Hm dat werkt meestal niet bij starters, simpelweg omdat je toch maar weinig toevoegt in het begin, dan hebben ze zoiets van "Oh ok, dan niet, 1000 anderen voor jou".quote:Op zondag 18 maart 2012 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk als je bij meerdere bedrijven solliciteert om ze tegen elkaar uit te spelen.
Ik krijg anders zeer regelmatig ongevraagd verzoeken of ik interesse heb in allerlei IT-functies.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
Je kan beter niet de ICT kiezen als je een baangarantie wil.
Ja, weinig geld en een ayatollah over de werkvloer als baas lijkt me niet de ideaalsituatie van massa's mensen he.quote:
Zou kunnen, wat ook wel ligt aan je kwalificaties.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat werkt meestal niet bij starters, simpelweg omdat je toch maar weinig toevoegt in het begin, dan hebben ze zoiets van "Oh ok, dan niet, 1000 anderen voor jou".
Las het leidinggevende-aspect even verkeerd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, weinig geld en een ayatollah over de werkvloer als baas lijkt me niet de ideaalsituatie van massa's mensen he.
Dat sowieso, strakke broek en een dikke salami tussen de benen om maatje XXL Neger te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef waht het volgende:
[..]
Zou kunnen, wat ook wel ligt aan je kwalificaties.
En of je een strakke broek aan hebt.
Maar u is een Ervaren_Appel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik krijg anders zeer regelmatig ongevraagd verzoeken of ik interesse heb in allerlei IT-functies.
Dan doen alle afgestudeerden in de ICT die ik ken iets verkeerds.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik krijg anders zeer regelmatig ongevraagd verzoeken of ik interesse heb in allerlei IT-functies.
Die zijn allochtoon.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan doen alle afgestudeerden in de ICT die ik ken iets verkeerds.
Ach ik leef niet om te werken maar ik werk om te leven.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, carrière maken is een keuze.
Ik heb niet eens een afgeronde studie.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan doen alle afgestudeerden in de ICT die ik ken iets verkeerds.
Maar dan blijft het toch nog een keuze? Het gaat erom dat je het onderste uit kan probeert te halen. En daartoe is iedereen wel in staat, denk ik. Alleen ligt de bodem voor de een dieper dan voor de ander.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach ik leef niet om te werken maar ik werk om te leven.
Volgend jaar is KoosVogels te vinden bij de Nieuwe Leden Dag van de VVD. Mark my words. Haha, Mark.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, carrière maken is een keuze.
Lekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal eens een grapje in je reet stoppen.
Vind ie alleen maar lekker.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zal eens een grapje in je reet stoppen.
Jammer dat Rutte zo'n gigantische eikel is.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Volgend jaar is KoosVogels te vinden bij de Nieuwe Leden Dag van de VVD. Mark my words. Haha, Mark.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef waht het volgende:
[..]
Volgend jaar is KoosVogels te vinden bij de Nieuwe Leden Dag van de VVD. Mark my words. Haha, Mark.
Dan ben jij gewoon superman.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een afgeronde studie.
de laatsten zijn de eersten.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een afgeronde studie.
Geef hem het voordeel van de twijfel en de poorten gaan open.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dat Rutte zo'n gigantische eikel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |