abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111128540
Als je n gewoon abonnement hebt afgesloten, ben je m ook kwijt, daar maak ik me niet druk om :-)
pi_111128884
16,99 Euro per maand SIM-only (bellen, sms, internet) en toestel (Galaxy Note) los gekocht in de winkel.
pi_111129382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Als je n gewoon abonnement hebt afgesloten, ben je m ook kwijt, daar maak ik me niet druk om :-)
True, maar als je hem leased heb je wel dubbel pech lijkt me. Je moet ook nog eens een boete betalen waar je normaal gewoon een andere gsm gekocht zou hebben
pi_111131463
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
16,99 Euro per maand SIM-only (bellen, sms, internet) en toestel (Galaxy Note) los gekocht in de winkel.
Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)

Wat heb je er voor betaald? 360?
pi_111137757
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)

Wat heb je er voor betaald? 360?
Nee, hij was toen 599 bij de lokale telefoonwinkel.

Goedkoopste abo voor 1 jaar waar hij bij zat was toen 39 Euro in de maand en dan moest ik nog 200 Euro bijbetalen.

Is inmiddels fors goedkoper maar dat heb je altijd met wat nieuws.
Maar er staat altijd wel wat op de spaarrekening, dus ik zie het probleem niet zo.

Maandlasten houd ik liever zo laag mogelijk en ik kan ieder moment overstappen.
pi_111526221
Ik twijfel echt super erg. Ik heb vorige week mijn abonnement verlengd bij Hi, niet wetende over het Leasen en zonder te lezen gewoon verlengd. Kwam er dus achter dat het Leasen was en heb de verlenging direct geannuleerd.

Nu twijfel ik of ik 't niet gewoon alsnog moet doen of niet. Ik ga er sowieso even mee wachten tot Vodafone met abonnementen voor de S3 komt.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 14 mei 2012 @ 11:14:01 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_111526273
ik mag/moet gaan verlengen, maar heb het idee dat de abbo's dooe dat leasen wel duurder zijn geworden, waar ik normaal nooit problemen had om een toestel uit te zoeken betaal ik me nu steeds scheel
dan zoek ik wel een andere provider.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_111526414
Het enige voordeel is volgens mij dat je dus geen kosten vooraf hoeft te betalen voor je toestel. Ik twijfel echt heeeeel erg.
Gewoon normaal doen ja.
pi_111527365
Andere aanbieders zijn ook niet veel voordeliger. Vodafone gaat zn prijzen enorm verhogen.

Lees dit maar eens door:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1500863
pi_111527715
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Andere aanbieders zijn ook niet veel voordeliger. Vodafone gaat zn prijzen enorm verhogen.

Lees dit maar eens door:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1500863
Ja klopt, ik las het net al. Maar je kan dus vandaag voor de oude abonnementsvoorwaarden verlengen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen joh, er zijn wel van die websites zoals Typhone enzo maar ik vertrouw die shit niet.
Gewoon normaal doen ja.
pi_111527846
Hier is het topic denk ik niet echt voor bedoeld maar Mrs. Salvatore; jij wil dus een S3. Met hoeveel min/sms/data en 1 of 2 jarig?
pi_111527917
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Iemand91 het volgende:
Hier is het topic denk ik niet echt voor bedoeld maar Mrs. Salvatore; jij wil dus een S3. Met hoeveel min/sms/data en 1 of 2 jarig?
Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.
Gewoon normaal doen ja.
pi_111528130
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.
Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist. ;)

Persoonlijk zou ik niet voor toestellease gaan ofwel Hi en Telfort worden het niet voor mij. Feit blijft dat het toestel hun bezit blijft en niet die van jou.
Daarom neem ik hoogstwaarschijnlijk straks (vandaag of i.i.g. deze week hopelijk) de One X i.c.m. KPN aangezien die een aantrekkelijke optie heeft om je bundel te verlagen....

Ik zit al zo'n 2 maanden rond te kijken naar abonnementen en met Hi kwam ik altijd duurder (of nauwelijks goedkoper) uit dan de concurrentie. En bij die concurrentie is het toestel wél van mij.
pi_111528277
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist. ;)

Persoonlijk zou ik niet voor toestellease gaan ofwel Hi en Telfort worden het niet voor mij. Feit blijft dat het toestel hun bezit blijft en niet die van jou.
Daarom neem ik hoogstwaarschijnlijk straks (vandaag of i.i.g. deze week hopelijk) de One X i.c.m. KPN aangezien die een aantrekkelijke optie heeft om je bundel te verlagen....

Ik zit al zo'n 2 maanden rond te kijken naar abonnementen en met Hi kwam ik altijd duurder (of nauwelijks goedkoper) uit dan de concurrentie. En bij die concurrentie is het toestel wél van mij.
Oh, op die manier! Sorry voor de misunderstanding :9

Maar idd, dat Leasen lijkt mij ook niet zo heel aantrekkelijk. Ik denk dat ik over ga stappen naar Vodafone. Ik wil ook gewoon het toestel houden en niet afhankelijk zijn van Hi, zij bepalen uiteindelijk ook of je "normaal" met je toestel bent omgegaan.

Maar ik bel amper en ik sms nooit, dus ik wil vooral veel internet. Ik heb nu een 2000mb abonnement, waar ik weliswaar bijna altijd aan kom. 75 minuutjes ofzo is prima, voor als de nood hoog is en er wel gebeld moet worden.

-EDIT- Ben zojuist overgestapt naar Vodafone, geen toestellease voor mij! ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 14-05-2012 12:55:03 ]
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 01:21:55 #90
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111565537
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 20:52 schreef 16meter het volgende:

[..]

:') :') :') alles in deze post
Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.

iPhones zijn veel waardevaster dan welk toestel dan ook.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_111565790
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.

iPhones zijn veel waardevaster dan welk toestel dan ook.
nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 02:29:22 #92
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_111566353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef mschol het volgende:

[..]

nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..
Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.

Zit je dan met je HTC of Samsungetje :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_111567388
Toestel lease is alleen relaxed als je het toestel weer kan en wilt inleveren. Ben je hem kwijt betaal je flink aangezien die % niet vast staan en hun berekening van 35% en 15% totaal niet van toepassing zijn op hi-end telefoons en al helemaal niet op Apple's iPhone dus in sommige gevallen kan je hem nog verkopen. Is hij stuk maar lever je hem wel in betaal je¤30 dat vind ik nog wel schappelijk.

Conlusie: raak je hem niet kwijt en lever jij je telefoon sowieso in en wil je geen moeite doen met verkopen kan je der best over nadenken anders niet.
--- ҉ ---
pi_111568823
En dan alleen maar op de originele firmware moeten blijven zeker :')
Nee dankje, geen Hi meer voor mij als mijn abonnement afgelopen is.
pi_111573699
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Infection het volgende:
En dan alleen maar op de originele firmware moeten blijven zeker :')
Nee dankje, geen Hi meer voor mij als mijn abonnement afgelopen is.
Word dat als niet meer functioneren gezien?
--- ҉ ---
pi_111574168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Word dat als niet meer functioneren gezien?
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat je er niets aan mag veranderen en hij in originele staat teruggestuurd moet worden. Er wordt ook iets over hard- en software genoemd.
Gewoon normaal doen ja.
pi_111685395
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 02:29 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.

Zit je dan met je HTC of Samsungetje :')
Tsja, verschil van smaak denk ik dan hè. Ik moet er niet aan denken om met een iPhone rond te lopen. 300-miljoen-in-een-dozijn telefoon en veel te beperkt.

Het klopt dat je iPhones voor meer kunt verkopen, maar dat komt allemaal door de wereldwijde Applegekte. Als je zelf nadenkt dat besef je wel dat een 20 maanden oude iPhone 4 geen 435 euro meer waard is. Jijzelf zou dat er ook niet voor over hebben.
Het is wat het is.
pi_111820218
Mooi klote dat lease gelul.
Ik heb 5 jaar bij Hi gezeten maar dit gaat hem niet worden, dus ik ga nu maar eens even kijken naar welke andere provider ik ga.
pi_111830056
Mtv?

Is wel van kpn, dus evt met klantwaarde
pi_111832686
Ik switch denk ik naar T-Mobile.
Abbo van 25 euro per maand, dan moet ik 460 bij betalen voor de Samsung Galaxy S3 en mijn oude S2 kan ik nog wel kwijt voor 400 euro.

Zo doe ik het eigenlijk al een jaar of 6. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')