ditquote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
Wat een gezeur hier. Ik versta die Mike prima.
Was een pen van die andere mutsquote:Op maandag 19 maart 2012 20:18 schreef MissJ het volgende:
en Mike heeft standaard een buisje / rietje bij zich ofzo?
ditquote:
Anton kan alles.quote:
oooh whehe, had ik dan even gemistquote:
Wss had hij ambu dienst. Dat rouleert in Meerdijk. Volgrnde week heeft Amy ambu dienst.quote:
ja omdat ie blauw isquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wss had hij ambu dienst. Dat rouleert in Meerdijk. Volgrnde week heeft Amy ambu dienst.
En over verstaanbaarheid... ik moet veel mosite doen om Bing te versta. Hij slikt echt woorden in....
Oh ja, ik was even die falende plot waarbij Lucas werd verwekt vergetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
Lucas zei dat ie naar zijn vader moest in ny.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Och yeah right, half uur later al de uitslag.
Gestandaardiseerde testen kunnen gerust binnen korte tijd een uitslag geven hoor als de ijklijnen aanwezig zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Och yeah right, half uur later al de uitslag.
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker isquote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gestandaardiseerde testen kunnen gerust binnen korte tijd een uitslag geven hoor als de ijklijnen aanwezig zijn.
Anton is van alle markten thuis he.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker is
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker is
Die heeft toch ook al alcohol gehad? Dat verklaart alles weer.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.
en nu graag voor de normale mensen onder onsquote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.
Je maakt verschillende oplossingen met bekende concentratie en kijkt hoeveel licht er opgenomen wordt bij een bekende golflengte. Dit zegt iets over de concentratie.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en nu graag voor de normale mensen onder ons
Lichte*quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
Die Aysen had toch ook een zware hersenschudding. Had ze volgens mij weinig last van.
En inderdaad die reactie van Jack!
Okeej!quote:
Ja. Ik persoonlijk vind GTST weer leuk worden, vorig seizoen was ook erg leuk!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Okeej!
Ik heb ook een keer hersenschudding gehad toen ik van de racefiets viel.
Maar toen had ik geen zin, om een hele tijd in zo'n verlichte kamer te zitten. Waar iedereen tegen je aan praat.
Maargoed. De aflevering van vandaag was inderdaaad best okeej! Of eigenlijk, ik keek eindelijk weer eens aflevering lang dat ik mij niet irriteerde.
Weg met die slapzak.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Jack de rechercheur die zich afvraagt waarom iemand 'zomaar' drugs in je drankje zou stoppen.Dat is toch algemeen bekend dat dat gebeurt in discotheken.
Dan ben je toch wat positiever dan dat ik ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja. Ik persoonlijk vind GTST weer leuk worden, vorig seizoen was ook erg leuk!
Ja, om er eens gratis overheen te kunnen en zo. Jack ziet het niet voor zich dat iemand dat wil met Aysenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Jack de rechercheur die zich afvraagt waarom iemand 'zomaar' drugs in je drankje zou stoppen.Dat is toch algemeen bekend dat dat gebeurt in discotheken.
Van zijn collega en zijn zus.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef Koosnaam het volgende:
Maar inderdaad. Rechercheur Jack, zal zich met de aanrijding wel wel bemoeien.
Inderdaad ja!quote:
De ultieme belangenverstrengeling.quote:
Aydin werd toen gewoon van de zaak gezet. Waarom doet niemand dat met Jack?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De ultieme belangenverstrengeling.
Mega Mike to the resque!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef ZaZoe het volgende:
Die gaat haar leven redden,... dag Bing, je ligt eruit
Ik ook niet. Misschien als ze een iets vrolijker masker op deed. (En ik lesbi was)quote:Op maandag 19 maart 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, om er eens gratis overheen te kunnen en zo. Jack ziet het niet voor zich dat iemand dat wil met Aysen
''Ik kèn dr wel een kunsje op!''quote:Op maandag 19 maart 2012 22:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien als ze een iets vrolijker masker op deed. (En ik lesbi was)
RTL Gemist op tv? Kost wel 99ctquote:Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de reclame wil natuurlijk wel afgespeeld worden.
Weet iemand waar ik de aflevering kan terugkijken?
Morgenochtend ben ik er namelijk niet.
Misschien dat ie het later weer doet. Of dat je het morgen opneemt?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de reclame wil natuurlijk wel afgespeeld worden.
Weet iemand waar ik de aflevering kan terugkijken?
Morgenochtend ben ik er namelijk niet.
Marco rijdt Paul aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:40 schreef MoiMoi85 het volgende:
Zoveelste aanrijding in GTST en het betreft natuurlijk altijd een bekende, want Meerdijk bestaat uit ongeveer 20 mensen?
Ludo rijdt Noud aan. Robert rijdt Charlie aan. Dennis rijdt Charlie? aan. Nog meer?
marco? paul? wie zijn datquote:Op maandag 19 maart 2012 22:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Die foutmelding krijg ik nu al weken ... en dat fucking kut RTL doet er niks aan.
[..]
Marco rijdt Paul aan.
?? rijdt Anita aan.
Gastrollen. Zie aflevering 4000.quote:
En dat zijn collega bij het lijk van de vader van zijn nichtje is aangetroffen, vergeet Jack voor het gemak evenquote:
Vroeger moest je met een hersenschudding in het donker liggen (gordijnen dicht) en rust! aan je kop.quote:Ik heb ook een keer hersenschudding gehad toen ik van de racefiets viel.
Maar toen had ik geen zin, om een hele tijd in zo'n verlichte kamer te zitten. Waar iedereen tegen je aan praat.
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:46 schreef Scarface88 het volgende:
Het is wel heel erg toevallig dat Aysen een ongeluk krijgt en op dat moment juist Sjors voorbij komt fietsen![]()
Dat moet zelfs een ander korps doen als een agent iets heeft gedaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Jack (meestal eigenlijk Lorena) lost alleen maar zaken op in zijn eigen familie en vriendenkring.
In het echt mag dat niet eens, maar goed
Ja zoiets dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Anton tegen Mike zei dat hij nou eenmaal een doktershart had of zoiets?
Dat zal wel met hun verleden te maken hebben. Mike heeft vast een doktersopleiding gedaan en met Anton gewerkt en vervolgens is er vast iets misgegaan met een patiënt. Daar kan dan de slechte relatie van hun tweetjes uit voortgekomen zijn en daarom zal Mike gestopt zijn met zijn medische vak?!
Verklaart ook meteen hoe hij wist hoe hij die pen bij Sjors naar binnen moest brengen!
Dat moet wel. Hoe weet hij anders hoe het moet, dadelijk brengt hij het verkeerd inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Verklaart ook meteen hoe hij wist hoe hij die pen bij Sjors naar binnen moest brengen!
Daar hebben ze achter de schermen hard om gelachen. Overigens ik vind Martijn Huygens en Jack van Houten de grootste aanfluitingen voor het mannelijk geslacht (de personages dus, hoe eventueel 'lekker' ze er voor vrouwen uit zien laat ik buiten beschouwing).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:45 schreef DeLuna het volgende:
Ook apart trouwens. Barbara gaat in seizoen 14 eerst met haar fysiotherapeut Wout Zevenaar, en later met Martijn Huygens. Dat is gewoon dezelfde acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DeLuna op 20-03-2012 10:49:16 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:34 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo irritant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:53 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
YaaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de ene kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., aan de andere kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi en als het mis gaat de schade claim naar Rtl ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, daar zouden we een rechtszaak van kunnen maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi en als het mis gaat de schade claim naar Rtl ?![]()
Over Rtl gesproken hoe komt het dat je opeens de aflevering niet vooruit kan kijken? wat voor prutsers werken daar![]()
Ja maar bij GTST deden ze het ook en daar ging het ook goed!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, daar zouden we een rechtszaak van kunnen maken!![]()
![]()
Zou kunnen, hoewel wel meer mensen (ook zonder medische achtergrond) weten hoe ze een tracheotomie moeten uitvoeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Anton tegen Mike zei dat hij nou eenmaal een doktershart had of zoiets?
Dat zal wel met hun verleden te maken hebben. Mike heeft vast een doktersopleiding gedaan en met Anton gewerkt en vervolgens is er vast iets misgegaan met een patiënt. Daar kan dan de slechte relatie van hun tweetjes uit voortgekomen zijn en daarom zal Mike gestopt zijn met zijn medische vak?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: