Wss had hij ambu dienst. Dat rouleert in Meerdijk. Volgrnde week heeft Amy ambu dienst.quote:
ja omdat ie blauw isquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wss had hij ambu dienst. Dat rouleert in Meerdijk. Volgrnde week heeft Amy ambu dienst.
En over verstaanbaarheid... ik moet veel mosite doen om Bing te versta. Hij slikt echt woorden in....
Oh ja, ik was even die falende plot waarbij Lucas werd verwekt vergetenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
Lucas zei dat ie naar zijn vader moest in ny.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Och yeah right, half uur later al de uitslag.
Gestandaardiseerde testen kunnen gerust binnen korte tijd een uitslag geven hoor als de ijklijnen aanwezig zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Och yeah right, half uur later al de uitslag.
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker isquote:Op maandag 19 maart 2012 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gestandaardiseerde testen kunnen gerust binnen korte tijd een uitslag geven hoor als de ijklijnen aanwezig zijn.
Anton is van alle markten thuis he.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker is
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zou er nog een hele tijd overheen gaan.. Maar goed, het is Meerdijk, de stad waar Anton ineens ambulancemedewerker is
Die heeft toch ook al alcohol gehad? Dat verklaart alles weer.quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.
en nu graag voor de normale mensen onder onsquote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het in normale situaties gebeurt en ik ken het specifieke proces niet, maar ik ga ervan uit dat je GHB gewoon met fotospectrometrie in een lineaire ijkcurve kan plotten. Na voorbewerkingen uiteraard.
Je maakt verschillende oplossingen met bekende concentratie en kijkt hoeveel licht er opgenomen wordt bij een bekende golflengte. Dit zegt iets over de concentratie.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en nu graag voor de normale mensen onder ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |