Nee, man. In dat topic staat dat het een 2 is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar niet 200 euro boven de prijs
Ik bedoel een iPad 2 gaat voor 375 weg, dit is een 1? dus 275/300 NIEUW dus 150-200 lijkt me een passendere prijs
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn broertje heeft een zwarte iPad gratis gekregen van z'n werk en hij doet er nooit iets mee. Waardeloze troep dat het is.
Ik denk niet dat ie em kwijt wilquote:
Er zitten wel vette spelletjes op. Altijd mahjong spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie het
Mahjongquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er zitten wel vette spelletjes op. Altijd mahjong spelen
Ik zou er ook niet een kopen hoor, ik zou er ook niet veel mee doen. Maar voor m'n ouders is het wel heel interessant. Die snappen dat ding in een uurtje tijd en kunnen er nu al goed mee overweg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, collega had er ook een gekregen en die maakt Apple nu nog meer belachelijk dan ie al deed. Zo een flutding vind ie het
Of nietquote:
Maar dat is ook sexy gewoon omdat je de vorm van je benen kan zienquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
@ BB, ik heb een legging er onder aan
Dat kan in een broek toch ook? Tenminste, een beetje goedzittende broek danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar dat is ook sexy gewoon omdat je de vorm van je benen kan zien
Ja mijn moeder wil er ook een hebben. Ik denk dat de doelgroep iets anders ligt, maar dat heeft Apple niet heel handig aangepakt. Ik hoor namelijk van oudere mensen hoe tof ze het vinden, maar van jonge mensen dat ze het niet erg interessant vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet een kopen hoor, ik zou er ook niet veel mee doen. Maar voor m'n ouders is het wel heel interessant. Die snappen dat ding in een uurtje tijd en kunnen er nu al goed mee overweg.
Ik denk dat ze er wel een gaan kopen, aangezien ik er nu een voor ze kan regelen voor ¤359,- nieuw in doos met twee jaar garantie.
Ja manquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of niet. Dik moeilijke puzzels. Ik denk dat ik nu 3 van 10 keer zo'n puzzel heb uitgespeeld
.
dit dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan in een broek toch ook? Tenminste, een beetje goedzittende broek dan
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!quote:
Ja er zit wel verschil tussen jeans en legging ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!
Ja, ik snap wat je bedoelt. Bij leggings kun je het net wat beter zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar dat is een broek/ legging/ panty/ benen is toch anders? toch?!
Of juist wel de juiste doelgroep. De iPod/iPhone en MacBook voor de jonge gebruiker en voor de oudere generatie de iPad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn moeder wil er ook een hebben. Ik denk dat de doelgroep iets anders ligt, maar dat heeft Apple niet heel handig aangepakt. Ik hoor namelijk van oudere mensen hoe tof ze het vinden, maar van jonge mensen dat ze het niet erg interessant vinden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja er zit wel verschil tussen jeans en legging ja.
Ik ben dol op mooie beetjes en ook op de zomer: allemaal mooie meisjes in zomerjurkjes en rokjes in frisse witte/lichte kleurenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat je bedoelt. Bij leggings kun je het net wat beter zien.
Daarom van die yogabroekenbooooh
Dat mag wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van de yogabroeken, neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |