SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klussen zorgt wel voor regelmatig eten. Daar krijg je best trek van op een gezonde manier dan. Vandaag weer voor het eerst sinds mijn operatie gaan sporten. Langzaam weer opbouwen.Be happy with the little things in life
10 km gewandeldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik vandaag nee heb gezegd eigenlijk
Ja, want dan voelen ze zichzelf minder schuldig. Vrouwen zijn complexe wezensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Phoebs! Je laat 'tdreigend kijkt enzo.
Overigens wat is dat toch met feedende vrouwen?
Mijn mannelijke colle'ga's heb ik maar 1x hoeven te vertellen dat ik het allemaal niet hoef tenzij zelfgebakken en een klein stukje.
Die houden zich daar keurig aan.
Voorheen op eenzelfde afdeling als die van SQ voorheen zetten ze het gewoon neer met een "doe niet zo flauw"
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb gewoon 2 topics gemist. De weegschaal is helaas niet heel aardig![]()
+ 1.5 kgGewoon even wat poepthee drinken, dan schijt je ze er zo weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klussen zorgt wel voor regelmatig eten. Daar krijg je best trek van op een gezonde manier dan. Vandaag weer voor het eerst sinds mijn operatie gaan sporten. Langzaam weer opbouwen.
disclaimer
Ik zette ze altijd keurig terug.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dan voelen ze zichzelf minder schuldig. Vrouwen zijn complexe wezens
De mijne willen slank blijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. Of ik voer het op aan een mannelijke collega want die zijn simpeler
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne willen slank blijvendie eten alleen mijn lekkerste taarten
kun je daar lekker van schijten ja?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon even wat poepthee drinken, dan schijt je ze er zo weer uit
Zonnatura 'natuurlijke stoelgang' in de jumboquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is het precies voor thee en waar koop je het?
en dan samen komkommer knagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie nou bij elkaar gaan staan!
quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef Sjeen het volgende:
Zo... Witte wijn, antipasta, parpadelle (oid) met Bolognaisesaus from scratch, druiven met sabayon... Ik heb van elke hap en elke slok genoten
ik glij nu al van mijn stoelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]allebei een uiteinde van de komkommer in den bek en eten maar!
Een double dong is er niks bij!
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds, wat gaan jullie hard! Zo kan ik niet up-to-date blijven![]()
In ieder geval ken ik ook van die collega's die dat roepen ja. Ik vind dat ergens wel lief, maar ze snappen er zo niks van... Ik had 'vroeger' ook een collega (man) bij de V&D die, toen ik een keer zei dat ik honger had, uitriep 'Meid, jij hebt altijd honger...daarom zie je er zo uit'. Auw!
Anyway, de vloer ligt bijna in het huis en ik heb heel netjes gegeten enzo, behalve gisteren, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Vandaag iig het laatste stuk vloer leggen, vanmiddag paardrijden en dan even helemaal niks...
Xx
DAT!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat ook zo vervelend is zijn mensen die bij een BMI nog steeds boven de 25 gaan roepen dat je al genoeg bent afgevallen en dat het straks niet mooi meer is en dat je nu moet stoppen.
lees: het dikkertje van kantoor mag vooral niet slanker worden dan zij zijn
Bedoel je mij? Of Tinkepink? Want ik heb nergens last van... meestal danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Tink als je vaak last hebt met je stoelgang, naar de dokter gaan. Bij mij is het alleen maar erger sinds ik gezonder eet. -.- Van de dokter vezels gekregen, helpt erg goed.
Ja, we lopen voor op schema zelfs, maar ik zit er wel doorheen nu hoor. Drie dagen met de schoonpapa in één ruimte is echt te veel van het goedequote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat het volgens schema allemaal Tink?
droomvrouwtje was datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:04 schreef Silmarwen het volgende:
Uhh nou weet ik niet meer wie het zei.
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Nog 1 kilo tot mijn volgende tussendoel![]()
Dat moet lukken voor 1 april
puik!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Nog 1 kilo tot mijn volgende tussendoel![]()
Dat moet lukken voor 1 april
Niemand ziet dus watquote:
Altijd aardige mensen bij de V&D.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds, wat gaan jullie hard! Zo kan ik niet up-to-date blijven![]()
In ieder geval ken ik ook van die collega's die dat roepen ja. Ik vind dat ergens wel lief, maar ze snappen er zo niks van... Ik had 'vroeger' ook een collega (man) bij de V&D die, toen ik een keer zei dat ik honger had, uitriep 'Meid, jij hebt altijd honger...daarom zie je er zo uit'. Auw!
Anyway, de vloer ligt bijna in het huis en ik heb heel netjes gegeten enzo, behalve gisteren, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Vandaag iig het laatste stuk vloer leggen, vanmiddag paardrijden en dan even helemaal niks...
Xx
Mijn moeder: 'Zit geen grammetje vet meer aan hoor!'.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
"maar jij bent toch.helemaal niet dik meer?"
En deze bedoelen mensen vaak wel echt aardig, maar dan denk ik je weet dat ik vind van wel en dat ik er nog wel graag wat afwil... Hou op met me eten opdringen!
Mjah die krijg ik ook vaak...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
"maar jij bent toch.helemaal niet dik meer?"
En deze bedoelen mensen vaak wel echt aardig, maar dan denk ik je weet dat ik vind van wel en dat ik er nog wel graag wat afwil... Hou op met me eten opdringen!
15 kilo en dat is wel meer dan 10% jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
en hoeveel kilo is er nu totaal af, isa?
Vaak begin je het pas vanaf tien procent enigszins te zien
Van de 116 tot en met de 85 leek het bij mij allemaal gewoon "dik". Pas toen ik onder de 80 kwam gingen mensen het zien en opmerken terwijl ik er toen al 36 af had!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 kilo en dat is wel meer dan 10% ja
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik je er echt goed uit vond zien?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
15 kilo en dat is wel meer dan 10% ja
Dat wel idd en uiteindelijk doe je het toch voor jezelf! De spiegel, de weegschaal en de kledingmaat zagen het allemaal wel voordat "men" er wat van zei, dat telt!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij ook rond de -15 -18 hoor.
Ik voelde me al zo ontzettend veel beter, voor ik ook daadwerkelijk voor anderen zichtbaar was afgevallen!
Nou, da's wel goed voor mijn ego natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:14 schreef PdeHoog het volgende:
Het helpt zeker niet als ik zeg dat ik je er echt goed uit vond zien?
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij ook rond de -15 -18 hoor.
Ik voelde me al zo ontzettend veel beter, voor ik ook daadwerkelijk voor anderen zichtbaar was afgevallen!
Nja het is meer dat ik soms zo'n hekel aan het leven heb, dat het voor mijn gevoel allemaal geen reet uitmaakt of ik 5 kilo zwaarder ben of niet...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Onverschilligheid - dat is het. Het fuck alles, want ik wil nu een enorme chocolademilkshake met patat speciaal en daarna m&m's èn brownies! En een fles cola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Herkenbaar hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Onverschilligheid - dat is het. Het fuck alles, want ik wil nu een enorme chocolademilkshake met patat speciaal en daarna m&m's èn brownies! En een fles cola.
stress op het werkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Herkenbaar heEn dat icm wat vermoeidheid.......
Hoe jij het ervaart, daar kan ik me helemaal niet in inlevenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef MarMar het volgende:
Mjah, onverschilligheid..
De momenten van "waarvoor doe ik het eigenlijk, laat maar zitten ook" heb ik wel hard gevoeld en nog wel.. Die rolstoel is niet onder mijn kont vandaan, de gewrichten doen niet minder pijn en dan heb ik soms ook zin om gewoon elke dag chocola te eten en prosecco en wijn te drinken en een dikke middelvinger op te steken naar dat stomme lijf.
Maar sjah, die jurkjes die in de kast hangen die ik nu pas zijn toch wel erg fijndus langer dan 1 dag hou ik dat nooit vol.
Heb je zelf in de hand hequote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik kan klagen dat mensen niet zien dat ik ben afgevallen.
Het lijkt er eindelijk eens op dat ik het inderdaad zelf in de hand heb. Work in progressquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:54 schreef Mirjam het volgende:
ik vond een broek in de kast waarvan ik niet wist dat ik hem had
splinternieuw. wel een tikje te strak, hij zit wat oncomfortabel zeg maar, maar ik doe hem toch aan.
ik ben trouwens een tweede kilo kwijt
JIJ!! bent de enige die doet of het sneuiig is!! Je bent ze kwijt!! Wees blij!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Mirjam het volgende:
jaaa. het klinkt misschien wat sneuiig, maar voor mij is het tegenwoordig echt een prestatie van jewelste![]()
Meid, ik ben al blij met 100 gram.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Mirjam het volgende:
jaaa. het klinkt misschien wat sneuiig, maar voor mij is het tegenwoordig echt een prestatie van jewelste![]()
Superquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Mirjam het volgende:
Nou, ik vind 2 kilo nu al heel watquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Mirjam het volgende:
Dat dusquote:
Alle beetjes helpen hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar langer gaat niet... maar goed, naast wandelen en fietsen en zwemmen (allemaal beperkt) zorgt het wel voor soepelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |