You stupid?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal wiedes, het is een VK column.
Moraalridders, blijft raar volk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:14 schreef waht het volgende:
Filmpje van die Kony2012 gozer: http://failblogafterdark.(...)lls-naked-breakdown/
Ik hoor der biiiij. Ik hoor der biiiiiij.!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
Iemand kon de grap niet waarderen dat 'ie m'n FB niet kreeg omdat 't alleen voor een select groepje hardcore SM groepsseks mensen was.
Ik zal een event maken, de volgende groepssessie moet wel gepland worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoor der biiiij. Ik hoor der biiiiiij.!
Vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moraalridders, blijft raar volk.
Klopt. Bescheidenheid siert me.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van.
Slaat Tamashi tegen haar *kont*.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoor der biiiij. Ik hoor der biiiiiij.!
Dat ook inderdaad.quote:
Graag. M'n rekeningnummer is 26500.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Wat ben je toch complimenteus vandaag? Moet je geld hebben?
Mijn pincode is 1626, misschien kunnen we iets combineren?quote:
Schuif je pincode maar in m'n rekening.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mijn pincode is 1626, misschien kunnen we iets combineren?
Ik heb geen boeken besteld hoor.quote:
Wat heeft bol.com zoal aan leuks dan?quote:
Ik ben vooral een afnemer van zionistische literatuur.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat heeft bol.com zoal aan leuks dan?
Alles is tegenwoordig met fraaie beelden op youtube te vinden. Dat vermaakt me meer dan wat tekst.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:58 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben vooral een afnemer van zionistische literatuur.
Het wordt een 2de Job. Veel overschatting wat eindigt in teleurstelling.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben bang dat het niet veel gaat worden met Samsom.
Vond je? Ik vind hem simpelweg niet zo sterk of overtuigend overkomen.quote:
Dat vind ik dus juist wel, erg to the point en vol energie en ambitie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vond je? Ik vind hem simpelweg niet zo sterk of overtuigend overkomen.
Dat had van mij dan weer niet gehoevenquote:Al vond ik het wel mooi dat 'ie even z'n vrouw erbij betrok.
Ik voel me dan ook vereerd, zoals een waar erelid betaamt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal een event maken, de volgende groepssessie moet wel gepland worden.
Jij, Koos, en remlof zijn natuurlijk erelid.
Jij moet uitkijken ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Slaat Tamashi tegen haar *kont*.
Malle meid.
--------------------------
Weer 90 euro lichter.... keep supporting the economy.
Heb toch niks te doen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
Ok, wie helpt me aan een appeltaart en een bezoek van Spekman en wordt PvdA-lid?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het wordt een 2de Job. Veel overschatting wat eindigt in teleurstelling.
Over mn lijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
Ok, wie helpt me aan een appeltaart en een bezoek van Spekman en wordt PvdA-lid?
Klopt.quote:
Pieter Broertjes was lid van de PvdA.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Journalisten moeten ook geen partijlid worden
Oh zo. Maar ik wil dat Spekman die taart komt brengen. En dan nodig ik de 10 nieuwe leden die ik heb geworven ook uit. Maar jij mag natuurlijk ook komenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt.Maar die appeltaart wil ik wel maken.
Die is of was toch hoofdredacteur van de Volkskrant?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pieter Broertjes was lid van de PvdA.
Was.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is of was toch hoofdredacteur van de Volkskrant?
Beeld kan ik ook nog niet vinden, maar hier kan je 'm wel lezen: http://nu.pvda.nl/bericht(...)Diederik-Samsom.htmlquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Waar kan ik die baggerspeech van Samsom zien. NOS is weer heerlijk langzaam.
Zuurmans.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef waht het volgende:
Waar kan ik die baggerspeech van Samsom zien. NOS is weer heerlijk langzaam.
Je wil trui-advies?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
Aha. En dat gaan we kennelijk betalen door de bonussen en HRA te korten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Beeld kan ik ook nog niet vinden, maar hier kan je 'm wel lezen: http://nu.pvda.nl/bericht(...)Diederik-Samsom.html
Ik kom ook wel langs, mits ik in het deeg mag spuwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh zo. Maar ik wil dat Spekman die taart komt brengen. En dan nodig ik de 10 nieuwe leden die ik heb geworven ook uit. Maar jij mag natuurlijk ook komen
De IT'ers zijn dan ook allen PvdA leden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:00 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, de website van de PvdA vind ik wel een heel stuk beter functioneren en ogen dan die van de VVD of D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |