ja alonso zat er ruim achter voor de pitstops en Vettel deed niet echt rustig aan of hebben we allen Alonso zn superrondjes gemist?quote:
Op de tv staat ronde 18, maar Live Timing houdt ronde 17 aan. Weet niet meer precies hoe ´t zit, maar het klopt welquote:
even F5 en die doet 't weerquote:
En hier stond ronde 15 toen ronde 18 al bezig wasquote:Op zondag 18 maart 2012 07:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Op de tv staat ronde 18, maar Live Timing houdt ronde 17 aan. Weet niet meer precies hoe ´t zit, maar het klopt wel
De ronde waar ze inzitten en het aantal voltooide rondes misschien?quote:Op zondag 18 maart 2012 07:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Op de tv staat ronde 18, maar Live Timing houdt ronde 17 aan. Weet niet meer precies hoe ´t zit, maar het klopt wel
2quote:
Wil je bij ferrari zitten dan? Die zijn volgens mij begonnen aan een zelfde periode als de pre schumacher periodequote:Op zondag 18 maart 2012 07:31 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Dit is toch wel een open sollicitatie naar Ferrari ..
namens Perez!
Stond op zacht.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:33 schreef koffiezwartsterk het volgende:
staat kimi op de prime (harde band)?
Vanaf Europa zijn ze er weer..quote:Op zondag 18 maart 2012 07:33 schreef Quisho het volgende:
Weer reclame
Leuk dat RBR nog steeds niet dominant is
nee op zacht dus, nu weer zachtquote:Op zondag 18 maart 2012 07:33 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Nee, heeft net nieuwe options gekregenquote:Op zondag 18 maart 2012 07:33 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ferrari is en blijft een top team.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wil je bij ferrari zitten dan? Die zijn volgens mij begonnen aan een zelfde periode als de pre schumacher periode
quote:Op zondag 18 maart 2012 07:39 schreef MK84 het volgende:
Perez moet maar eens een kans bij Ferrari krijgen volgend jaar. Lijkt me de perfecte vervanger voor Massa. Een goede 2e coureur, zoals Massa is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |