had mij het dan laten doen!quote:
ja, van mijn allereerste eigen cd! Greatest Hits 1993 dl 3!quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Hoi jong! Ik ga lekker naar huis, ik spijbel 1,5 uurquote:
Hier 640 GBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef borisz het volgende:
Mijn muziekmap weer eens bekeken. 411gb aan muziek
Cool. Doe er anders ff een pilsjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Godver godver. M'n buurjongen heeft z'n karaoke set weer aangeslingerd. Hij heeft alweer 4x achtereen I'm so excited van de Pointersisters "gezongen"
Ben inmiddels even langsgegaan. Hij is al gestoptquote:
Aaaahhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
Zullen we maar weer eens een poes posten
[ afbeelding ]
Ach... Ze zal ook af en toe boodschappen nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er is zo'n vrouw die doet altijd boodschappen waar ik werk en die wordt zo gefist in zo'n handyman filmpje
Vannacht ook nog toch na 2 uur?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer 2 uurtjes 3FM vanuit de houtje-touwtje studio.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
in wat voor filmpje? *fluit onschuldig*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er is zo'n vrouw die doet altijd boodschappen waar ik werk en die wordt zo gefist in zo'n handyman filmpje
Ik kan dat beterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaahhhhhquote:
Zo goed??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met lapohunten jwz
Maar nu wachten op een reactie op 1 van deze kwaliteitsposts!
Moet jij nooit schijten dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
Zo schattig zijn katten trouwens niet, komt er net een van de bak af en die neemt me toch een lucht mee![]()
![]()
Nu issie de keutel kwijt en rent hij achter de ander aan, ADHD
Tuurlijk wel, zelfs toffe wijven moeten af en toe uit de broekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet jij nooit schijten dan.
RUIK JIJ LEKKER DAN???!!!11 nadat je hebt gescheten.
Ik vind jou toch ook schattig?
Nee man!!quote:
WHAHAHAHA WAT EEN GOEI!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Oke, je hebt natuurlijk gewoon keihard gelijk... Een keilief brokje ellende van 1.80mquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Je bent geen brok ellende maar KEILEIVF
Sandertje is goed op dreef!
Kak, dat ben ik dus vergeten verder te kijken toen ik thuis kwamquote:
die grap over die 2 monsters die de levens van tientallen kinderen hebben verpest...ik had het niet meerquote:
Crap ik ben IHVH vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, dat ben ik dus vergeten verder te kijken toen ik thuis kwam
Dat heb ik dan weer wel gezien! Vind er normaal niet zoveel aan, maar ik was te lui om bij m'n ma van de bank af te komen en naar m'n eigen huis te gaan om daar de controle te hebben over m'n eigen tvquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben zeker die ene luisteraar die de radio aan heeft staan
Hij had net een meneer aan de telefoon, dus er is nog minstens een andere gekquote:
Nee! Ik vind Sander coolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben zeker die ene luisteraar die de radio aan heeft staan
Het feit dat jij ook nog luistert, maakt jou ook coolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Ik vind Sander cool
En wat een lekker ding heeft hij als producer
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Het feit dat jij ook nog luistert, maakt jou ook cool
Nou ben je net een klein paardjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih
Dat is een Falabella. Kleinste paardje ter wereldquote:
Volgens mij heb ik ze vaker gezien/er van gehoord, komt overeen met de grootte van een flinke hond toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een Falabella. Kleinste paardje ter wereld![]()
Had ik nooit geweten als mijn schatje niet een paardengek had geweest
Dat zeker!!quote:
Programma is bijna afgelopen, er moet tempo in!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen echt veel te snel afgespeeld.
Was zijn eerste keer toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ja. Sandertje is echt goed bezig. Helemaal goed!
Ja, tof!! Ga ik vaker luisterenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Dit was de premiere van Sanderdaynight
Bijzonder, ik zou het er niet zo op kunnenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een hosselaar die Sander. Allemaal knappe meiden in de studio!
Slaap lekker jong, ik duik nog even op de bankquote:Op zondag 18 maart 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Mint schat
Ik ga lekker naar bed wat zeg je me daar van
Doeidoei! [ afbeelding ]
Jeui!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
goed gepost Minthy en Wolf! daardoor hebben we deze zaterdag net iets meer posts gemaakt dan de zaterdag hiervoor!
en nu ga ik mijn bed maar eens opzoeken.
welterusten
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ight/20120317-22.wmaquote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
Jemig, wat veel gepost hier op zaterdagavondwas Sander's programma tof? Wat voor programma is 't? Tell me moreeee!
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:24:09Ik weet dat ik niet mag twitteren, maar dit is echt niet leuk zelfs de hele crew die over de hele wereld is geweest zijn echt in de stres!!! reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:30:34Dit was 2uur geleden water stijgt gewoon 30CM per minuut, gelukkig heb ik nog TiKTaK tegen de honger
reageer retweet
Ja maar eerst reclame Gavin DeGraw en megahit, dus ik sla even 10 minuutjes overquote:
ik hoor geen Gavin deGraw maar Greenday...quote:Op zondag 18 maart 2012 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar eerst reclame Gavin DeGraw en megahit, dus ik sla even 10 minuutjes over
Omdat Timur vaak initialen noemt en hij zei GD dus toen dacht ik zal wel Gavind DeGraw dan zijn. Maar alsnog ken ik keen kwaliteitsartiesten met GD dus Green Day mis ik ook niets aan. En Ramon zei de megahit komt eraan maar eerst, en toen dus de preview van een nummer wat ik niet herkende.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoor geen Gavin deGraw maar Greenday...
Ik vond het maar zozo, maarja alles beter dan die uberzeikplaat 9 Crimes....quote:Op zondag 18 maart 2012 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
wtf? een slow cover van P!nk's Get this Party started? klinkt wel ok eigenlijk. van Damien Rice en Lisa Hannigan
die vinnik ook mooiquote:Op zondag 18 maart 2012 12:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond het maar zozo, maarja alles beter dan die uberzeikplaat 9 Crimes....
ola bitch!quote:
zeikplaat....quote:
Was echt goed! Gisterenavond van 23:00 tot 0:00 geluisterd, niet te veel gepraat tussendoor en stuk voor stuk goede nummers!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Dit was de premiere van Sanderdaynight
echt de meest sneue slogan ooitquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
damn, is dit Yoram van der Sloot? die playerbroer van Joran...
Ik sta te springen op mijn stoelquote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
ALORS! nu gaan ze wel openen met Gavin De Graw!![]()
quote:
oh, ik probeer die stoere player uit flirt je stijf te imiteren. maar dat bevalt dus niet? sorryquote:
Dat heb ik even gemist, was lunsjen. Maar nee, dat werkt niet bij iedere vrouwquote:Op zondag 18 maart 2012 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik probeer die stoere player uit flirt je stijf te imiteren. maar dat bevalt dus niet? sorry
ok schone jonkvrouwe. ik zal mij gedragen en u met passende waardigheid bejegenenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, was lunsjen. Maar nee, dat werkt niet bij iedere vrouw
ohja! rob's favoriete oostblokprostituette!quote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaa Hangover![]()
![]()
![]()
haha fakking kinderachtig dat die niet gedraaid mag wordenMooi dat Rob en Timur het lekker doen. Was Saxobeat volgens mij ook idd..
Ik voel me alsof ik een hangover heb, terwijl ik niks heb gehad gisteren. Waarom mag ie niet gedraaid worden?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaa Hangover![]()
![]()
![]()
haha fakking kinderachtig dat die niet gedraaid mag wordenMooi dat Rob en Timur het lekker doen. Was Saxobeat volgens mij ook idd..
Nou Wilbert wil hem iig niet op de playlist zettenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik voel me alsof ik een hangover heb, terwijl ik niks heb gehad gisteren. Waarom mag ie niet gedraaid worden?
Ja, Sander draait veel toffe tracks! Goed gemixt ook.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:22 schreef CindieY het volgende:
Jemig, wat veel gepost hier op zaterdagavondwas Sander's programma tof? Wat voor programma is 't? Tell me moreeee!
Als ik volgende week zaterdagavond niks anders te doen heb, schakel ik ook wel even inquote:Op zondag 18 maart 2012 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, Sander draait veel toffe tracks! Goed gemixt ook.
Deze jongen gaat, hopelijk, een grote worden
ehm...wie?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef CindieY het volgende:
Wat klinkt ze toch vreselijk geïnteresseerd.
Die doos van de Mama Appelsap.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...wie?
ow, als ik btw twitter goed lees is het vanavond domienfm/swijnenstaltijd...
ow, ik zat half op te letten...maar ik dacht dat het een jochie wasquote:
Ik dacht een vrouw. Zo'n boerse vrouw die plat praat en verschrikkelijk monotoon.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik zat half op te letten...maar ik dacht dat het een jochie was
ik meende dat hij Stef heette. ach, who cares. t nummer was niet boeiend en de appelsap ook niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht een vrouw. Zo'n boerse vrouw die plat praat en verschrikkelijk monotoon.
Ik dacht Steffiequote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende dat hij Stef heette. ach, who cares. t nummer was niet boeiend en de appelsap ook niet.
Het was een man toch? Of, jongetje.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht een vrouw. Zo'n boerse vrouw die plat praat en verschrikkelijk monotoon.
mag ik mee?quote:
Minthypoppesnoepiequote:
Zijn stuk voor stuk niet Engelstalig, daar ligt 't aanquote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef Cee het volgende:
Jaaaa, irritant die fluit-s'jes.Zit ook in The Great Escape van Ilse deLange, en in alle liedjes van Maria Mena. Reden waarom ik die liedjes niet kan uitstaan. 't Is een fobie.
yupquote:
neequote:
Waarom mis ik dit soort uitspraken altijd? Waarom niet?quote:
Wie komen dan opdraven? En die Lotr-marathon kan ook als je Timur en Ramon luistertquote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neeze zijn een weekendje weg...
dus volgende week geen Timur, de week erop wel en de week daarna kan ik niet luisteren
mmm, ik had met mezelf afgesproken dat wanneer Timur en Ramon er niet zijn ik een LOTR-marathon ga houden....eens kijken of ik mezelf daar volgend weekend aan ga houden...
ze zeiden het tussen neus en lippen door. en ze gaan een weekendje weg...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom mis ik dit soort uitspraken altijd? Waarom niet?
geen idee, waarsch Frank D ofzo. die is vaste vervanger dacht ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie komen dan opdraven? En die Lotr-marathon kan ook als je Timur en Ramon luistertGenoeg tijd in een weekend.
Beide naar hetzelfde? Wat lief!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zeiden het tussen neus en lippen door. en ze gaan een weekendje weg...
ze deden wel alsof, maar ik denk van nietquote:
Elke LOTR-film duurt toch om en nabij de 3 uur al sowieso? Dus ga maar richting de 4 uur per stukquote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, waarsch Frank D ofzo. die is vaste vervanger dacht ik.
en nee, dat kan niet...ik moet ook nog slapen en ps3en. bovendien wil ik niet 2 film achterelkaar kijke en dat moet bijna wel als je Timur luistert....de versie die ik ga zien duren ruim 3u, bijna 4u, per stuk...
slapen moet wel. ik ben geen werkloze ritmeloze studentquote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elke LOTR-film duurt toch om en nabij de 3 uur al sowieso? Dus ga maar richting de 4 uur per stukExtended zeker? En PS3en en slapen moet helemaal niet
Ik heb een ritmequote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slapen moet wel. ik ben geen werkloze ritmeloze student![]()
ik wil de films niet helemaal achter elkaar kijken ivm gaarheid. dus waarsch begin ik zaterdag om 12u met de 1e tot een uur of 16. dan ff wat anders doen en begin ik om 18u met de 2e zodat ik op tijd klaar ben voor Dit was t nieuws. en dan Zondagmiddag de laatste
als ik het al ga doen.....
ik heb de hele millenniumtrilogie achter elkaar (nu ja, half uur pauze) in de bios gezien en 2x een filmfestival met 5 films. en een een keer 3 batmanfilms en vast nog wel meer achter elkaar gezien. nu houd ik ook rekening met andere dingen die ik leuk vindquote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een ritmeEn ach, ik kijk rustig een heel seizoen van een serie op een dag en ik heb ook al eens 4 films uit een serie (nightmare on elmstreet!) achter elkaar gezien. Ik trek dat wel
LOTR moet ik ook maar weer eens in de herhaling gooien, voor 't laatst gezien toen ik nog thuis woonde, dus dat is zeker 4 jaar geleden.
Toedeloequote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
Frankie D is dus de vervanger...
en ik ben ervantussen. tot later/ooit!
die vreten em op!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
Ik zie overal kleine konijntjes![]()
Nare Roel, nu wil ik er ook een, leuk voor de katten
De knijntjes van Roelquote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
Ik zie overal kleine konijntjes![]()
Nare Roel, nu wil ik er ook een, leuk voor de katten
Nee hoor, die gaan in een liefdevolle commune samenleven hierquote:
tuurlijk grote Swami Minthy.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, die gaan in een liefdevolle commune samenleven hier
Walgelijk!!quote:
Rammelderammel?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Walgelijk!!![]()
Net als foto's van het nichtje van Sersjee, moet 'ie ook niet posten
Hou op schei uit... Invloed van het voorjaar, denk ikquote:
Geen last vanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou op schei uit... Invloed van het voorjaar, denk ik
konijn??quote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik krijg zojuist door dat we met kerst bij Roel eten.
Neeeeeee!!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
Nog negen maanden om vlees te kweken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Neeeeeee!!![]()
Zit ook geen vlees aan, trouwens
Laat dat.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
Ik ben je echt aan het sparen, want ik heb er weer een aantal... Je zou echt ter plekke kinderen willen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Walgelijk!!![]()
Net als foto's van het nichtje van Sersjee, moet 'ie ook niet posten
Dank je, je bent te lief!!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben je echt aan het sparen, want ik heb er weer een aantal... Je zou echt ter plekke kinderen willen.
Overbelast lijkt 't op, buffer-a-gogo!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:33 schreef Evertjan het volgende:
ik probeer te luisteren naar Swijnestal maar volgens mij zijn er wat technische problemen
Loopt inmiddels smooth.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Overbelast lijkt 't op, buffer-a-gogo!
Zo te voelen niet neequote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Neeeeeee!!![]()
Zit ook geen vlees aan, trouwens
Als je het in 3FMstijl houdt moet het natuurlijk COS en HANS wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog hard over aan 't nadenken. En ernaar aan het kijken natuurlijk
![]()
.
Shit, ik had 'm even op pauze gezet omdat ik dat nummer ervoor verschrikkelijk vond.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:46 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa End Of The RoadBoyz II Men
![]()
![]()
De ene noem je Jos en de ander Steen.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog hard over aan 't nadenken. En ernaar aan het kijken natuurlijk
![]()
.
Zulks een heerlijke glijneger muziekquote:Op zondag 18 maart 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, ik had 'm even op pauze gezet omdat ik dat nummer ervoor verschrikkelijk vond.![]()
Dat was m'n meest favoriete nummer ooit in de jaren '90.
Ik vind Sigur en Ros wel toepasselijk voor Roel. Of anders Gall & Gall.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Sigur en Ros wel toepasselijk voor Roel. Of anders Gall & Gall.
[..]
[..]
zijn lekker bezig ja. misschien wel spijt dat ik niet de hele avond geluisterd heb...quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111
www.swijnenstal.nl
Tjibbe, Domien en Coen IN DA MIX
Jepjep, lekkere voetjes van de vloer-muziek.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
TOPICFREEZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111
www.swijnenstal.nl
Tjibbe, Domien en Coen IN DA MIX
Ze draaien nu sinds half12 met z'n 3en, hiervoor was 't vooral lekker plaatjes draaien (en wat voor plaatjes!) en lullen. Vooral de verhalen van Tjibbequote:Op zondag 18 maart 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn lekker bezig ja. misschien wel spijt dat ik niet de hele avond geluisterd heb...
juist daarvan baal ik....vast niet terug te luisterenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze draaien nu sinds half12 met z'n 3en, hiervoor was 't vooral lekker plaatjes draaien (en wat voor plaatjes!) en lullen. Vooral de verhalen van Tjibbe
Het is echt lang geleden dat ik hardop zat te lachen om radio en radio luisteren ook echt het enige is wat ik deed.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
juist daarvan baal ik....vast niet terug te luisteren
hole??
dat heb ik ook wel soms bij Stenders. dan ga ik er echt ff voor zitten tot er weer een plaatje komtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is echt lang geleden dat ik hardop zat te lachen om radio en radio luisteren ook echt het enige is wat ik deed.
www.swijnenstal.nlquote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
Ik geloof dat ik weer eens wat gemist heb...
Doe het dan gelijk zonder Radio ONZ of hoe 't ook maar mag hetenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
dat einde ging ook weer lekker soepel![]()
![]()
eigenlijk zouden alle zenders gewoon formatloos moeten zijn.......door zoiets krijg ik eigenlij kwel zin om zelf ook een soort van radio te gaan maken. misschien me toch maar eens verdiepen in dat onzinradio van Fok!....
nja, ik zou niet weten hoe ik dat aan zou moeten pakken...iets om me later eens in te verdiepen aangezien ik nu zo'n beetje mijn bed op moet gaan zoeken...quote:Op maandag 19 maart 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk zonder Radio ONZ of hoe 't ook maar mag hetenEn dit was wel de reden waarom ik ooit dj wilde worden (samen met festivaluitzendingen).
Trusten dan maarquote:Op maandag 19 maart 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zou niet weten hoe ik dat aan zou moeten pakken...iets om me later eens in te verdiepen aangezien ik nu zo'n beetje mijn bed op moet gaan zoeken...
Haiquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 09:30 schreef Etcetera het volgende:
Wie zijn er in hemelsnaam bij Giel in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |