Ik 10k aan het einde van mijn studie denk ik. Volgens mij is het allemaal bij de McDonalds uitgegeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn er toch veel mensen met een duizelingwekkende studieschuld.
Hoorde er net weer een met 45k. Alsof het niets is.
Ken er een paar met 65k +. Ongelofelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog geen topics van zijn hand gezien waarin hij het fenomeen Vogelaarwijken prijst.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar wilde ik niets aan af doen. Ik wilde alleen even uitwijzen dat De_Nuance hypocriet is. Begrijpend lezen Koos.
Dat is een fout aan jouw kant en niet aan mijn kant.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nog geen topics van zijn hand gezien waarin hij het fenomeen Vogelaarwijken prijst.
Dit onderwerp bezorgt me hoofdpijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Je bracht zelf Vogelaarwijken naar voren. Het is niet alsof je reageerde op de vermeende hypocriete houding van D_N.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dit topic omschrijft hij het als oprechte betrokkenheid. Daar hoef je niet lang naar te zoeken.
Maar die kwam wel naar voren, dus mijn post was effectief.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bracht zelf Vogelaarwijken naar voren. Het is niet alsof je reageerde op de vermeende hypocriete houding van D_N.
En de hoge heren maar graaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar die kwam wel naar voren, dus mijn post was effectief.
Ik ontwijk helemaal niks. Maar deze zelfde redenatie kan ik loslaten op jouw reactie op mijn posts: dat je (onterecht) overstuur raakte van PvdA gebash waardoor je plotseling mijn persoon moest aanvallen met onzinargumenten om het te stoppen. Geef nou maar gewoon toe dat je ongelijk had, bied je excuus aan en bespaar jezelf deze schaamteloze vertoning.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.
In mijn omgeving zijn alleen maar mensen met dergelijke bedragen als studieschuld, het zijn er zeker tientallen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Waar val ik jouw persoon aan? Ik stel slechts vast dat je ontwijkend gedrag vertoont. Er wordt kritiek geuit op een bepaald fenomeen, en vervolgens kom jij op de proppen met iets compleet anders. Dat is hetzelfde als zeggen: 'ja, Henk gedraagt zich als een anus, maar Willem ook'.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ontwijk helemaal niks. Maar deze zelfde redenatie kan ik loslaten op jouw reactie op mijn posts: dat je (onterecht) overstuur raakte van PvdA gebash waardoor je plotseling mijn persoon moest aanvallen met onzinargumenten om het te stoppen. Geef nou maar gewoon toe dat je ongelijk had, bied je excuus aan en bespaar jezelf deze schaamteloze vertoning.
Ik vind helemaal niks van zijn Twittergedrag. Ik vind wat van De_Nuance zijn postgedrag. Dat heb ik al eerder aangegeven slome.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar val ik jouw persoon aan? Ik stel slechts vast dat je ontwijkend gedrag vertoont. Er wordt kritiek geuit op een bepaald fenomeen, en vervolgens kom jij op de proppen met iets compleet anders. Dat is hetzelfde als zeggen: 'ja, Henk gedraagt zich als een anus, maar Willem ook'.
Je kunt ook gewoon enkel aangeven wat je van het Twitter-gedrag van Wilders vindt.
Gewoon kleuter-gelul dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks van zijn Twittergedrag. Ik vind wat van De_Nuance zijn postgedrag. Dat heb ik al eerder aangegeven slome.
4-7 jaar de feestbeest uithangen is ook niet goedkoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ken er een paar met 65k +. Ongelofelijk
Ik heb de afgelopen weken Samsom ook regelmatig van twitter gebruik zien maken. Is dat anders omdat hij van een andere partij is?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.
Klopt, maar dit is wel extreem.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
4-7 jaar de feestbeest uithangen is ook niet goedkoop.
En die arme Voorschrift moet maar tussenbeide springen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:00 schreef von_Preussen het volgende:
In dit filmpje is FOK-POL door acteurs in een dramaturgische voorstelling nagespeeld:
Ze gaan winnen van Ajax. Je voelt het.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:57 schreef StarGazer het volgende:
ADO, wat een kneuzenkermis is het toch ook daar
Dacht het nietquote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gaan winnen van Ajax. Je voelt het.
In de SC verwacht ik helemaal niks van andere users. Ik heb ook geen idee waarom jij users op hun gedrag gaat aanspreken in de slowchat. Een slowchat waar je heel en af en toe een keer komt kijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken Samsom ook regelmatig van twitter gebruik zien maken. Is dat anders omdat hij van een andere partij is?
Btw, randdebiel, beetje zwak. Denk aan de toon Koos en de nuance die je van andere users verwacht.
Net zoals jij af en toe op BNW komt binnenvallen om mij om mijn vingers te tikken.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de SC verwacht ik helemaal niks van andere users. Ik heb ook geen idee waarom jij users op hun gedrag gaat aanspreken in de slowchat. Een slowchat waar je heel en af en toe een keer komt kijken.
Daarbij, wat heb ik met Samsom te bouten?
Hoor hem...quote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook geen idee waarom jij users op hun gedrag gaat aanspreken in de slowchat.
Jij bent links, dus we houden jou persoonlijk verantwoordelijk voor alles wat links is/was/wordt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Daarbij, wat heb ik met Samsom te bouten?
Ik meet met twee maten. Sue mequote:Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals jij af en toe op BNW komt binnenvallen om mij om mijn vingers te tikken.
Wat je met Samsom hebt is jouw zaak, bouten zal het niet zijn.
Tuurlijk schatquote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Lavenderrr, je snapt toch wel dat er een verschil bestaat tussen een SC en topics waar het de bedoeling is dat er een discussie wordt gevoerd?
Je selectieve verontwaardiging doet er een schepje bovenop.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Maar Lavenderrr, je snapt toch wel dat er een verschil bestaat tussen een SC en topics waar het de bedoeling is dat er een discussie wordt gevoerd?
Dat in Nederland een dergelijke schuld voorkomt door boven je stand leven.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn alleen maar mensen met dergelijke bedragen als studieschuld, het zijn er zeker tientallen.
Ik weet niet wat daar nu zo bijzonder aan moet zijn?
En ik heb ook al niet geknokt vannacht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh, shit ... ik ben mijn waar-tt voor Titus vergeten door te voeren. Kak!
Gewoon na je studie PvdA stemmen. Opgelost.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat in Nederland een dergelijke schuld voorkomt door boven je stand leven.
Het collegegeld in Nederland rechtvaardigd het niet, de levensstijl van veel studenten echter, past niet bij hun huidige of toekomstige portemonnee.
Zo is dat. Die zijn maar al te blij de verantwoordelijkheden van anderen weg te wuiven.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gewoon na je studie PvdA stemmen. Opgelost.
Studenten hebben recht op uitgaan, een Macbook en een smartphonequote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Gewoon na je studie PvdA stemmen. Opgelost.
En bestuurservaring voor iedereen!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studenten hebben recht op uitgaan, een Macbook en een smartphone!
Studenten hebben recht op uitstel van arbeidsverplichting. Voor de rest moeten ze hun bek houden en studeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studenten hebben recht op uitgaan, een Macbook en een smartphone!
Ban-waardig, dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:43 schreef TitusPullo het volgende:
Als de zwaardere koe in snel kort bochtje gaat stuiteren, stuiter je per stuiter verder de bocht uit dan met een licht kalfje.
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Studenten hebben recht op uitstel van arbeidsverplichting. Voor de rest moeten ze hun bek houden en studeren.
Dat is mijn punt niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat in Nederland een dergelijke schuld voorkomt door boven je stand leven.
Het collegegeld in Nederland rechtvaardigd het niet, de levensstijl van veel studenten echter, past niet bij hun huidige of toekomstige portemonnee.
tss, na je studie ga je toch gelijk minstens een ton per jaar verdienenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Ho ho, dat mag niet hè. Niet iedereen heeft die luxe, ergo niemand mag die luxe hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Willen ze meer, dan werken ze maar of kloppen ze bij papa en mama aan.
Haha, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vind ik ook.
Willen ze meer, dan werken ze maar of kloppen ze bij papa en mama aan.
Als je ouders paupers zijn dan krijg je een aanvullende beurs.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, dat mag niet hè. Niet iedereen heeft die luxe, ergo niemand mag die luxe hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |