hebben. Maar van alle programma's schat ik die van ons niet in de zwaarste.quote:De Graafschap Feyenoord
Feyenoord NAC Breda
Roda JC Roda JC Feyenoord
Feyenoord Excelsior
ADO Den Haag Feyenoord
Feyenoord AZ
Feyenoord Heracles Almelo
sc Heerenveen Feyenoord
quote:
Heerenveen krijgt bovendien zowat heel het linkerrijtje nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:21 schreef WethouderHekking het volgende:
Vorige week gaf ik geen dubbeltje meer voor de vijfde plek, maar nu gaat het zonnetje toch wel weer schijnen boven de Kuip.
Zijn pa is ook louter positief. Hopelijk luistert Guidetti er een beetje naar.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prachtig, sowieso vindt zij het dacht ik geweldig hier, mooi om te zien
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn pa is ook louter positief. Hopelijk luistert Guidetti er een beetje naar.
Juist omdat ons programma redelijk makkelijk is, zie ik het zwaar in. Tegen de kleintjes hebben we het lastig, verspelen we punten dus weet niet of dit programma nou zo zwaar in ons voordeel isquote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Programma az :
[..]
Programma 020
[..]
Programma pisvee
[..]
Programma heerenveen
[..]
Programma twente
[..]
Programma Feyenoord
[..]
Het wordt iig een zeer interessante ontknoping. Geen enkel team van de top 6 heeft een makkie, sterker nog ; De meeste moeten nog een paar keer tegen elkaar uit komen. Nu hoor je mij niet zeggen dat Feyenoord titelaspiraties zou moeten hebben. Maar van alle programma's schat ik die van ons niet in de zwaarste.
Het gelul dat alle wedstrijden voor Feyenoord moeilijk zijn mag na 3/4 van de competitie ook wel eens klaar zijn. Als dat het geval was stond je geen 5e.
Een plek bij de top 3 of 4 moet zeker haalbaar zijn. We spelen nog 4 keer thuis waarvan we er zeker 3 zouden moeten winnen.
Dit was weer een goede wedstrijd na een reeks met heel veel puntverlies. Dat laatste is ook de realiteit.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Het gelul dat alle wedstrijden voor Feyenoord moeilijk zijn mag na 3/4 van de competitie ook wel eens klaar zijn. Als dat het geval was stond je geen 5e.
Inderdaad, maarja als Guidetti die directeur beetje belaagd dat ie zo graag weer naar Feyenoord wil worden uitgeleend, en wat redenen met voetbal, Sanna n populariteit, en ook nog daarbij de samenwerking met Feyenoord, wie weetquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.
True. Maar geloof er niks van dat hij een serieuze kans daar gaat krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Manchester City. Ook niet onbelangrijk.
Stel dat Guidetti nog een jaartje wil blijven en City gaat daar mee akkoord, dan nog is het maar de vraag of Feijenoord zijn huursom kan betalen.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, maarja als Guidetti die directeur beetje belaagd dat ie zo graag weer naar Feyenoord wil worden uitgeleend, en wat redenen met voetbal, Sanna n populariteit, en ook nog daarbij de samenwerking met Feyenoord, wie weet
Tja altijd speculeren met dit soort dingen, hopelijk kan Van Geel iets regelen dan, eventueel met vvf. Fernandez en Van Haaren weg, 3 spelers erbij, weet niet wat voor gevolgen dat voor loonbudget heeft?quote:Op zondag 18 maart 2012 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Stel dat Guidetti nog een jaartje wil blijven en City gaat daar mee akkoord, dan nog is het maar de vraag of Feijenoord zijn huursom kan betalen.
City gaat hem echt niet weer een jaartje voor appel en ei verhuren.
Gaat moeilijk worden daar, het is hopen op een RKC uit scenario.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:31 schreef Haringkop het volgende:
can we play you every week?
ons programma is lastig zat, ben tegenwoordig meer gespannen voor de graafschap uit dan een willekeurige club uit de top 6!
Denk het wel, al komt de ultieme test 28 april tege Maher, Elm, Martens. Al zijn dat wel 3 voetballende mensen, lekker fel der op zoals onze jongens vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nu toch wel stellen dat we het beste middenveld van de eredivisie hebben.
Ja, dat zit best snor. Ook mooi dat Clasie wat doelgerichter speelt de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
We mogen nu toch wel stellen dat we het beste middenveld van de eredivisie hebben.
En dat ondanks de 6-0 in Groningen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ook goed te zien dat het met de verdediging gewoon goed zit, alleen AZ, Twente en Vitesse hebben minder tegengoals gehad dit seizoen
Wacht maar, straks dan... Pas maar op!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
En terecht, het blijft een provincieclubje.
Je bent niet de enige hier. Mag ook wel een keer, na een jarenlang tranendal.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef Helpmefok het volgende:
En we kunnen godverdomme NOG STEEDS kampioen worden.
DIKKE LUL aan iedereen die me afschoot na Ajax-uit toen ik zei dat we lang mee zouden doen.
En ja ik ben HELEMAAL hyper
Met mij waren TheGreatHooD en nog iemand. Verder NIEMAND.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier. Mag ook wel een keer, na een jarenlang tranendal.
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef DonRaja het volgende:
Oh ja Blom geen Kuipers... Zo goed was mijn stream nou
Was trouwens volgens de engelse commentator een 100% strafschop: how can this not be a penalty?!
Om doodziek van te wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomen
We moeten dit decennium toch wel weer een keer kampioen worden, een decennium zonder kampioenschap, zoals het vorige, is Feyenoord onwaardig. Nu al kampioen worden na zo,n dramaseizoen zou wel ultiem zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met mij waren TheGreatHooD en nog iemand. Verder NIEMAND.
En ja, het is onwaarschijnlijk, maar het KAN NOG FUCKING STEEDS.
PS: 5e op +1 doelsaldo.
FEIJENOORD
Stiekem eindigen op de vierde plaats is het meest realistische scenario ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:27 schreef Muto het volgende:
Mijn hoop is voorlopig dat Heerenveen en nog een team nog veel gaan verliezen en dat we top 4 eindigen. Daarna zien we wel verder.
Stel je niet zo aan wijf. We hebben gewonnen.quote:
Ik hoor je wel als het gebeurt volgende week en we daardoor gelijk spelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan wijf. We hebben gewonnen.
Echt hé.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:34 schreef Muto het volgende:
Die Ritmo beweren dat hij echt niet alleen kwam als Feyenoord verloor.![]()
Vorig seizoen wel een UEFA-cup, dat vergoeilijkt een hoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
We moeten dit decennium toch wel weer een keer kampioen worden, een decennium zonder kampioenschap, zoals het vorige, is Feyenoord onwaardig. Nu al kampioen worden na zo,n dramaseizoen zou wel ultiem zijn.
Maar ook gewoon zorgen dat het ieder seizoen weer een stapje omhoog gaat, zowel sportief als financieel.
Dan is het wat anders. We hebben vandaag met 2-0 gewonnen. Ga feest vieren ipv zeiken over een wel of niet gegeven strafschop.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoor je wel als het gebeurt volgende week en we daardoor gelijk spelen.
Wijf.
quote:Schenkeveld breekt jukbeen
Bart Schenkeveld heeft zaterdagavond in het duel met Roda JC zijn jukbeen op meerdere plaatsen gebroken. De jonge mandekker van Excelsior wordt maandag geopereerd. Schenkeveld mist door de serieuze blessure in ieder geval het duel met FC Groningen van volgende week. De centrumverdediger liep de blessure zaterdag op tegen Roda JC (2-1 winst) na een duel met Sanharib Malki.
Excelsior huurt Schenkeveld sinds januari van Feyenoord. De verdediger maakt een goede indruk in Kralingen en Feyenoord besloot onlangs dan ook de optie in zijn contract te lichten. Daardoor staat het talent tot medio 2013 onder contract in De Kuip.
True that, maar toen hij die bal kreeg wist je al dat ie ging vallen. Dan geef je hem minder makkelijk. Dat die verdediger lekker meedoet in het spelletje van Guidetti, tja... had gegeven moeten worden inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij was het al minstens de 4de zuivere strafschop die ons dit seizoen wordt ontnomen
Aiii...sneu voor hem, hij was lekker bezig.quote:
Mwah, er zijn ook een paar penaltys gegeven die discutabel waren. Eind van het seizoen streep je het vaak tegen elkaar weg.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn dat nu serieuze breuken? Hoor het weleens voorbij komen, maar voor een voetballer. Hoe lang zou hij uit de roulatie zijn met zo'n breuk?quote:
Ik begon er niet eens over, en als we dalijk op DOELSALDO geen kampioen zouden worden (theoretisch gesproken) of op DOELSALDO geen europees halen, wil ik deze uitspraak nog wel eens quoten.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan is het wat anders. We hebben vandaag met 2-0 gewonnen. Ga feest vieren ipv zeiken over een wel of niet gegeven strafschop.
Uiteindelijk niet echt. Speel je met zo'n bazenmasker net als Bosvelt destijds.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn dat nu serieuze breuken? Hoor het weleens voorbij komen, maar voor een voetballer. Hoe lang zou hij uit de roulatie zijn met zo'n breuk?
Ik ook niet. Dan krijg ik echt een muisarm van het typen hier op Fok.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Als we kampioen worden gaat dat niet goed zijn voor m'n gezondheid..
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschapquote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan krijg ik echt een muisarm van het typen hier op Fok.
Ik hoop dat ik minimaal 40 studiepunten dan hebquote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach voor het zelfde geld had Guidetti zijn tweede geel te pakken voor het naar achter slaan. Daarbij viel hij ook wel extreem makkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef eight het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschap
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man, ik heb al een chinees gereserveerd voor een levertransplantatie. Kost wat centen maar dan ben je iig. zeker van een week dronkenschap
Die actie van Kuiper op Guidetti? Dat was idd een strafschop.quote:
Je ziet dat heel vaak. Als een speler te opzichtig valt geeft de scheids hem niet. Ook al is het een pingel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Calciumdude het volgende:
ongelofelijk dat sommige hier zeggen dat Guidetti makkelijk viel..
die verdediger is ongeveer niet dichter bij de bal geweest met zijn been als een meter...
no way dat ie ook maar enige zicht had op het raken van de bal..
of hij er nou opzoek was of niet.. dit is een 100% strafschop
Zeker die arm ging wel erg hard naar achter. Ik dacht eigenlijk ook dat de tweede kaart gegeven ging worden./quote:Op zondag 18 maart 2012 19:01 schreef Calciumdude het volgende:
uiteindelijk moet de situatie op zichzelf worden beoordeeld..
blom was erg tegen Guidetti , maar had hem erook af kunnen sturen inderdaad
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef Fuszy het volgende:
Het is gewoon omdat Guidetti op Blom liep te zeiken denk ik. Die twee lagen op een gegeven moment in de knoop. Dan moet Guidetti nog blij zijn dat hij er niet met rood af ging, want dat had ik nog zo gezien. Volgens mij merkte hij zelf ook op dat hij het wat rustiger aan moest doen,.
Top, ben ik net op tijd.quote:
Nee joh. De NOS ontkent het bestaan van de wedstrijd gewoon. Instructies van Sjek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |