Wat heb je allemaal gekocht dan nog?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg zoveel leuke dingentjes gekochtaltijd zo leuk om uit te pakken
Boh en niet eens een uitnodigingquote:
Wel hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ene denken aan Voe
[ afbeelding ]
Boh lekker wijf flips, wordt ook even zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet in ene denken aan Voe
[ afbeelding ]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekocht dan nog?
Damn, woman.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, 2 setjes armbanden, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
Ik vergeet nu vast wel wat
Ja dat ben ik met je eensquote:
Als het kon deed ik het direct maar ehhh ik heb niet zulk lang blond haar daar gaat het al misquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh lekker wijf flips, wordt ook even zo
Kapot veelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
Komen danquote:
Bij deze.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh en niet eens een uitnodiging
Niceeee goede winkelsessie gehad dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Euh, 2 setjes armbanden, 2 paar leggings, vanille boter voor je lichaam, een panterprint sjaaltje, pink floyd en star wars tshirt, 2 BH's, 1 bikini topje, 3 kanten onderbroekjes, 1 jeans blousje, 1 rood mouwloos blousje, een leren jasje, 2 kettingen, een zwart hempje, 2 witte vhals tshirts, en 1 wijd vallend shirt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paarquote:
Ja mooi optijd, 120 km ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeee goede winkelsessie gehad dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paar
Oeh nieuwe schoenen! Welke?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paar
quote:
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja mooi optijd, 120 km ofzo?
Maar wat heb je veel gekocht zeg!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik wou voor broeken shoppenniet 1 gekocht
Trein $$$$$$$$$quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |