True, maar als je hem leased heb je wel dubbel pech lijkt me. Je moet ook nog eens een boete betalen waar je normaal gewoon een andere gsm gekocht zou hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:13 schreef JohnB52 het volgende:
Als je n gewoon abonnement hebt afgesloten, ben je m ook kwijt, daar maak ik me niet druk om :-)
Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:21 schreef MaGNeT het volgende:
16,99 Euro per maand SIM-only (bellen, sms, internet) en toestel (Galaxy Note) los gekocht in de winkel.
Nee, hij was toen 599 bij de lokale telefoonwinkel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Los kopen vind ik te groot bedrag om in 1x aan n telefoon uit te geven. ( het zal misschien wel voordeliger zijn, maar dat is niet altijd meer het geval)
Wat heb je er voor betaald? 360?
Ja klopt, ik las het net al. Maar je kan dus vandaag voor de oude abonnementsvoorwaarden verlengen. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen joh, er zijn wel van die websites zoals Typhone enzo maar ik vertrouw die shit niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:48 schreef JohnB52 het volgende:
Andere aanbieders zijn ook niet veel voordeliger. Vodafone gaat zn prijzen enorm verhogen.
Lees dit maar eens door:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1500863
Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef Iemand91 het volgende:
Hier is het topic denk ik niet echt voor bedoeld maar Mrs. Salvatore; jij wil dus een S3. Met hoeveel min/sms/data en 1 of 2 jarig?
Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou het gaat toch om Hi Toestellease, en ik heb moeite met een besluit nemen. Maar bedankt voor je reactie. Het gaat er nu ook niet echt om wat en hoeveel ik wil, het gaat erom dat ik niet weet of ik bij hi wil blijven voor de toestellease.
Oh, op die manier! Sorry voor de misunderstandingquote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het was meer van dat ik misschien nog wel goede abonnementen/prijzen wist.![]()
Persoonlijk zou ik niet voor toestellease gaan ofwel Hi en Telfort worden het niet voor mij. Feit blijft dat het toestel hun bezit blijft en niet die van jou.
Daarom neem ik hoogstwaarschijnlijk straks (vandaag of i.i.g. deze week hopelijk) de One X i.c.m. KPN aangezien die een aantrekkelijke optie heeft om je bundel te verlagen....
Ik zit al zo'n 2 maanden rond te kijken naar abonnementen en met Hi kwam ik altijd duurder (of nauwelijks goedkoper) uit dan de concurrentie. En bij die concurrentie is het toestel wél van mij.
Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.quote:
nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van de week nog een 20 maanden oude iPhone 4 verkocht voor 435. En die had een aantal plekjes.
iPhones zijn veel waardevaster dan welk toestel dan ook.
Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee.. er zijn domme mensen die dat geld er voor neertellen, dat betekent niet dat ze waarde vaster zijn.. want na 20 maanden is zo'n ding gewoon echt geen 400 euro meer waard, ongeacht de staat..
Word dat als niet meer functioneren gezien?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:21 schreef Infection het volgende:
En dan alleen maar op de originele firmware moeten blijven zeker![]()
Nee dankje, geen Hi meer voor mij als mijn abonnement afgelopen is.
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat je er niets aan mag veranderen en hij in originele staat teruggestuurd moet worden. Er wordt ook iets over hard- en software genoemd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:54 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Word dat als niet meer functioneren gezien?
Tsja, verschil van smaak denk ik dan hè. Ik moet er niet aan denken om met een iPhone rond te lopen. 300-miljoen-in-een-dozijn telefoon en veel te beperkt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste welke ik verkoop en ik tref dan altijd domme mensen.
Zit je dan met je HTC of Samsungetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |