quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet je nog die 8 paar schoenen die ik had? Ik heb sinds vandaag 10 paar
quote:
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja mooi optijd, 120 km ofzo?
Maar wat heb je veel gekocht zeg!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En ik wou voor broeken shoppenniet 1 gekocht
Trein $$$$$$$$$quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je de volgende trein pakt ben je hier wel tegen half 12/12u.
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Grapjas
Oeh nieuwe schoenen! Welke?
quote:
Nóg een bekeuringquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er vandoor schatjes, het indrinken wacht op me en daarna verder gaan in de stad
Fijne avond kusjes
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er vandoor schatjes, het indrinken wacht op me en daarna verder gaan in de stad
Fijne avond kusjes
Gewoon mooie vrouwtjes schoentjes natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomer|Het is dat ik sleehakken niet zo heel geweldig vind, maar anders
[..]
SNEL NAAR DE TREINquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek, dan ben ik er om 1:00.
Dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Niet teveel kratten drinken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fijne avond kusjes
Ja vies eigenlijk. Soms zie je gewoon die drollen en wc papier op het spoor liggen, hebben ze lopen schijten op stationquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dan de hele rit in de wc verstoppen
Pics van je schoenenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm heel standaard eigenlijk. 1 paar Allstars en een paar Adidasjes. En ik zag de collectie voor de zomer|Het is dat ik sleehakken niet zo heel geweldig vind, maar anders
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |