De economische crisis is dan een beter argument.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dit gaat toch helemaal niet over hoeveel ze over de komende maanden nog gaan verkopen? Het gaat over het feit dat de lange wachtrijen tijdens de lancering zijn uitgebleven. Ik geef daar een verklaring voor zonder het falen te noemen. Niets meer en niets minder. Je hoeft niet gelijk zo in de verdediging te schieten.
Dat is dan wel hetgeen wat ik en waarschijnlijk velen met mij wel uit jouw beschrijvingen haalde.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.
Je hebt gelijk, mijn excuses. Het overzicht raakt een beetje zoek met die vele iPad bashtopics die door elkaar heen lopen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, er worden nu woorden in mijn mond gelegd. Ik heb nergens gezegd dat de markt verzadigd is, dus valt er ook niets te erkennen.
Waarom excuses, met het vergelijken van de doorlooptijden ga je ervan uit dat er niet meer potentiele klanten zijn en dat he het met de huidige klantengroep moet doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn excuses. Het overzicht raakt een beetje zoek met die vele iPad bashtopics die door elkaar heen lopen.
owja die bestaat niet. ik ben geen Apple fan maar als je ziet wat voor resolitie op ipad 3 zitquote:
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar als de 4 komt is de 5 al weer aan de horizon...
Bij de 2 liep het ook al veel minder storm dan de 1.
Vertel...quote:
De iPad 2 liep wel degelijk beter dan de iPad één. Alleen al op de eerste dag zijn er ongeveer 1miljoen verkocht, dit waren er 300.000 op de eerste dag bij de iPad 1.quote:
Ok.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef jackson het volgende:
De iPad 2 liep wel degelijk beter dan de iPad één. Alleen al op de eerste dag zijn er ongeveer 1miljoen verkocht, dit waren er 300.000 op de eerste dag bij de iPad 1.
Ik kan zo snel de exacte cijfers en data niet vinden in een mooi overzicht maar hierbij een link: http://www.ipadclub.nl/35(...)p-eerste-verkoopdag/
Niet echt interessant, interessanter is de eerste maanden.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok.
Ik weet alleen dat je die dag op diverse plaatsen nog een iPad 2 kon krijgen en bij de iPad 1 was het snel overal op. Kennelijk was er meer voorraad...
Ben ik wel benieuwd hoeveel iPad 3's verkocht zijn op de eerste dag.
Ik heb de iPad proberen te kopen die vrijdag, dat mislukte overal in de buurt. Een dag later belde ik met een dealer in Middelburg, die had er nog wel liggen maar het ging ook daar hard. Na de zaterdag waren nagenoeg geen iPad 2 modellen meer te krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ok.
Ik weet alleen dat je die dag op diverse plaatsen nog een iPad 2 kon krijgen en bij de iPad 1 was het snel overal op. Kennelijk was er meer voorraad...
Ben ik wel benieuwd hoeveel iPad 3's verkocht zijn op de eerste dag.
Ook die verliepen beterquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet echt interessant, interessanter is de eerste maanden.
Ontopic volgens TSquote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef sp3c het volgende:
wtf is er met dit topic gebeurt
beter blijft het ontopic vanaf nu
Mee eens maar het maakt me weinig uit. Gebruik nu een aantal jaren verschillende Apple producten en ben er zeer tevreden over. Ik hoef die rotzooi van andere fabrikanten niet, die denken ook een tablet of telefoon te kunnen maken. Zakelijk gebruik ik een MBA waar ik enorm tevreden over ben dus laat al die mafkezen maar lullen achter hun Acerquote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ontopic volgens TS
Apple produceert meer dan ze direct verkopen -> FAAL, Apple zuigt, Lulverhaal
Apple produceert minder dan ze direct verkopen -> FAAL, Apple zuigt, Lulverhaal
Jepquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens maar het maakt me weinig uit. Gebruik nu een aantal jaren verschillende Apple producten en ben er zeer tevreden over. Ik hoef die rotzooi van andere fabrikanten niet, die denken ook een tablet of telefoon te kunnen maken. Zakelijk gebruik ik een MBA waar ik enorm tevreden over ben dus laat al die mafkezen maar lullen achter hun Acer.
Die discussie is al jaren geleden als onzin afgedaan.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef kawotski het volgende:
Ik gebruik al jaren Dell, nooit gefaald. Maar wel de helft goedkoper.
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die discussie is al jaren geleden als onzin afgedaan.
Daarnaast kun je met wat geknutsel ook OS X op een gewone pc of laptop draaien.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?
Bij ons is een gemixed beleid, je mag zelf kiezen of je een laptop of desktop wilt, alleen niet alle functies mogen een Mac (alleen creatie en frontenders), opzich word ook alle infrastructuur voor beide platforms ondersteunt (firewall/vpn access en lync communicator bijvoorbeeld).quote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Zie ook graag dat wij BYOD zouden invoeren op het werk.
Dan doe je dat toch niet? Als jij er geen nut in ziet blijf lekker bij je delletjesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar ik probeer het nut te vinden om een MBP aan te schaffen maar als mijn Dell goed presteert hoe moet ik dan een mbp rechtvaardigen.. puur om het uiterlijk?
Dat zal ook waarschijnlijk zo gaan, neemt niet weg dat ik de mbp's mooie machientjes vind om te zien, de 1000 euro verschil kan ik ook wel beter besteden.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch niet? Als jij er geen nut in ziet blijf lekker bij je delletjes
Helemaal waar, lekker blijven gebruiken dusquote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef kawotski het volgende:
Ik gebruik al jaren Dell, nooit gefaald. Maar wel de helft goedkoper.
Wel mogelijk via Apple. Maar waarom zou je met draadjes werken als het ook draadloos kan?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, even on-topic: gister had ik een feestje en speelde ik dus via de HDMI en mini-jack uitgang via de tablet op m'n TV en de stereo youtube afspeellijsten af. Onmogelijk via appl¤. Want dat mag niet van appl¤.
Nee kan niet tenzij je apple poep voor teveel geld koopt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel mogelijk via Apple. Maar waarom zou je met draadjes werken als het ook draadloos kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |