Ja zoiets dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Anton tegen Mike zei dat hij nou eenmaal een doktershart had of zoiets?
Dat zal wel met hun verleden te maken hebben. Mike heeft vast een doktersopleiding gedaan en met Anton gewerkt en vervolgens is er vast iets misgegaan met een patiënt. Daar kan dan de slechte relatie van hun tweetjes uit voortgekomen zijn en daarom zal Mike gestopt zijn met zijn medische vak?!
Verklaart ook meteen hoe hij wist hoe hij die pen bij Sjors naar binnen moest brengen!
Dat moet wel. Hoe weet hij anders hoe het moet, dadelijk brengt hij het verkeerd inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Verklaart ook meteen hoe hij wist hoe hij die pen bij Sjors naar binnen moest brengen!
Daar hebben ze achter de schermen hard om gelachen. Overigens ik vind Martijn Huygens en Jack van Houten de grootste aanfluitingen voor het mannelijk geslacht (de personages dus, hoe eventueel 'lekker' ze er voor vrouwen uit zien laat ik buiten beschouwing).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:45 schreef DeLuna het volgende:
Ook apart trouwens. Barbara gaat in seizoen 14 eerst met haar fysiotherapeut Wout Zevenaar, en later met Martijn Huygens. Dat is gewoon dezelfde acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door DeLuna op 20-03-2012 10:49:16 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:34 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo irritant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:53 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
YaaaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de ene kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., aan de andere kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi en als het mis gaat de schade claim naar Rtl ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh, daar zouden we een rechtszaak van kunnen maken!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi en als het mis gaat de schade claim naar Rtl ?![]()
Over Rtl gesproken hoe komt het dat je opeens de aflevering niet vooruit kan kijken? wat voor prutsers werken daar![]()
Ja maar bij GTST deden ze het ook en daar ging het ook goed!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh, daar zouden we een rechtszaak van kunnen maken!![]()
![]()
Zou kunnen, hoewel wel meer mensen (ook zonder medische achtergrond) weten hoe ze een tracheotomie moeten uitvoeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Anton tegen Mike zei dat hij nou eenmaal een doktershart had of zoiets?
Dat zal wel met hun verleden te maken hebben. Mike heeft vast een doktersopleiding gedaan en met Anton gewerkt en vervolgens is er vast iets misgegaan met een patiënt. Daar kan dan de slechte relatie van hun tweetjes uit voortgekomen zijn en daarom zal Mike gestopt zijn met zijn medische vak?!
Verklaart ook meteen hoe hij wist hoe hij die pen bij Sjors naar binnen moest brengen!![]()
Echt he, ik krijg zo'n zin in chips van dit topic. Thuis ligt nog een megazak joppiechips op mij te wachten en nu zit ik op mijn werk
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Bel ik net Just Bridge op, krijg ik zo'n wazig wijf aan de telefoon die zei dat ik maar moest mailen en ook zomaar het gesprek even afkapte.Klantvriendelijkheid ten top.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Ze krijgen ook 100 telefoontjes over de GTSTboxen per dag denk ik, toch vind ik ze niet altijd even vriendelijk neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bel ik net Just Bridge op, krijg ik zo'n wazig wijf aan de telefoon die zei dat ik maar moest mailen en ook zomaar het gesprek even afkapte.Klantvriendelijkheid ten top.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Als jij maar weet dat mannen weer hebben bepaald welke broek in de mode is en überhaupt het hele modebeeld van vrouwen bepalenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:21 schreef roos85 het volgende:
Je weet het hè HvB.. Mannen dragen de broek, maar de vrouw bepaald welke
Nee, maar het gaat niet eens om mannen ten opzichte van vrouwen en het is ook geen kwestie dat de een dominant over de ander moet zijn. Gewoon zelf je eigen zaken verwezenlijken zonder dat je daarvan afhankelijk bent van anderen (man, vrouw, broer, zus, tante, dochter of zoon), daar gaat het om. En het valt me op dat de heren in de serie die dat kunnen een uitstervend ras zijn (alleen Ludo en Anton).![]()
Jef is eigenlijk ook voorbeeld van een gtst-man die ik bedoel en hij heeft niet eens een vrouw.
Een heer met stijl![]()
![]()
Dilan kan er wel érg sexy uitzien hoor![]()
Jammer van het personage, doet toch wel afbreuk aan haar uitstraling.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:02 schreef loezzzje het volgende:
Da's op zich vrij logisch hoor, het duurt evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: