Nee, 15% daarvan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:11 schreef JamFlava het volgende:
Toestellease is dat je je toestel aan het eind van je contract, of wanneer je verlengd, terug geeft aan hi. Of je moet de nieuwwaarde van het toestel betalen.
Ik wel en ik ga er gebruik van maken! Superchill. 2 Jaar leasen, daarna teruggeven (na 2 jaar is zo'n ding toch half naar de klote). Als ie in de tussentijd defect raakt krijg je een nieuw toestel binnen 4 uur!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Printerkabel het volgende:
Snap niet dat HI! ooit deze constructie heeft bedacht.
Ik ook niet, voor die paar tientjes korting lijkt het mij een hoop gedoe. En ja 2 jaar betaal je de dan geldende marktprijs voor je telefoon. Ja hallo, dan koop ik toch een nieuwe, niet een die ik al 2 jaar gebruik?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Printerkabel het volgende:
Mjah maar wat voor een? "Een met hetzelfde besturingssysteem" tja.... In de winkel adviseerden ze me er trouwens ook nog een telefoonverzekering bij, toen had ik het helemaal wel gehad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:16 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik wel en ik ga er gebruik van maken! Superchill. 2 Jaar leasen, daarna teruggeven (na 2 jaar is zo'n ding toch half naar de klote). Als ie in de tussentijd defect raakt krijg je een nieuw toestel binnen 4 uur!
15% van de waarde die het toestel heeft. Bovendien: Je mag toch ook een nieuwe kopen? Het oude toestel moet je alleen wel terugsturen; het is immers niet jouw toestel maar een geleast toestel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor die paar tientjes korting lijkt het mij een hoop gedoe. En ja 2 jaar betaal je de dan geldende marktprijs voor je telefoon. Ja hallo, dan koop ik toch een nieuwe, niet een die ik al 2 jaar gebruik?
waar staat dat dan?quote:[..]
Mjah maar wat voor een? "Een met hetzelfde besturingssysteem" tja.... In de winkel adviseerden ze me er trouwens ook nog een telefoonverzekering bij, toen had ik het helemaal wel gehad.
Ik wel. Zat mensen die een hoger abonnement nemen zonder dat ze die belminuten nodig hebben, puur voor het toestel. Op deze manier betaal je voor het toestel, en niet voor de minuten. Dat is het idee erachter. Of het ook daadwerkelijk voordeel op levert is een tweede.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Printerkabel het volgende:
Wil je het toestel overnemen aan het einde van je contract, dan kun je je toestel overnemen. De prijs voor het toestel ligt gelijk aan de dan geldende marktprijs van het gebruikte toestel. Onze ervaring is dat dit 15% is van de oorspronkelijke nieuwwaarde voor een 2 jaar oud toestel. Omdat we natuurlijk niet kunnen voorspellen hoe de marktwaardes liggen van alle toestellen, kunnen we dit niet helemaal garanderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
15% van de waarde die het toestel heeft. Bovendien: Je mag toch ook een nieuwe kopen? Het oude toestel moet je alleen wel terugsturen; het is immers niet jouw toestel maar een geleast toestel.
1.Toestel heeft een defect door slijtage en fabrieksfoutenquote:waar staat dat dan?
Uit de voorwaarden:
Hi zal gebreken aan het Mobiele Randapparaat kosteloos herstellen, of naar haar keuze het Mobiele
Randapparaat vervangen.
Wordt dus niet vermeld dat het vervangen wordt door een ander type toestel.
Het was een HI winkel he. Al met al vind ik het maar een vage constructie, wel jammer want ik was maandag dus in de winkel om te verlengen.quote:Wat de winkel je qua verzekeringen probeert aan te smeren is hun zaak, niet die van hi.
Een regel verder dan waar je nu leest staat dat dat naar hun ervaring ongeveer 15% van de nieuwwaarde is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wil je het toestel overnemen aan het einde van je contract, dan kun je je toestel overnemen. De prijs voor het toestel ligt gelijk aan de dan geldende marktprijs van het gebruikte toestel. Onze ervaring is dat dit 15% is van de oorspronkelijke nieuwwaarde voor een 2 jaar oud toestel. Omdat we natuurlijk niet kunnen voorspellen hoe de marktwaardes liggen van alle toestellen, kunnen we dit niet helemaal garanderen.
Dit is bij repartie. En dat leentoestel krijg je dus gedurende het repareren van je eigen toestel. Hier staat niets over het toestel dat je krijgt als het toestel niet te repareren is.quote:bron: http://www.hi.nl/Abonnementen/Voor-je-mobiel/Hi-ToestelLease.htm
[..]
1.Toestel heeft een defect door slijtage en fabrieksfouten
1.de monteur probeert ter plekke je toestel te repareren.
2.als dit niet lukt neemt de monteur je toestel mee voor reparatie en krijg je tijdelijk een leentoestel met hetzelfde besturingssysteem.
3.Na reparatie levert de monteur je toestel weer bij je af en neemt het leentoestel weer mee.
En dat is dus een van de dingen waar ik me 'zorgen' om maak mocht ik hier gebruik van maken. Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, dus kan gewoon een keer kapot vallen. Wat dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef erikkll het volgende:
Hier staat niets over het toestel dat je krijgt als het toestel niet te repareren is.
Ja maar op dat moment kan je dus ook een nieuw toestel aanschaffen voor dat zelfde geld. Erg onlogisch dus om je toestel te behouden. Maar goed, meeste mensen doen hun toestel toch weg na 2 jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Een regel verder dan waar je nu leest staat dat dat naar hun ervaring ongeveer 15% van de nieuwwaarde is.En nogmaals: je hoeft het toestel dan niet te kopen, je kunt het teruggeven. Na 2 jaar ben je toch wel toe aan een ander toestel.
[..]
Dit is bij repartie. En dat leentoestel krijg je dus gedurende het repareren van je eigen toestel. Hier staat niets over het toestel dat je krijgt als het toestel niet te repareren is.
Dan ben je lul, volgens de voorwaarden mag Hi dan een vergoeding aan jouw vragen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Tompsen het volgende:
En dat is dus een van de dingen waar ik me 'zorgen' om maak mocht ik hier gebruik van maken. Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, dus kan gewoon een keer kapot vallen. Wat dan?
Eerder in de week al met ze gebeld, als je toestel defect gaat krijg je geen vervangend toestel maar een goedkoop rotding die ook kan internetten. Tevens als je hem laat vallen heb je aankoop verplichtingquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:16 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik wel en ik ga er gebruik van maken! Superchill. 2 Jaar leasen, daarna teruggeven (na 2 jaar is zo'n ding toch half naar de klote). Als ie in de tussentijd defect raakt krijg je een nieuw toestel binnen 4 uur!
15% zal neem ik aan het gemiddelde zijn, iPhones zijn daarentegen veel waardevaster. De mijne is bijna 3 jaar oud, zwaar bekrast en werkt verder prima maar nog steeds meer dan 15% waard. En tevens heb jij geen inspraak maar bepalen zij de waarde.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef erikkll het volgende:
[..]
Een regel verder dan waar je nu leest staat dat dat naar hun ervaring ongeveer 15% van de nieuwwaarde is.En nogmaals: je hoeft het toestel dan niet te kopen, je kunt het teruggeven. Na 2 jaar ben je toch wel toe aan een ander toestel.
Ja, en ondertussen betaal je meer dan twee keer zoveel voor je abonnement als pakweg een jaar geledenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:16 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dan moet je hem verplicht kopen en krijg je uit coulance een goedkoop rotding terug.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:06 schreef Tompsen het volgende:
[..]
En dat is dus een van de dingen waar ik me 'zorgen' om maak mocht ik hier gebruik van maken. Een telefoon is een gebruiksvoorwerp, dus kan gewoon een keer kapot vallen. Wat dan?
Dat viel mij ook op inderdaad. Ik had altijd een abo van 22,50 ofzo. Toen Simonly van 15 euro (vond ik eigenlijk al duur voor simonlyquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen betaal je meer dan twee keer zoveel voor je abonnement als pakweg een jaar geleden.
Refurbished is een hoop geld waard tegenwoordig. Tevens zullen ze onderdelen gebruiken voor de reparatieservice.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik vraag me ook zwaar af wat ze doen met de geretourneerde toestellen, daar hebben ze niks meer aan toch.
Waar als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik ben er ondertussen wel uit, HI gaat em niet meer worden. Heb een leuk abo gevonden waarmee ik goedkoper uit ben en geen gedoe heb met leasen.
Maar je lease contract loopt wel gewoon door. Als je dit risico wil vermijden moet je dus nog eens een verzekering afsluiten bovenop je lease kosten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan moet je hem verplicht kopen en krijg je uit coulance een goedkoop rotding terug.
Die verzekering kost je ook zeker 360,- voor 2 jaar. Dus nee dank je.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Maar je lease contract loopt wel gewoon door. Als je dit risico wil vermijden moet je dus nog eens een verzekering afsluiten bovenop je lease kosten.
Een toestel als bijvoorbeeld de Sony Xperia S kost je bij Hi minimaal 240 euro (24 x 10 euro per maand) + een eventuele afkoopsom aan het eind van je contract. En dan moet er niets met je toestel gebeuren anders loopt het nog verder in de papieren.
En dan nog doen ze in de winkel alsof het allemaal zo voordelig is..
"Ja want na 2 jaar ligt je oude toestel in de la en wil je toch weer een nieuwe"
Ja duh, maar dan is het al wel 2 jaar lang MIJN toestel geweest zonder addertjes onder het gras of andere kosten.
Nee bedankt!
Nou ja, tenzij je toestel niet stuk gaat, niet gestolen word, je geen verzekering neemt en je na twee jaar je oude toestel gewoon inlevert omdat je toch de oude altijd in de la laat wegrotten omdat je klakkeloos weer een nieuwe besteld. Voor die mensen is dit ideaal natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef David Letterman het volgende:
Kortom: je wordt verschrikkelijk genaaid...
Wel veel tenzij, vind je nietquote:Op zondag 18 maart 2012 16:03 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je toestel niet stuk gaat, niet gestolen word, je geen verzekering neemt en je na twee jaar je oude toestel gewoon inlevert omdat je toch de oude altijd in de la laat wegrotten omdat je klakkeloos weer een nieuwe besteld. Voor die mensen is dit ideaal natuurlijk.
Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:14 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Wel veel tenzij, vind je niet
Ik zou huidige Hi klanten niet aanraden om met Hi door te gaan...
Zou me niks verbazen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.
Volgens mij is het enige echte verschil dat je je toestel evt. terug moet geven als dat in de overeenkomst staat. Bij diefstal of waterschade ben je zonder verzekering ook bij reguliere abonnements-constructies je telefoon gewoon kwijt en betaal je ervoor door.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Inderdaad veel te veel tenzij naar mijn idee. Even nieuwsgierig rondgekeken maar dit lijkt Hi toch wel een hoop klanten te gaan kosten.
Maar dan bepaal ikzelf hoeveel ik uit wil geven en wanneer. Hier bepaalt Hi dat. Tevens is de afkoopsom niet van te voren bekend. Beetje een gok dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige echte verschil dat je je toestel evt. terug moet geven als dat in de overeenkomst staat. Bij diefstal of waterschade ben je zonder verzekering ook bij reguliere abonnements-constructies je telefoon gewoon kwijt en betaal je ervoor door.
Ik ben vast niet de enige die je niet begrijpt, of ik mis de humor volledig.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:33 schreef Rainesz het volgende:
Hoop niet dat Hi hier stiekem langskomt danToestel is gewoon v/d hand gedaan. Na contract was hij toch gratis
Heb het Toestel van me nieuwe hi abbo gewoon verkocht!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die je niet begrijpt, of ik mis de humor volledig.
Ah o.k. dank je.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Heb het Toestel van me nieuwe hi abbo gewoon verkocht!want aan het einde van me contract kon ik het toestel voor niks overnemen.
Ik denk dat meer klanten dat gaan doen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef Mazou het volgende:
Ik ben overgestapt. Ik wilde verlengen en toen kwam ik achter die rare lease constructie. Ik wil een telefoon die echt van mij is, niet 1 die eigendom blijft van Hi.
Bij KPN heb ik een vergelijkbaar abonnement met dezelfde kosten die ik bij Hi zou hebben, maar ik krijg m'n telefoon er gewoon bij. Veel beter!
En hoe hoog zijn die abbo kosten?quote:Op zondag 1 april 2012 10:14 schreef Ordos20 het volgende:
Raar, ik kreeg bij mijn verlengen een interessante constructie aangeboden. Mijn toestel lease is nul euro. Ik betaal dus alleen de abbo kosten!
16.50 euro voor het eerste jaar, daarna 35 euro. Goedkoper dan het abbo wat ik al had.quote:
dan gooi je elke dag je telefoon op de grond als hij na 2 jaar (half) dood is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:16 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik kreeg hem direct mee. (alleen gaat je nieuwe abo dan dus pas in als je oude abo afgelopen is, wel lastig)quote:Op zondag 1 april 2012 17:43 schreef Probability het volgende:
ik mag mijn abonnement nu verlengen bij Hi, stel dat ik nou overstap, moet ik dan alsnog m'n abonnement afwachten voordat ik een nieuw toestel krijg of krijg je hem ook al eerder als ik naar een andere provider overstap? Dat toestellease klinkt namelijk niet echt ideaal..
quote:Op maandag 2 april 2012 17:31 schreef b2py het volgende:
De Hi meneer wist mijnte vertellen dat de telefoon aan het eind alleen nog aan moest kunnen. Dat gaf mij wel enig vertrouwen in het systeem.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]Die verkopers vertellen alles net iets zonniger en rooskleuriger, zolang ze maar een abonnement kunnen verkopen.
Check dit eens: https://forum.www.hi.nl/h(...)hlight=Toestel+lease
Hi blijft wazig over de voorwaarden, zeker met opmerkingen als "Het is per geval verschillend maar ik denk dat je als klant wel een goede inschatting kunt maken of het toestel naar behoren werkt en er nog oké uitziet"
Dat resulteert in eindeloos welles-nietes, waarbij de kans groot is dat jij aan het kortste eind trekt.
dat lijkt mij een redelijk duidelijk verhaal?quote:Het belangrijkste is dat je toestel nog werkt. Ga er vanuit dat alle functies moeten werken. Een beschadiging aan je toestel in de vorm van krassen en een beschadigde buitenkant is ook niet erg. Moet je je toestel met tape aan elkaar plakken omdat ie anders van ellende in elkaar stort of zit er een mega barst in je beeldscherm dan betekent dat ook dat het toestel minder makkelijk te recyclen is en kan het je kosten opleveren.
werken en niet werken is weinig tussen te brengen...quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef FredvZ het volgende:
Het blijft vaag, wat voor jou goed werkend is, hoeft voor hi niet goed werkend te zijn.
"of zit er een mega barst in je beeldscherm dan betekent dat ook dat het toestel minder makkelijk te recyclen is en kan het je kosten opleveren."quote:Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
werken en niet werken is weinig tussen te brengen...
True, maar een touchscreen dat soepel werkt en een touchscreen dat alleen werkt als je er bijna door heen duwt, zijn allebei werkende touchscreens en dan is het de vraag wat hi gaat zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
werken en niet werken is weinig tussen te brengen...
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef PhatBassBoom het volgende:
Het mooie is dat je je toestel na 2 jaar gewoon kan overnemen voor 15% van de dagwaarde.
Voorbeeld: je wilt je Samsung Galaxy S2 na 2 jaar overnemen. Het toestel kost op dat moment nieuw ¤300. Dan moet je 15% van ¤300= ¤45 betalen.
en als je al tijdje klant bent bij Hi dan worden die 45 euro's ook kwijtgescholden, en heb je toestel na 2 jaar dus voor niks!quote:
Ik ben al n tijdje klant, maar hoe kom je hier bij?quote:Op maandag 16 april 2012 07:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
en als je al tijdje klant bent bij Hi dan worden die 45 euro's ook kwijtgescholden, en heb je toestel na 2 jaar dus voor niks!
(even niet meegeteld dat je 24maanden 10 euro ervoor betaald.)
als de telefoon opzich nog voldoet zet je er een nieuwe accu in + simonly.. ben je 30 euro kwijt boven op je abbokostenquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:00 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb nog de sgs1, maar met de accu doe ik geen hele dag meer, zo verrot is ie...
Denk dat ik maar voor 1jaar met iPhone 4S ga, al zit ik wel te twijfelen of ik niet wacht hoe de sgs3 er uit ziet.
Iphone5 zal nog wel tot einde van het jaar duren denk ik?
Hij doet t nog prima, maar ding is wel erg traag, daarom op zoek naar vervanger.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als de telefoon opzich nog voldoet zet je er een nieuwe accu in + simonly.. ben je 30 euro kwijt boven op je abbokosten
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
15% zal neem ik aan het gemiddelde zijn, iPhones zijn daarentegen veel waardevaster. De mijne is bijna 3 jaar oud, zwaar bekrast en werkt verder prima maar nog steeds meer dan 15% waard. En tevens heb jij geen inspraak maar bepalen zij de waarde.
Nee niet 15% van de dagwaarde, je mag hem overnemen tegen de dagwaarde waarvan zij op hun site schatten dat dit 15% van de aanschafwaarde is. Populaire telefoons zoals de iPhone hebben na 2 jaar (zeker in goede staat) een hogere waarde en die mag je gewoon betalen of je geeft de telefoon terug. En tevens bepalen zij zonder inspraak van jouw kant wat de dagwaarde is.quote:
Vind het een kut constructie. Je bent beperkter, en het kost je ook nog meer geld. Tevens is het een lease zonder verzekering en zijn de garantieregels en vroegtijdige afname voorwaarden niet breed genoeg omschreven.quote:Op maandag 2 april 2012 19:36 schreef Dasjonny het volgende:
Vind de constructie op zich wel redelijk innovatief en zeker voor een 2-jarig abonnement niet zo'n hele verkeerde deal. Zorgt ervoor dat de drempel voor sommige mensen toch wat lager is in plaats van direct een smartphone te kopen voor bijvoorbeeld 300 euro extra bijbetaling. Wat ik dan wel naar vind is dat je natuurlijk geen eigen software erop mag gooien dus jailbreaken en rooten mag niet meer. Voor mensen die dit niet doen is dit een leuke oplossing. Ik bekijk ook wel met argusogen naar hoe coulant ze omgaan met de toestellen die terugkomen. Wat als bijvoorbeeld een toestel echt kapot gaat door schuld, of gestolen word? Moet je dan een nieuwe betalen die je vervolgens weer kan inleveren bij Hi en weer terug kan kopen? Of kan je een fikse rekening betalen vanwege eigen schade?
Even een voorbeeldje, stel je wilt nu een iPhone 4S kopen met 1GB internet en 75 belminuten. Bij Hi het eerste jaar ¤24.25, tweede ¤48,50 incl lease. Dit komt uit op 873 euro excl 30 euro aansluitkosten. Volgens Hi kun je dan volgens de 15% regel voor ongeveer 90 euro het toestel alsnog kopen. Extra services zijn wel gratis SMS en onbeperkt internet ( 64kb/s ) als je over je limiet heen zit, tevens is de internetsnelheid wat sneller vergeleken met alle sim-only abonnementen.
Nu kun je hem ook los kopen voor 588 en dan een sim-only abonnement nemen bij Tele2 ( T-mobile netwerk ) voor 13 euro in de maand heb je ook 1 GB internet en 100 belminuten/SMS. Totaalbedrag is 900 euro ( geen aansluitkosten ) en dan is het toestel wel van jou en kun je ermee doen wat je wilt.
Ikzelf kies voor de vrijheid van een nieuwe telefoon en dat ik kan stoppen met mijn sim-only wanneer ik wil, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen zomaar even 400 euro snel kan betalen en het liever gespreid wilt. Dan kan dit gewoon een degelijke constructie zijn mits ze er goed mee om gaan ( als ik Hi was zou ik maar een hoesje bijleveren).
Ja op een andere planeet vast.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik wel. Zat mensen die een hoger abonnement nemen zonder dat ze die belminuten nodig hebben, puur voor het toestel.
Nee hoor, het maakt de eerste hogere uitgave een stuk lager als je de maandlasten opschroeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja op een andere planeet vast.
True, maar als je hem leased heb je wel dubbel pech lijkt me. Je moet ook nog eens een boete betalen waar je normaal gewoon een andere gsm gekocht zou hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Als je n gewoon abonnement hebt afgesloten, ben je m ook kwijt, daar maak ik me niet druk om :-)
Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
16,99 Euro per maand SIM-only (bellen, sms, internet) en toestel (Galaxy Note) los gekocht in de winkel.
Nee, hij was toen 599 bij de lokale telefoonwinkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)
Wat heb je er voor betaald? 360?
Ja klopt, ik las het net al. Maar je kan dus vandaag voor de oude abonnementsvoorwaarden verlengen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen joh, er zijn wel van die websites zoals Typhone enzo maar ik vertrouw die shit niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Andere aanbieders zijn ook niet veel voordeliger. Vodafone gaat zn prijzen enorm verhogen.
Lees dit maar eens door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1500863
Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Iemand91 het volgende:
Hier is het topic denk ik niet echt voor bedoeld maar Mrs. Salvatore; jij wil dus een S3. Met hoeveel min/sms/data en 1 of 2 jarig?
Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.
Oh, op die manier! Sorry voor de misunderstandingquote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist.![]()
Persoonlijk zou ik niet voor toestellease gaan ofwel Hi en Telfort worden het niet voor mij. Feit blijft dat het toestel hun bezit blijft en niet die van jou.
Daarom neem ik hoogstwaarschijnlijk straks (vandaag of i.i.g. deze week hopelijk) de One X i.c.m. KPN aangezien die een aantrekkelijke optie heeft om je bundel te verlagen....
Ik zit al zo'n 2 maanden rond te kijken naar abonnementen en met Hi kwam ik altijd duurder (of nauwelijks goedkoper) uit dan de concurrentie. En bij die concurrentie is het toestel wél van mij.
Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.quote:
nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.
iPhones zijn veel waardevaster dan welk toestel dan ook.
Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..
Word dat als niet meer functioneren gezien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Infection het volgende:
En dan alleen maar op de originele firmware moeten blijven zeker![]()
Nee dankje, geen Hi meer voor mij als mijn abonnement afgelopen is.
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat je er niets aan mag veranderen en hij in originele staat teruggestuurd moet worden. Er wordt ook iets over hard- en software genoemd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Word dat als niet meer functioneren gezien?
Tsja, verschil van smaak denk ik dan hè. Ik moet er niet aan denken om met een iPhone rond te lopen. 300-miljoen-in-een-dozijn telefoon en veel te beperkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.
Zit je dan met je HTC of Samsungetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |