had mij het dan laten doen!quote:
ja, van mijn allereerste eigen cd! Greatest Hits 1993 dl 3!quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Hoi jong! Ik ga lekker naar huis, ik spijbel 1,5 uurquote:
Hier 640 GBquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:34 schreef borisz het volgende:
Mijn muziekmap weer eens bekeken. 411gb aan muziek
Cool. Doe er anders ff een pilsjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Godver godver. M'n buurjongen heeft z'n karaoke set weer aangeslingerd. Hij heeft alweer 4x achtereen I'm so excited van de Pointersisters "gezongen"
Ben inmiddels even langsgegaan. Hij is al gestoptquote:
Aaaahhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
Zullen we maar weer eens een poes posten
[ afbeelding ]
Ach... Ze zal ook af en toe boodschappen nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er is zo'n vrouw die doet altijd boodschappen waar ik werk en die wordt zo gefist in zo'n handyman filmpje
Vannacht ook nog toch na 2 uur?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, en weer 2 uurtjes 3FM vanuit de houtje-touwtje studio.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
in wat voor filmpje? *fluit onschuldig*quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
Er is zo'n vrouw die doet altijd boodschappen waar ik werk en die wordt zo gefist in zo'n handyman filmpje
Ik kan dat beterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:57 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaahhhhhquote:
Zo goed??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met lapohunten jwz
Maar nu wachten op een reactie op 1 van deze kwaliteitsposts!
Moet jij nooit schijten dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef minthy het volgende:
Zo schattig zijn katten trouwens niet, komt er net een van de bak af en die neemt me toch een lucht mee![]()
![]()
Nu issie de keutel kwijt en rent hij achter de ander aan, ADHD
Tuurlijk wel, zelfs toffe wijven moeten af en toe uit de broekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet jij nooit schijten dan.
RUIK JIJ LEKKER DAN???!!!11 nadat je hebt gescheten.
Ik vind jou toch ook schattig?
Nee man!!quote:
WHAHAHAHA WAT EEN GOEI!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
Oke, je hebt natuurlijk gewoon keihard gelijk... Een keilief brokje ellende van 1.80mquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:00 schreef wolfrolf het volgende:
Je bent geen brok ellende maar KEILEIVF
Sandertje is goed op dreef!
Kak, dat ben ik dus vergeten verder te kijken toen ik thuis kwamquote:
die grap over die 2 monsters die de levens van tientallen kinderen hebben verpest...ik had het niet meerquote:
Crap ik ben IHVH vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, dat ben ik dus vergeten verder te kijken toen ik thuis kwam
Dat heb ik dan weer wel gezien! Vind er normaal niet zoveel aan, maar ik was te lui om bij m'n ma van de bank af te komen en naar m'n eigen huis te gaan om daar de controle te hebben over m'n eigen tvquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben zeker die ene luisteraar die de radio aan heeft staan
Hij had net een meneer aan de telefoon, dus er is nog minstens een andere gekquote:
Nee! Ik vind Sander coolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
Ik ben zeker die ene luisteraar die de radio aan heeft staan
Het feit dat jij ook nog luistert, maakt jou ook coolquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee! Ik vind Sander cool
En wat een lekker ding heeft hij als producer
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Het feit dat jij ook nog luistert, maakt jou ook cool
Nou ben je net een klein paardjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihih
Dat is een Falabella. Kleinste paardje ter wereldquote:
Volgens mij heb ik ze vaker gezien/er van gehoord, komt overeen met de grootte van een flinke hond toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een Falabella. Kleinste paardje ter wereld![]()
Had ik nooit geweten als mijn schatje niet een paardengek had geweest
Dat zeker!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |