Dat ga je voelen inderdaad. Heb gisternacht een hels eind moeten lopen door het falende OV. Vanavond dus maar de beentjes (en lever) laten rusten. Nou bijna dan, een pilsje kan wel. Het is immers saint patricks day.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is zaterdagavond en blijkbaar St whatever day. Iig, ik kan niet uit, moet rusten want gister was het half 5.
That's nothing. Ik zit aan de wodka.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Pilsje? Ik ben onwijs elitair geworden dat een gewoon pilsje mij amper meer smaakt.
Dat is smaaklozer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
That's nothing. Ik zit aan de wodka.
Geile foto.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:16 schreef Drugshond het volgende:
peuk, (iets fris) en ff inlezen.
[ afbeelding ]
Nope. Palm, Heineken en Spa rood.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey Bet, ook aan de Guinness gezeten vanavond?
Heb je gisteren een ongesteld rokje versierd?quote:
Enig idee hoe vrouwen kunnen zijn/of reageren als ze ongesteld zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je gisteren een ongesteld rokje versierd?
De periode vlak daarvoor is in mijn ervaring wat vervelender.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enig idee hoe vrouwen kunnen zijn/of reageren als ze ongesteld zijn.
Net zoals bij Cohen dus eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:40 schreef Picchia het volgende:
Ik snap niet waarom Lodewijk Asscher zogenaamd zo populair zou zijn. Volgens mij is dat een illusie van geschifte Amsterdamse PvdA'ers, die denken dat zij het middelpunt van de wereld zijn.
Maar Cohen zijn (wan)prestaties genoten nog van enige bekendheid doordat zijn passiviteit en afbraakpolitiek regelmatig besproken werden in het landelijke nieuws.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Net zoals bij Cohen dus eigenlijk.
Sowieso meeleven met 'rampen' die je niet zelf beïnvloeden. Dan ben je een huillie.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef De_Guidance het volgende:
Geert zijn twitter
'vreselijke ramp Oostenrijk, ik hoop vurig blabla'
'Euro blabla'
'vreselijke ramp Zwitserland, mijn gedachten blabla'
'HANDEN AF VAN DE HYPOTHEEKRENTEAFTREK'
Wat een kleuterschool gedrag.
Het is gewoon 'kijk mij betrokken zijn' opdat de hartjes van Henk en Ingrid smelten.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:13 schreef waht het volgende:
[..]
Sowieso meeleven met 'rampen' die je niet zelf beïnvloeden. Dan ben je een huillie.
Vogelaarwijken.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is gewoon 'kijk mij betrokken zijn' opdat de hartjes van Henk en Ingrid smelten.
Dat is ook wel prijzenswaardig, hoe hij als VVD'er het plebs achter zich weet te scharen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is gewoon 'kijk mij betrokken zijn' opdat de hartjes van Henk en Ingrid smelten.
Er is een verschil tussen echte betrokkenheid en inzet en lullige tweets over rampen.quote:
Is er geen enkele andere politicus die hierover heeft getwitterd?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Echte betrokkenheid. Likje verf en een barbecue op kosten van de huurder, volgens Economische Zaken zonder meetbaar effect, om bijstands-, integratie en criminaliteitsproblematiek te bestrijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen echte betrokkenheid en inzet en lullige tweets over rampen.
Waarom gaat hij niet bij een reddingsteam?
Verschil is dat Asscher alles behalve een Cohen is.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Net zoals bij Cohen dus eigenlijk.
Waar de fuck heb je het nou over man?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Echte betrokkenheid. Likje verf en een barbecue op kosten van de huurder, volgens het VROM zonder meetbaar effect, om bijstands-, integratie en criminaliteitsproblematiek te bestrijden.!
En als politicus kun je veel meer voor Nederlanders betekenen door te investeren in je functie als politicus dan door je tijd te besteden aan niet relevante functies.
Lees je in zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het nou over man?
Dergelijke dingen moet je niet tegen Koos zeggen.quote:
Er wordt kritiek geuit op het kansloze en vooral vrijblijvende Twitter-gedrag van jouw blonde vriend, en jij komt vervolgens aanschijten met een jankverhaal over Vogelaarwijken.quote:
Vogelaarwijken zijn gewoon 'kijk mij betrokken zijn' projecten opdat de hartjes van Henk en Ingrid smelten. Een mislukte PR-stunt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er wordt kritiek geuit op het kansloze en vooral vrijblijvende Twitter-gedrag van jouw blonde vriend, en jij komt vervolgens aanschijten met een jankverhaal over Vogelaarwijken.
En? Wat doet dat af aan het kansloze getweet van Wilders, eveneens bedoeld om de harten van Henk en Ingrid te doen smelten?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Vogelaarwijken zijn gewoon 'kijk mij betrokken zijn' projecten opdat de hartjes van Henk en Ingrid smelten. Een mislukte PR-stunt.
Daar wilde ik niets aan af doen. Ik wilde alleen even uitwijzen dat De_Nuance hypocriet is. Begrijpend lezen Koos.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En? Wat doet dat af aan het kansloze getweet van Wilders, eveneens bedoeld om de harten van Henk en Ingrid te doen smelten?
Ik 10k aan het einde van mijn studie denk ik. Volgens mij is het allemaal bij de McDonalds uitgegeven.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn er toch veel mensen met een duizelingwekkende studieschuld.
Hoorde er net weer een met 45k. Alsof het niets is.
Ken er een paar met 65k +. Ongelofelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb nog geen topics van zijn hand gezien waarin hij het fenomeen Vogelaarwijken prijst.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Daar wilde ik niets aan af doen. Ik wilde alleen even uitwijzen dat De_Nuance hypocriet is. Begrijpend lezen Koos.
Dat is een fout aan jouw kant en niet aan mijn kant.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nog geen topics van zijn hand gezien waarin hij het fenomeen Vogelaarwijken prijst.
Dit onderwerp bezorgt me hoofdpijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Je bracht zelf Vogelaarwijken naar voren. Het is niet alsof je reageerde op de vermeende hypocriete houding van D_N.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dit topic omschrijft hij het als oprechte betrokkenheid. Daar hoef je niet lang naar te zoeken.
Maar die kwam wel naar voren, dus mijn post was effectief.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bracht zelf Vogelaarwijken naar voren. Het is niet alsof je reageerde op de vermeende hypocriete houding van D_N.
En de hoge heren maar graaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Maar die kwam wel naar voren, dus mijn post was effectief.
Ik ontwijk helemaal niks. Maar deze zelfde redenatie kan ik loslaten op jouw reactie op mijn posts: dat je (onterecht) overstuur raakte van PvdA gebash waardoor je plotseling mijn persoon moest aanvallen met onzinargumenten om het te stoppen. Geef nou maar gewoon toe dat je ongelijk had, bied je excuus aan en bespaar jezelf deze schaamteloze vertoning.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.
In mijn omgeving zijn alleen maar mensen met dergelijke bedragen als studieschuld, het zijn er zeker tientallen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:38 schreef GSbrder het volgende:
Waar val ik jouw persoon aan? Ik stel slechts vast dat je ontwijkend gedrag vertoont. Er wordt kritiek geuit op een bepaald fenomeen, en vervolgens kom jij op de proppen met iets compleet anders. Dat is hetzelfde als zeggen: 'ja, Henk gedraagt zich als een anus, maar Willem ook'.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik ontwijk helemaal niks. Maar deze zelfde redenatie kan ik loslaten op jouw reactie op mijn posts: dat je (onterecht) overstuur raakte van PvdA gebash waardoor je plotseling mijn persoon moest aanvallen met onzinargumenten om het te stoppen. Geef nou maar gewoon toe dat je ongelijk had, bied je excuus aan en bespaar jezelf deze schaamteloze vertoning.
Ik vind helemaal niks van zijn Twittergedrag. Ik vind wat van De_Nuance zijn postgedrag. Dat heb ik al eerder aangegeven slome.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar val ik jouw persoon aan? Ik stel slechts vast dat je ontwijkend gedrag vertoont. Er wordt kritiek geuit op een bepaald fenomeen, en vervolgens kom jij op de proppen met iets compleet anders. Dat is hetzelfde als zeggen: 'ja, Henk gedraagt zich als een anus, maar Willem ook'.
Je kunt ook gewoon enkel aangeven wat je van het Twitter-gedrag van Wilders vindt.
Gewoon kleuter-gelul dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks van zijn Twittergedrag. Ik vind wat van De_Nuance zijn postgedrag. Dat heb ik al eerder aangegeven slome.
4-7 jaar de feestbeest uithangen is ook niet goedkoop.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ken er een paar met 65k +. Ongelofelijk
Ik heb de afgelopen weken Samsom ook regelmatig van twitter gebruik zien maken. Is dat anders omdat hij van een andere partij is?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is ontwijkend gedrag, omdat je kritiek op die blonde randdebiel blijkbaar niet trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |