en wat stond er dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:09 schreef golfer het volgende:
Grappige TT.![]()
Al er achter gekomen wie onder mijn account deze post heeft gezet en hoe dat kon?
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb die post namelijk niet gezet.
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiuntquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Spook DM's ???quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]Rare dingen gebeuren er 's nachts.
[..]
En ook niet weggeedit dus? Echt vreemd, eerst spook PM's, waar ik er gisteren 2 van kreeg en nu dit.
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kelere, wat een raar zooitje straks gaat er dus iemand zomaar onder iemand anders zijn accoiunt
achterlijke dingen posten, nah... lekker
Komt door al die kutklonen hier, het stikt ervan
Nee, je krijgt een DM dat je een PM hebt maar dan is er niets. Is al een topic over in BUG.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spook DM's ???
Dus dan krijg je een DM zonder afzender?
Kunnen de FA's dat dan niet op de éém of andere manier checken?
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kunnen niet onder een andere account posten hoorBehalve onder die van henzelf.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... een fan van Karina
quote:
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee snap ik maar ze zijn wel lekker bezig, en ze volgen de boel hier op de voet,
Mark my words
Redelijkquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:22 schreef Bluezz het volgende:
De speld houdt zich ook bezig met dit soort vreemde zaken
http://www.speld.nl/2012/03/17/wereld-mogelijk-veranderd/
Niet alleen FOK! is veranderd.
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze doen maar toch? Ik kijk ook overal en nergens.
Denk toch niet dat het met FOK! te maken heeft. Hoe zou een andere user nu jouw account kunnen kapen? Zou voor de zekerheid al je wachtwoorden veranderen. (Ook van je mail, FB etc.)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook en het boeit me verder ook geen flikker, maar ik kreeg een keer van één deze klonen
die gewoon komen en gaan dus, zodra ze ontmaskerd zijn zijn ze pleite, een soort ''stook DM;;
over Golfert, ik heb gezegd dat ik totaal niet wist wat hij /zij bedoelde, en dat was ook zo ik had
geen idee waar het over ging, maar dat stoort me dus wél !
Jij kunt toch een scan aanvragen als het vervelend wordt? Dan is het ook gauw klaar lijkt me.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen, dat dat je stoort. Ik begrijp niet wat die mensen bezielt. Volgens mij is het nu weer rustig, ik heb afgelopen week niets meer gezien. Waarschijnlijk is hij/zij het nu zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |