ok zie je daar, beetje cow lvl weer openequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
k ik summon met witch doctor heb al 4 crafting schedules, zoek me op in tristram ok
omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
QFT.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef RickoKun het volgende:
Beter schiet diablo 3 op. Die tering spellen van tegenwoordig zijn om te janken zo fucking kansloos. Ik bedoel, kijk maar gewoon in het GAM subforum wat een grafspellen.
Wow hij doet het!! hartstikke bedankt!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:57 schreef genakt het volgende:
[..]
Wow hij doet het!! hartstikke bedankt!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had maar 1 codequote:
Idd , er komen zoveel gare spellen uit ... niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef RickoKun het volgende:
Beter schiet diablo 3 op. Die tering spellen van tegenwoordig zijn om te janken zo fucking kansloos. Ik bedoel, kijk maar gewoon in het GAM subforum wat een grafspellen.
Hoe oud is je vader ? ;oquote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef genakt het volgende:
Had ik de beta download aangezet zaterdag. Kom ik zondag ochtend thuis wie zit er te spelen. Me vadersochtends vroeg
58 hij speelt ook nog steeds diablo 2 en skyrimquote:
Hehe nicequote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
58 hij speelt ook nog steeds diablo 2 en skyrim
Jammer, ik wacht wel af. Hoorde dat de Beta sluit op 1 mei!quote:
Wat een baas.quote:Op maandag 16 april 2012 10:14 schreef genakt het volgende:
Had ik de beta download aangezet zaterdag. Kom ik zondag ochtend thuis wie zit er te spelen. Me vadersochtends vroeg
Zo zie ik mezelf denk ik ook in de toekomstquote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
58 hij speelt ook nog steeds diablo 2 en skyrim
iedereen kan de beta nu spelen als ik de reacties bij tweakers zo ziequote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef Killaht het volgende:
[..]
Jammer, ik wacht wel af. Hoorde dat de Beta sluit op 1 mei!
quote:Thank you for pre-purchasing Diablo III. You can pre-download the game client below. You will be able to play on Diablo III launch day.
Via battlenet te downe?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef Tain het volgende:
[..]
iedereen kan de beta nu spelen als ik de reacties bij tweakers zo zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |