quote:Het programma van PSV
PSV - Feyenoord
PSV - FC Twente
NAC Breda - PSV
PSV - SC Heerenveen
Ajax - PSV
PSV - VVV-Venlo
RKC Waalwijk - PSV
PSV - AZ
PSV - NEC
Roda JC Kerkrade - PSV
PSV - ADO Den Haag
Excelsior - PSV
PSV heeft nog VIJF toppers
quote:Het programma van AZ
AZ - sc Heerenveen
AZ - Heracles Almelo
De Graafschap - AZ
AZ - NAC Breda
AZ - RKC Waalwijk
Vitesse - AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
AZ heeft nog VIER toppers
quote:Het programma van Heerenveen
ADO Den Haag - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Excelsior
PSV - sc Heerenveen
sc Heerenveen - VVV-Venlo
FC Groningen - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Ajax
NEC - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Vitesse
Heracles Almelo - sc Heerenveen
FC Twente - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Feyenoord
Heerenveen heeft nog VIER toppers
quote:Het programma van Twente
FC Twente - FC Utrecht
[b[PSV - FC Twente
[/b]De Graafschap - FC Twente
NEC - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
ADO Den Haag - FC Twente
FC Twente - Roda JC Kerkrade
AZ - FC Twente
FC Twente - NAC Breda
Excelsior - FC Twente
FC Twente - Ajax
VVV-Venlo - FC Twente
Twente heeft nog VIJF toppers ÉN een wedstrijd minder gespeeld
quote:Het programma van Feijenoord
PSV - Feyenoord
Feyenoord - FC Groningen
Feyenoord - FC Utrecht
FC Twente - Feyenoord
De Graafschap - Feyenoord
Feyenoord - NAC Breda
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
ADO Den Haag - Feyenoord
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Heracles Almelo
Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord heeft nog VIER toppers
Doel van dit topic? Bijhouden van week tot week in schema's, tabellen, grafieken et cetera hoe de clubs op en neer veren en waar uiteindelijk (vanaf dit punt af aan) de 'winst' gepakt is door de uiteindelijke winnaar van De Schaal 2011/2012!quote:Het programma van Ajax
Excelsior - Ajax
Ajax - Roda JC
Ajax - RKC Waalwijk
ADO Den Haag - Ajax
Ajax - PSV
Ajax - Heracles Almelo
sc Heerenveen - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
FC Twente - Ajax
Ajax - VVV-Venlo
Vitesse - Ajax
Ajax heeft nog maar DRIE toppers te gaan.
Hierbij is het team met de hoogste 'waarde' dus het team met het makkelijkste programma (immers, des te hoger de 'index' des te slechter het team).quote:PSV - Feyenoord 5
PSV - FC Twente 4
NAC Breda - PSV 15
PSV - SC Heerenveen 3
Ajax - PSV 6
PSV - VVV-Venlo 16
RKC Waalwijk - PSV 12
PSV - AZ 2
PSV - NEC 14
Roda JC - PSV 9
PSV - ADO Den Haag 13
Excelsior - PSV 17
116
Jezus, de wederopstanding van Heerenveen en Feijenoord kan niet duidelijker uitgedrukt worden. Bedankt voor deze, leuk om zo te zienquote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
5. Feyenoord 61 (44 + 17)
6. Roda JC 56 (55 + 1)
7. Heerenveen 53 (41 + 12)
Hierbij dus de einduitslag als je de uitslagen tot nu toe + de resterende uitslagen zoals die vorig seizoen waren bij elkaar optelt.
Tussen haakjes staan de behaalde punten van vorig seizoen en het aantal win- of verliespunten tot nu toe in vergelijking met dat seizoen. RKC heeft de plaats ingenomen van Willem II.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke analyses Caland dndiek op het andere voetbal forum en HMF
Dit dus.quote:
Hoeveel minuten speelde Coen Dillen? Wat was zijn gemiddelde?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef Helpmefok het volgende:
(93 * 34) / 67 = 47 doelpunten (afgerond). Hiermee is Guidetti op dit moment 'per minuut' effectiever dan het legendarische record van Coen Dillen dat staat op 43 doelpunten. Met recht is deze heer dus een 'fenneman' te noemen.
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoeveel minuten speelde Coen Dillen? Wat was zijn gemiddelde?
Die conclusie is wat te kort door de bocht. Dillen speelde inderdaad alle 34 wedstrijden, maar jij gaat er hier ook vanuit dat hij alle 34 wedstrijden helemaal speelde. Het zal denk ik niet bijster veel invloed hebben, maar hij is vast ook wel een aantal keer gewisseld danwel als wisselspeler ingebracht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In season 1956-1957 Dillen played all 34 matches and scored 43 goals. It's still a record in Dutch professional football. On July 24th 1990 Coen Dillen died at the age of 63.
(34 * 93) / 43 == 74
Op dit moment heeft Guidetti dus 7 minuten minder nodig dan Coen Dillen om een doelpunt erin te leggen. Op dit moment is Guidetti dus zélfs effectiever dan Coen Dillen.
Waren geen gegevens over te vinden, alleen deze bron. Daarom (ergens ten onrechte misschien?) uitgegaan van de gemiddeld 93 min. per wedstrijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die conclusie is wat te kort door de bocht. Dillen speelde inderdaad alle 34 wedstrijden, maar jij gaat er hier ook vanuit dat hij alle 34 wedstrijden helemaal speelde. Het zal denk ik niet bijster veel invloed hebben, maar hij is vast ook wel een aantal keer gewisseld danwel als wisselspeler ingebracht.
Desondanks heel mooi stuk
Hier sluit ik me bij aan.quote:
In die tijd mocht je volgens mij nog niet eens wisselen (of alleen met blessures). Ik weet niet of er toen al blessuretijd bestond.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waren geen gegevens over te vinden, alleen deze bron. Daarom (ergens ten onrechte misschien?) uitgegaan van de gemiddeld 93 min. per wedstrijd.
Dit kan je ook doen op basis van de heenwedstrijden van het huidige seizoen. Natuurlijk heb je uit- dan wel thuisvoordeel, maar dat kan je grofweg tegen elkaar wegstrepen. Sommige ploegen spelen alleen meer uit dan thuis, of juist andersom. Nu is het gemiddelde aantal punten behaald in thuiswedstrijden door deze 6 ploegen 0,3 hoger dan het gemiddelde in alle wedstrijden, dus als je hiervoor corrigeert:quote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
6. Roda JC 56 (55 + 1)
Hierbij dus de einduitslag als je de uitslagen tot nu toe + de resterende uitslagen zoals die vorig seizoen waren bij elkaar optelt.
Tussen haakjes staan de behaalde punten van vorig seizoen en het aantal win- of verliespunten tot nu toe in vergelijking met dat seizoen. RKC heeft de plaats ingenomen van Willem II.
De vraag is alleen of deze gegevens statistisch relevant zijn voor Feyenoord en Heerenveen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef Saysem het volgende:
[..]
Dit kan je ook doen op basis van de heenwedstrijden van het huidige seizoen. Natuurlijk heb je uit- dan wel thuisvoordeel, maar dat kan je grofweg tegen elkaar wegstrepen. Sommige ploegen spelen alleen meer uit dan thuis, of juist andersom. Nu is het gemiddelde aantal punten behaald in thuiswedstrijden door deze 6 ploegen 0,3 hoger dan het gemiddelde in alle wedstrijden, dus als je hiervoor corrigeert:
1. AZ - 72,6
2. PSV - 69,6
3. Twente - 68,7
4. Ajax - 67,6
5. Feyenoord - 62
6. Heerenveen - 61,4
Zeer waarschijnlijk niet nee. Andersom sluit statistiek niet uit dat een bepaalde gebeurtenis die ééns in de 1000 jaar voorkomt niet twee jaar achter elkaar gebeurt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vraag is alleen of deze gegevens statistisch relevant zijn voor Feyenoord en Heerenveen.
Ik geef toe dat het met statistiek weinig te maken heeft, maar waarom die clubs in het bijzonder?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vraag is alleen of deze gegevens statistisch relevant zijn voor Feyenoord en Heerenveen.
Omdat je de cijfers baseert op vorig jaar. Feijenoord en Heerenveen stonden beide (extreem) laag gedurende dat seizoen t.o.v. hun plek op de ranglijst nu. De kwaliteit van beide teams is sterk verbeterd (AZ ook een beetje), veel meer t.o.v. Twente, Ajax (mindere mate PSV) die in kwaliteit ongeveer hetzelfde zijn gebleven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het met statistiek weinig te maken heeft, maar waarom die clubs in het bijzonder?
(correctie voor thuisvoordeel zou trouwens 0,58 moeten zijn, maar dat maakt voor de ranglijst niet uit)
Óóó dat kreeg ik dus niet meequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Saysem het volgende:
Nee, daarom baseerde ik me dus juist op de heenwedstrijden van dit seizoen.
Hoe wil je dit uitdrukken in statistiek?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:17 schreef abhinnaya het volgende:
Goed topic. Ga je er straks ook rekening mee houden dat PSV en Twente, en mogelijk AZ, op 8 en 15 maart in de Europa League moeten spelen en volgens mij een voordeel is voor de anderen?
Een eerlijk vergelijk is sowieso onmogelijk. In de jaren 50 speelde ze een geheel ander systeem. Scoren was destijds eenvoudiger dan nu, wat je dus ook vertaald ziet in de top 3 van de ranglijst topscoorder eredivisie:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die conclusie is wat te kort door de bocht. Dillen speelde inderdaad alle 34 wedstrijden, maar jij gaat er hier ook vanuit dat hij alle 34 wedstrijden helemaal speelde. Het zal denk ik niet bijster veel invloed hebben, maar hij is vast ook wel een aantal keer gewisseld danwel als wisselspeler ingebracht.
Desondanks heel mooi stuk
Geupdate:quote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
6. Roda JC 56 (55 + 1)
Speelronde 24 komt eraan. Voor de gein even de uitslagen die vorig jaar kwamen voor de clubs die worden berekend:quote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geupdate:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
6. Roda JC 55 (55 + 0)
Eigenlijk verandert er niks, behalve Roda.
? Ajax speelde vorig jaar 2-2 tegen excelsior. Dan moeten ze nu toch stijgen in punten naar 69?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geupdate:
1. Twente 70 (71 - 1)
2. Ajax 67 (73 - 6)
3. AZ 67 (59 + 8)
4. PSV 66 (69 - 3)
6. Roda JC 55 (55 + 0)
Eigenlijk verandert er niks, behalve Roda.
Hoe staat het er nu voor, nu Ajax een makkelijke en PSV, AZ en Heerenveen moeilijke tegenstanders hebben gehad?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef Helpmefok het volgende:
Gesorteerd op 'moeilijkheid' van programma komt men dus uit op (1 minst moeilijk, 6 moelijkst):
1) Ajax - 119
2) Twente - 119 (Extra wedstrijd dus lastiger)
3) PSV - 116
4) AZ - 113
5) Feijenoord - 111
6) Heerenveen - 103
Wie staan op basis hiervan te hoog of te laag op de ranglijst?
1) Ajax staat flink lager (de zesde plek) en krijgt - op basis van de HUIDIGE ranglijst - 'makkelijke' potten en kan dus nog flink stijgen. Hetzelfde geldt voor:
2) Twente
3) PSV en 4) AZ leven blijkbaar boven hun stand: zij hebben 'gemiddeld' gezien een moeilijker programma voor de boeg en kunnen dus ook in vergelijking met Twente en Ajax makkelijker onderuit gaan.
5) Feijenoord staat precies waar het hoort (heeft het 'evenwichtigst' gepresteerd naar 'moeilijkheid' van vorig programma en zal - als ze zo blijven presteren - keurig op een EL plekje komen) en
6) Heerenveen heeft zo te zien flink geprofiteerd van het behalen van punten tegen 'middelmaatclubjes' en zij gaan dan ook nog barre tijden tegemoet.
Jij begrijpt het wel en GGMM niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
? Ajax speelde vorig jaar 2-2 tegen excelsior. Dan moeten ze nu toch stijgen in punten naar 69?
Of begrijp ik de statistiek niet?
Oepsquote:Op zondag 26 februari 2012 20:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
? Ajax speelde vorig jaar 2-2 tegen excelsior. Dan moeten ze nu toch stijgen in punten naar 69?
Of begrijp ik de statistiek niet?
Geupdate:quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - 1,85
FC Twente - 4,00
AZ - 5,00
Ajax - 7,50
Feyenoord - 30,00
SC Heerenveen - 80,00
Momentele Unibetodds
Zoiets valt niet te analyseren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
En daar komen de analyses weer:
Wie heeft het moeilijkste programma?
We doen weer hetzelfde trucje. We pakken de huidige ranglijst erbij, tellen de plaatsen van de tegenpartij bij elkaar op, en zo zien we wie het makkelijkste en het moeilijkste programma voor de boeg heeft op basis van de ranglijst.
[ link | afbeelding ]
De eerste weergave is de onderste tabel, de bovenste twee zijn extra'tjes.
Conclusies op basis van deze tabel
Heerenveen leeft boven haar stand en zal gaan instorten. Heeft een BEDUIDEND lastiger programma dan de rest, is echt een significant groot verschil.
Voor AZ wordt het moeilijk: ze hebben weliswaar 3 punten voorsprong op Ajax, en 4 op Twente, PSV (en Heerenveen maar die storten in zoals gezegd) maar ook een aardig stuk 'zwaarder' programma voor de boeg t.o.v. de rest.
Als Feijenoordergooi ik de pompoms in de lucht in de wetenschap dat Heerenveen het héél zwaar zal krijgen. Voor Feijenoord is het behalen van de 5e plek, zoals gezegd door Koeman, eigenlijk wel een 'verplichting' kijkend naar deze cijfers. Zij heeft veruit het makkelijkste programma en moet in staat zijn IN IEDER GEVAL de 3 punten verschil met Heerenveen te overbruggen. Of hiermee Twente, PSV en Ajax voorbij gelopen kunnen worden is twijfelachtig.
Één ding is zeker: Ron Jans krijgt het nog beremoeilijk.
Feyenoord +18 dan hequote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
Geupdate:
1. Ajax 72 (73 - 1)
3. AZ 70 (59 + 11)
3. PSV 68 (69 - 1)
4. Twente 64 (71 - 7)
5. Feyenoord 62 (44 + 15)
6. Heerenveen 56 (41 + 14)
Heerenveen had ie anders prima voorspeldquote:
AZ ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerenveen had ie anders prima voorspeld
Is hierin eigenlijk ook nog rekening genomen of je uit of thuis speelt? Aantal clubs zijn toch beduidend lastiger als je die uit hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
En hoe staat het er nu voor? Wie krijgt het vanaf nu makkelijker?
[ link | afbeelding ]
AZ verspeelt HELE dure punten. Tegen NAC gelijkspelen kost ze twee punten, én brengt ze op het - vanaf nu - moeilijkste programma van de hele eredivisie.
Heerenveen werd zoals misschien verwacht compleet weggetikt en gaat vanaf nu een nog steeds even moeilijk programma tegemoet als eerder genoemd. Het wordt heel zwaar voor Heerenveen: de kans dat zij zich de top-5 nog inknokken is klein, al weet je het nooit in de eredivisie.
Twente loopt in 'moeilijkheid' niet veel terug, hebben nog steeds het makkelijkste programma, maar laat wel pijnlijk punten liggen tegen Feijenoord (*O*![]()
). Het was iig. te verwachten misschien wel dat ze hier punten lieten liggen: vanaf nu wordt het in ieder geval wat makkelijker voor ze om weer wat in te lopen op in ieder geval AZ (met het moeilijkste programma).
Ajax krijgt het trouwens ook verdomd zwaar! Ze staan nu wel bovenin, maar krijgen eigenlijk net zulke klappen om de oren als Heerenveen en AZ de komende tijd.
Feijenoord en PSV mogen in hun handjes knijpen met de gewonnen wedstrijden vandaag: het programma wordt vanaf nu - op papier - alleen maar makkelijker én ze pakten dus dure punten tegen directe concurrenten.
Kortom, in smilies met het resultaat van vandaag:
Feijenoord / PSV:![]()
![]()
Ajax:(ze moesten deze wel winnen, helemaal nu het programma er nu een STUK lastiger op wordt)
Heerenveen
Twente
AZ![]()
![]()
Nee dat is vrijwel onmogelijk. Dan moet ik per club per wedstrijd een gemiddelde gaan berekenen hoe groot de kans is dat de club er hoeveel punten pakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Is hierin eigenlijk ook nog rekening genomen of je uit of thuis speelt? Aantal clubs zijn toch beduidend lastiger als je die uit hebt.
Mja, dat is het mooie van statistieken, tis maar net hoe je onderzoekt.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is vrijwel onmogelijk. Dan moet ik per club per wedstrijd een gemiddelde gaan berekenen hoe groot de kans is dat de club er hoeveel punten pakt.
Dus stel:
Feijenoord won uit 15 keer tegen de graafschap, speelde 5 keer gelijk en verloor 5 keer.
Van de 25 wedstrijden pakt Feijenoord dus 50 punten. Feijenoord pakt per wedstrijd tegen de graafschap gemiddeld 2 punten.
Bij ELKE wedstrijd (8 stuks) per club.
Dan ben ik uren bezig.
Het is meer werk dan je denkt. Als jij per club hun 'index' wil berekenen tegen élke individuele club, be my guest. Dan kan ik daar rustig op los analyserenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat is het mooie van statistieken, tis maar net hoe je onderzoekt.
Je kan ook kijken naar het huidige seizoen so far. Voor elke club kijken welke index ze hebben thuis en uit.
Tis inderdaad wel wat werk. Kan misschien nog wel wat in excel zetten en je mailen. PM dan maar..
Niet individuele club. Je kan toch kijken naar de afgelopen 26 wedstrijden hoe ze gepresteerd hebben thuis en uit. Als een VVV thuis gemiddeld 2 punten pakt en een Roda maar 1.4 Dan lijkt een uitwedstrijd voor Feyenoord tegen VVV zwaarder dan een uitwedstrijd van Ajax tegen Roda.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is meer werk dan je denkt. Als jij per club hun 'index' wil berekenen tegen élke individuele club, be my guest. Dan kan ik daar rustig op los analyseren.
Voor mij is het op dit moment té druk om alle gegevens erbij te gaan pakken.
Zit ik vedomme die hele wall of text te lezen, krijg je ditquote:
quote:Het programma van PSV
RKC Waalwijk - PSV
PSV - AZ
PSV - NEC
Roda JC Kerkrade - PSV
PSV - ADO Den Haag
Excelsior - PSV
Het programma van AZ
AZ - FC Twente
PSV - AZ
AZ - VVV-Venlo
Feyenoord - AZ
NEC - AZ
AZ - FC Groningen
Het programma van Heerenveen
sc Heerenveen - Ajax
NEC - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Vitesse
Heracles Almelo - sc Heerenveen
sc Heerenveen - Feyenoord
Het programma van Twente
AZ - FC Twente
FC Twente - NAC Breda
Excelsior - FC Twente
FC Twente - Ajax
VVV-Venlo - FC Twente
Het programma van Feijenoord
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord - Excelsior
ADO Den Haag - Feyenoord
Feyenoord - AZ
Feyenoord - Heracles Almelo
Heerenveen - Feyenoord
Het programma van Ajax
sc Heerenveen - Ajax
Ajax - De Graafschap
Ajax - FC Groningen
FC Twente - Ajax
Ajax - VVV-Venlo
Vitesse - Ajax
Analyse is op basis van statistiek. Wat jij hier doet nietquote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Ajax het wordt. Relatief makkelijk programma, enige concurrent met makkelijk programma verliest z'n uitwedstrijden steeds kansloos en staat daarop op 7 punten achter. Feyenoord is te wisselvallig, maar maakt nog kans op P2, samen met AZ.
Mijn analyse komt nog aardig uit voorlopig
21 punten meer dan vorig seizoen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:52 schreef Caland het volgende:
Update:
1. Ajax 74 (73 +1)
2. AZ 68 (59 + 9)
3. Twente 67 (71 - 4)
4. PSV 64 (69 - 5)
5. Feyenoord 64 (44 + 21)
6. Heerenveen 58 (41 + 17)
Gedurfd zegquote:Op donderdag 12 april 2012 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Ajax het wordt. Relatief makkelijk programma, enige concurrent met makkelijk programma verliest z'n uitwedstrijden steeds kansloos en staat daarop op 7 punten achter. Feyenoord is te wisselvallig, maar maakt nog kans op P2, samen met AZ.
Mijn analyse komt nog aardig uit voorlopig
In dezelfde wedstrijden (RKC voor Willem II), tot nu toe ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
21 punten meer dan vorig seizoen?
On-voor-stel-baar.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
In dezelfde wedstrijden (RKC voor Willem II), tot nu toe ja.
30 miljoen investeren en 5 punten minder halen uit dezelfde wedstrijdenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
Ook PSV is onvoorstelbaar, deden het vorig seizoen gewoon beter.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
30 miljoen investeren en 5 punten minder halen uit dezelfde wedstrijden
Whoops, verkeerde topic.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Analyse is op basis van statistiek. Wat jij hier doet niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |