SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klussen zorgt wel voor regelmatig eten. Daar krijg je best trek van op een gezonde manier dan. Vandaag weer voor het eerst sinds mijn operatie gaan sporten. Langzaam weer opbouwen.Be happy with the little things in life
10 km gewandeldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik vandaag nee heb gezegd eigenlijk
Ja, want dan voelen ze zichzelf minder schuldig. Vrouwen zijn complexe wezensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Phoebs! Je laat 'tdreigend kijkt enzo.
Overigens wat is dat toch met feedende vrouwen?
Mijn mannelijke colle'ga's heb ik maar 1x hoeven te vertellen dat ik het allemaal niet hoef tenzij zelfgebakken en een klein stukje.
Die houden zich daar keurig aan.
Voorheen op eenzelfde afdeling als die van SQ voorheen zetten ze het gewoon neer met een "doe niet zo flauw"
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb gewoon 2 topics gemist. De weegschaal is helaas niet heel aardig![]()
+ 1.5 kgGewoon even wat poepthee drinken, dan schijt je ze er zo weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klussen zorgt wel voor regelmatig eten. Daar krijg je best trek van op een gezonde manier dan. Vandaag weer voor het eerst sinds mijn operatie gaan sporten. Langzaam weer opbouwen.
disclaimer
Ik zette ze altijd keurig terug.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want dan voelen ze zichzelf minder schuldig. Vrouwen zijn complexe wezens
De mijne willen slank blijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ook. Of ik voer het op aan een mannelijke collega want die zijn simpeler
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne willen slank blijvendie eten alleen mijn lekkerste taarten
kun je daar lekker van schijten ja?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon even wat poepthee drinken, dan schijt je ze er zo weer uit
Zonnatura 'natuurlijke stoelgang' in de jumboquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is het precies voor thee en waar koop je het?
en dan samen komkommer knagenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als jullie nou bij elkaar gaan staan!
quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:00 schreef Sjeen het volgende:
Zo... Witte wijn, antipasta, parpadelle (oid) met Bolognaisesaus from scratch, druiven met sabayon... Ik heb van elke hap en elke slok genoten
ik glij nu al van mijn stoelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]allebei een uiteinde van de komkommer in den bek en eten maar!
Een double dong is er niks bij!
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds, wat gaan jullie hard! Zo kan ik niet up-to-date blijven![]()
In ieder geval ken ik ook van die collega's die dat roepen ja. Ik vind dat ergens wel lief, maar ze snappen er zo niks van... Ik had 'vroeger' ook een collega (man) bij de V&D die, toen ik een keer zei dat ik honger had, uitriep 'Meid, jij hebt altijd honger...daarom zie je er zo uit'. Auw!
Anyway, de vloer ligt bijna in het huis en ik heb heel netjes gegeten enzo, behalve gisteren, dus ik ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Vandaag iig het laatste stuk vloer leggen, vanmiddag paardrijden en dan even helemaal niks...
Xx
DAT!!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat ook zo vervelend is zijn mensen die bij een BMI nog steeds boven de 25 gaan roepen dat je al genoeg bent afgevallen en dat het straks niet mooi meer is en dat je nu moet stoppen.
lees: het dikkertje van kantoor mag vooral niet slanker worden dan zij zijn
Bedoel je mij? Of Tinkepink? Want ik heb nergens last van... meestal danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Tink als je vaak last hebt met je stoelgang, naar de dokter gaan. Bij mij is het alleen maar erger sinds ik gezonder eet. -.- Van de dokter vezels gekregen, helpt erg goed.
Ja, we lopen voor op schema zelfs, maar ik zit er wel doorheen nu hoor. Drie dagen met de schoonpapa in één ruimte is echt te veel van het goedequote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gaat het volgens schema allemaal Tink?
droomvrouwtje was datquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:04 schreef Silmarwen het volgende:
Uhh nou weet ik niet meer wie het zei.
Goed bezigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Nog 1 kilo tot mijn volgende tussendoel![]()
Dat moet lukken voor 1 april
puik!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Nog 1 kilo tot mijn volgende tussendoel![]()
Dat moet lukken voor 1 april
Niemand ziet dus watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |