quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
BB kijk deze
[TK] iPad2 32 gb WIFI zwart
425 euro
Onder meer Ikbenserieus, maar feitelijk post diegene nog welquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen staan er een aantal namen op die niet meer posten
B&J is wel heel lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging die van mij terug te stoppen maar ik heb deksel gesloopt bij er af halen dus weet niet
Waarom in godsnaam 32 gb op een ding dat je hoort te gebruikt als een tijdelijke opslagquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
BB kijk deze
[TK] iPad2 32 gb WIFI zwart
425 euro
Nekkie heeft een perm-ban. Sprak 'm laatst via DM.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen staan er een aantal namen op die niet meer posten
Pak dan wat vershoudfolie en doe dat erover heen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging die van mij terug te stoppen maar ik heb deksel gesloopt bij er af halen dus weet niet
picsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgomgog ik draag een rokje en ik voel me zelfverzekerd.
Echt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nekkie heeft een perm-ban. Sprak 'm laatst via DM.
Ja gaat niet om die 32gb, het is de eerste generatie en daar vragen ze 425 euro voor!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam 32 gb op een ding dat je hoort te gebruikt als een tijdelijke opslag. Echt, sommige mensen
Ik heb nu Browniequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
B&J is wel heel lekker
Vooral cookie dough en die met nuts
Goede tipquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pak dan wat vershoudfolie en doe dat erover heen.
Oeeeh en dat nog wel na rokjesdagquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
omgomgomg ik wil het wel een keertje zien want rokjes vind ik leeeukquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt?. Nou, blij dat die gast opgeflikkerd is.
koop een rokje en hang hem in je kamer, kun je er elke dag van genietenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
omgomgomg ik wil het wel een keertje zien want rokjes vind ik leeeuk
Nee in combinatie met dv want die is ook omgomgogmogm leuk!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop een rokje en hang hem in je kamer, kun je er elke dag van genieten
Ja oke, maar het ging mij daar niet om. Die hoge prijs is natuurlijk helemaal absurd, maar het is niet voor niks een V&A topic. Daar moet je altijd nogal hoog inzetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja gaat niet om die 32gb, het is de eerste generatie en daar vragen ze 425 euro voor!
een iPad 2 16gb NIEUW is 375
Ik heb de witte nu naast mij liggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja gaat niet om die 32gb, het is de eerste generatie en daar vragen ze 425 euro voor!
een iPad 2 16gb NIEUW is 375
Ja maar niet 200 euro boven de prijsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja oke, maar het ging mij daar niet om. Die hoge prijs is natuurlijk helemaal absurd, maar het is niet voor niks een V&A topic. Daar moet je altijd nogal hoog inzetten.
Geef aan mij danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb de witte nu naast mij liggen.
Verkoop aan mij danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn broertje heeft een zwarte iPad gratis gekregen van z'n werk en hij doet er nooit iets mee. Waardeloze troep dat het is.
Nee, man. In dat topic staat dat het een 2 is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar niet 200 euro boven de prijs
Ik bedoel een iPad 2 gaat voor 375 weg, dit is een 1? dus 275/300 NIEUW dus 150-200 lijkt me een passendere prijs
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn broertje heeft een zwarte iPad gratis gekregen van z'n werk en hij doet er nooit iets mee. Waardeloze troep dat het is.
Ik denk niet dat ie em kwijt wilquote:
Er zitten wel vette spelletjes op. Altijd mahjong spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie het
Mahjongquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zitten wel vette spelletjes op. Altijd mahjong spelen
Ik zou er ook niet een kopen hoor, ik zou er ook niet veel mee doen. Maar voor m'n ouders is het wel heel interessant. Die snappen dat ding in een uurtje tijd en kunnen er nu al goed mee overweg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie het
Of nietquote:
Maar dat is ook sexy gewoon omdat je de vorm van je benen kan zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
@ BB, ik heb een legging er onder aan
Dat kan in een broek toch ook? Tenminste, een beetje goedzittende broek danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is ook sexy gewoon omdat je de vorm van je benen kan zien
Ja mijn moeder wil er ook een hebben. Ik denk dat de doelgroep iets anders ligt, maar dat heeft Apple niet heel handig aangepakt. Ik hoor namelijk van oudere mensen hoe tof ze het vinden, maar van jonge mensen dat ze het niet erg interessant vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet een kopen hoor, ik zou er ook niet veel mee doen. Maar voor m'n ouders is het wel heel interessant. Die snappen dat ding in een uurtje tijd en kunnen er nu al goed mee overweg.
Ik denk dat ze er wel een gaan kopen, aangezien ik er nu een voor ze kan regelen voor ¤359,- nieuw in doos met twee jaar garantie.
Ja manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet. Dik moeilijke puzzels. Ik denk dat ik nu 3 van 10 keer zo'n puzzel heb uitgespeeld
.
dit dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan in een broek toch ook? Tenminste, een beetje goedzittende broek dan
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!quote:
Ja er zit wel verschil tussen jeans en legging ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!
Ja, ik snap wat je bedoelt. Bij leggings kun je het net wat beter zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!
Of juist wel de juiste doelgroep. De iPod/iPhone en MacBook voor de jonge gebruiker en voor de oudere generatie de iPad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn moeder wil er ook een hebben. Ik denk dat de doelgroep iets anders ligt, maar dat heeft Apple niet heel handig aangepakt. Ik hoor namelijk van oudere mensen hoe tof ze het vinden, maar van jonge mensen dat ze het niet erg interessant vinden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja er zit wel verschil tussen jeans en legging ja.
Ik ben dol op mooie beetjes en ook op de zomer: allemaal mooie meisjes in zomerjurkjes en rokjes in frisse witte/lichte kleurenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Bij leggings kun je het net wat beter zien.
Daarom van die yogabroekenbooooh
Dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van de yogabroeken, neem ik aan?
Wat heb je allemaal gekocht dan nog?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg zoveel leuke dingentjes gekochtaltijd zo leuk om uit te pakken
Boh en niet eens een uitnodigingquote:
Wel hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ene denken aan Voe
[ afbeelding ]
Boh lekker wijf flips, wordt ook even zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ene denken aan Voe
[ afbeelding ]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan nog?
Damn, woman.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, 2 setjes armbanden, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
Ik vergeet nu vast wel wat
Ja dat ben ik met je eensquote:
Als het kon deed ik het direct maar ehhh ik heb niet zulk lang blond haar daar gaat het al misquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh lekker wijf flips, wordt ook even zo
Kapot veelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
Komen danquote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh en niet eens een uitnodiging
Niceeee goede winkelsessie gehad dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paarquote:
Ja mooi optijd, 120 km ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee goede winkelsessie gehad dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paar
Oeh nieuwe schoenen! Welke?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paar
quote:
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja mooi optijd, 120 km ofzo?
Maar wat heb je veel gekocht zeg!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik wou voor broeken shoppenniet 1 gekocht
Trein $$$$$$$$$quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas
Oeh nieuwe schoenen! Welke?
quote:
Nóg een bekeuringquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er vandoor schatjes, het indrinken wacht op me en daarna verder gaan in de stad
Fijne avond kusjes
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er vandoor schatjes, het indrinken wacht op me en daarna verder gaan in de stad
Fijne avond kusjes
Gewoon mooie vrouwtjes schoentjes natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomer|Het is dat ik sleehakken niet zo heel geweldig vind, maar anders
[..]
SNEL NAAR DE TREINquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek, dan ben ik er om 1:00.
Dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Niet teveel kratten drinken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Ja vies eigenlijk. Soms zie je gewoon die drollen en wc papier op het spoor liggen, hebben ze lopen schijten op stationquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dan de hele rit in de wc verstoppen
Pics van je schoenenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomer|Het is dat ik sleehakken niet zo heel geweldig vind, maar anders
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |