SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En alweer een nieuwe, jezus.. lang geleden dat ikz o productief was.. in het topic that is
Gvd lammequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef MohMi het volgende:
Samenvatting van wie er komen? *te lui to look back and scroll*
Geen idee, valt volgens mij nog wel mee..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?
Dank u!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Komen:
- Shifto
- TM (i.v.m. inspreken van moed e.d.)
- Barrie
- MohMi
Komen niet:
- MR
Komen misschien:
- DJ
- A_T
- BDH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Shifto gaan we vanavond een dikke balzano klappen?Zeker weten mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
I'm pleasantly surprisedquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Overigens mensen, kan ik maar tot kwart voor 12 blijven ivm bussen.
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleemquote:
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Bitch please, tussen jouw oren ben jij ook pas 12!quote:
What happend to fietsen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Kben geen 18quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]Shop zit er niet voor niets om de hoek!
[..]
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleem
Of alleen terminus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminus
...jij wilt toch smoken?? xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kben geen 18Als ik 18 ben gewoon relaxen in de shop
[..]
Of alleen terminus?
Fietsen has happened with 45 minutes of pure terror by fietsing over the dijk and through vlijmen and shit while peoples are going out and are drunk while im alone so i get kontraped in the shrubsquote:
Lol ik lees het. Die hufter van een shiftje noemt ons weer eens antiek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef MohMi het volgende:
A_T; ik hoor dat ik op jou moet inpraten om me vanavond niet oud te voelen!
Wat is de pistache, laten we daar eens mee beginnenquote:
Koffieshop dudequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is de pistache, laten we daar eens mee beginnen
Is ook eigenlijk not done, op onze leeftijd nog op vrijdag de kroeg inquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol ik lees het. Die hufter van een shiftje noemt ons weer eens antiek.
Maar ik vrees dat het vanavond niet echt uit gaat komen
Leek me best een goed idee alleen toen bedacht ik me dat ik niet eens in de shop kan, en op straat is ook echt gewoon niet tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
We moeten voor hem naar de shop, komt je bekend voor?
xDDD Godnondequote:
Smoken naast de Terminus, doe ik al langer dan dat jij op de middelbare school zitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Leek me best een goed idee alleen toen bedacht ik me dat ik niet eens in de shop kan, en op straat is ook echt gewoon niet tof
GODVERDOMME VUILE....!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hèIk zou er om huilen als mijn heupen dan geen pijn zouden gaan doen!
Tijd voor nieuwe dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hèIk zou er om huilen als mijn heupen dan geen pijn zouden gaan doen!
Ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
GODVERDOMME VUILE....!
Of bedoel je dat niet?
Wij smokede altijd in het parkje achter schoolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Smoken naast de Terminus, doe ik al langer dan dat jij op de middelbare school zit
Wat bedoelde je dan?quote:
Eingelijk moet ik altijd stoned rijden, heb zo mijn rijbewijs gehaaldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wij smokede altijd in het parkje achter schooltijdens school
en na school
en voor school
en voor schoolreisjes
En toch gewoon met dikke voldoendes geslaagd
Ik mijn wiskunde examenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Eingelijk moet ik altijd stoned rijden, heb zo mijn rijbewijs gehaald
Jij bedoelde dat je oud was en van huilen je het op je heupen krijgt. MR verwijst naar een voorval/grap die je niet weet.quote:
Indeed, ze zien ons al aankomen met onze rimpels en wandelstokquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk not done, op onze leeftijd nog op vrijdag de kroeg in
Toen ik de terminus voor het eerst inliep werd ik sws overspoeld door een vlaag van rimpelsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Indeed, ze zien ons al aankomen met onze rimpels en wandelstok
(aan de andere kant, in de terminus)
The amount of rimpels is too damn high!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Toen ik de terminus voor het eerst inliep werd ik sws overspoeld door een vlaag van rimpels
Rimpels of vetrollenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
The amount of rimpels is too damn high!!
Daarentegen staat het amount aan bier gelijk aan het amount van rimpels, dat dan weer wel
Dat gaat wat worden dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
The amount of rimpels is too damn high!!
Daarentegen staat het amount aan bier gelijk aan het amount van rimpels, dat dan weer wel
Goed plan, tijd om klarigheid te maken hier.quote:
En je kunt worden vergezeld door Coen & Sanderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Goed plan, tijd om klarigheid te maken hier.
En dan stort ik mij weer eens in die mierenhoop die snelweg A27 en ring Utrecht heet. Gelukkig valt het over het algemeen wel mee op vrijdag
Dat is helemaal waar, altijd fijn onderweg inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
En je kunt worden vergezeld door Coen & Sander
Iedereen is er stil vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:08 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoi nu kunnen jullie moooi kennismaken met mijn muzieksmaak
nou groetjens
Ja, zo slecht als zijn smaak soms is, zo goed is die andere kerenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, zo slecht als zijn smaak soms is, zo goed is die andere keren
Ga ik ook. Dadelijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas op, hij probeert dmv slijmen bier van je af te troggelen
Heb 0 euro'squote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Pas op, hij probeert dmv slijmen bier van je af te troggelen
Ik heb ook geen geld.quote:
Ben je een wasserette en schoonmaker in een?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld.
Kan ik het terugbetalen in natura bij iemand?
Nee ik ben meer een tunnelwerker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je een wasserette en schoonmaker in een?
Je kan t vragen aan die tsjik achter de barquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld.
Kan ik het terugbetalen in natura bij iemand?
Misschien kan je bij Tux nog wat verdienen?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je bij Tux nog wat verdienen?
Zou jij haar doen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan t vragen aan die tsjik achter de bar
Die leeft van een uitkeringquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien kan je bij Tux nog wat verdienen?
Ik ook niet.quote:
Misschien heeft ze wel aangegeven een alleenstaand ouder te zijn.quote:
Hier kom jij nog wel een keer van terugquote:
Hahahaha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel aangegeven een alleenstaand ouder te zijn.
Ja maar soms is eentje zo wijd dat je niks merkt.quote:
Zou mijn zoontje/dochtertje dan een awesome snor hebben?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel aangegeven een alleenstaand ouder te zijn.
Denk het niet.. Feit dat je weinig baardgroei hebt en tuxxx veel, compenseert elkaar en hij zal op normale leeftijd een baard krijgenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou mijn zoontje/dochtertje dan een awesome snor hebben?
Zo vader zo zoon/dochter toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zou mijn zoontje/dochtertje dan een awesome snor hebben?
Ik heb wel goede baardgroeiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Denk het niet.. Feit dat je weinig baardgroei hebt en tuxxx veel, compenseert elkaar en hij zal op normale leeftijd een baard krijgen
Juist!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo vader zo zoon/dochter toch?
Dat is geen liefdesbaby.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een grap zou dat zijn geweest, een liefdesbaby tussen st en bdh
"Grap"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een grap zou dat zijn geweest, een liefdesbaby tussen st en bdh
Voor bdh, voor de rest van fok een lachertjequote:
Dan zat ik nu allang in Thailand met die baby, zodat hij nog iets van een toekomst zou hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor bdh, voor de rest van fok een lachertje
Ik weet het niet, willen we meeten, gebruikt BDH die kans om zijn voogdij-tijd even te gebruiken in de Terminus. Zitten we daar met familie de Handquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor bdh, voor de rest van fok een lachertje
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zat ik nu allang in Thailand met die baby, zodat hij nog iets van een toekomst zou hebben.
Dan had je ook niet beter gewetenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet het niet, willen we meeten, gebruikt BDH die kans om zijn voogdij-tijd even te gebruiken in de Terminus. Zitten we daar met familie de Hand
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo voor het eerst deze week weer normaal eten. Even een bodem fixen voor vanavond
Give me all the bacon and eggs you have.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef shifto het volgende:
Aangezien die super bevroren is word het denk ik een ei met spek
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Give me all the bacon and eggs you have.
God wat een culinair hoogstandje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef shifto het volgende:
Aangezien die super bevroren is word het denk ik een ei met spek
Ligt aan mn bus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
wie kan er allemaal eerder als 9 uur?
Ah zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja gewoon eerdervind dat altijd zon zonde om 3 uurtjes te chillen
licht aan wie er allemaal eerder kunnen en hoeveel eerder
Aangezien je met mij meerijdt zou ik me maar aanpassen aan mij gvd. Maar ik moet nog douchen etc dus word uurtje of 9quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef MohMi het volgende:
Ben net pas terug van hardlopen, nou ff biertje, douchen, dus wordt voor mij iig wel minimaal 9u.
Oh dat vind jij erg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zou wel tof zijn, anders lijkt het op een date
een date om 9? en om half 9 niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:35 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
zou wel tof zijn, anders lijkt het op een date
Ik ga met de fietsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Aangezien je met mij meerijdt zou ik me maar aanpassen aan mij gvd. Maar ik moet nog douchen etc dus word uurtje of 9
Mag ik bij jou achterop?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga met de fietsDan kan ik gaan wanneer ik wil
Zijn oudemans woorden dudequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
[..]Alleen op black-out avonden, which is niet vanavond xD
Mag ik bij jou achterop?quote:
Zeker! Plus je bent te arm om een nieuwe fiets voor me te kopen, anders had ik het mss nog wel overwogen. Je mag mn hardloopschoenen wel lenen om naast me mee te rennenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Plus je bent te arm om een nieuwe fiets voor me te kopen, anders had ik het mss nog wel overwogen. Je mag mn hardloopschoenen wel lenen om naast me mee te rennen
Bedoel je de wiekse rose ofzo?quote:
Kweenie, we krijgen wel de groetjensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er is bier en hij komt niet wat is deze
Ja maar jij vond shifto een lekker ding dus jouw smaak is ongeldig.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar jij vond shifto een lekker ding dus jouw smaak is ongeldig.
Groetjens terug dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Bedoel je de wiekse rose ofzo?Die is inferieur aan kriek
[..]
Kweenie, we krijgen wel de groetjens
Ik geef de zon de schuld!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Groetjens terug dan.
En wat hebben jullie allemaal met dat rare bier wtf
(gvd) ben in staat om er nu 1 te komen halen!!quote:
Zit je met dat weer ook aan de Jillz of dat dan niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik geef de zon de schuld!Dan wil ik homo-biertjes drinken en homo-ijsjes eten
![]()
Nee, ik heb mijn trotsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zit je met dat weer ook aan de Jillz of dat dan niet?
Da madde komen doen nadat ik (en jijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
(gvd) ben in staat om er nu 1 te komen halen!!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Da madde komen doen nadat ik (en jij) gedouched ben.
Idd xDD zelfs pokie wil niet op schoot, dat zegt watquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaan jullie samen douchen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh gatver heb je een schimmelinfectie ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd xDD zelfs pokie wil niet op schoot, dat zegt wat
Alleen als je meedoucht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaan jullie samen douchen?
En mag ik ook een ijsje?
Nee, beestjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh gatver heb je een schimmelinfectie ofzo?
Ja, alleen niet onder dezelfde douche.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gaan jullie samen douchen?
En mag ik ook een ijsje?
Ik wil die framboos!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alleen niet onder dezelfde douche.
Ja, kom maar halen, heb alleen calipo's
Alleen als shifto weggaat dan.quote:
Calipo's zijn baas. Welke smaak? Toch niet oranje?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alleen niet onder dezelfde douche.
Ja, kom maar halen, heb alleen calipo's
Nee die heb ik gister al op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Calipo's zijn baas. Welke smaak? Toch niet oranje?
Dit gesprek gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dat is wel in die buurt maar wat verder door xDD
Mooi die zijn vies.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit gesprek gaat de goede kant op.
Kan je nagaan hoe het straks wordtquote:
Ik wist wel dat jij mij niet lekker vondquote:
kerel, dat gebruikten wij in den tijden dat jij 5 was alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
MohMi stop alsjeblieft met de 'xD' dit gedrocht uit de krotten van de aarde word alleen gebruikt door kinderen van 13
Zelfs toen gebruikte ik hetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:53 schreef shifto het volgende:
[..]
kerel, dat gebruikten wij in den tijden dat jij 5 was al
quote:
Hij werkt nu. Heb 'm een dm gestuurd en zal 'm straks wel ff bellen in de Terminusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je hem al overtuigd ook te komen? Heb zn nummer niet
Da's misschien wel slim ja.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij werkt nu. Heb 'm een dm gestuurd en zal 'm straks wel ff bellen in de Terminus
TM, kom alsjeblieft terug als je oud genoeg bent om niet in parkjes te hoeven blowen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
MohMi stop alsjeblieft met de 'xD' dit gedrocht uit de krotten van de aarde word alleen gebruikt door kinderen van 13
Daar ben ik nu oud genoeg voor, in de waggi allesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
TM, kom alsjeblieft terug als je oud genoeg bent om niet in parkjes te hoeven blowen.
BURN!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
TM, kom alsjeblieft terug als je oud genoeg bent om niet in parkjes te hoeven blowen.
Dan mag je terugkomen, bofferd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Daar ben ik nu oud genoeg voor, in de waggi alles
Die van mij is bijna op maar je mag wel een hijsje, als verzoeningsofferquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
IK BOF
Hier, laat ons genieten van de vredespijp
[ afbeelding ]
Graagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die van mij is bijna op maar je mag wel een hijsje, als verzoeningsofferEn het is nog hasj ook
Ja. Hell, als ie zn best doet kan ie em hier op mijn balkon gooien!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
MohMi ga jij echt een ijsje halen bij shifto?
Succes met leren danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Leren voor theorie junge
Nu ben ik jaloersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja. Hell, als ie zn best doet kan ie em hier op mijn balkon gooien!
xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan voor vanavond wel een gedraaide meenemen als je wilt. Zet ik wil xD op het tipje!
Kan je er geen XD van vouwen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan voor vanavond wel een gedraaide meenemen als je wilt. Zet ik wil xD op het tipje!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Challenge accepted!Vanavond na wat bier, dan worden ze vaak het mooist
Graag. Anders wil ik echt niet bij jou in de buurt zittenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
Omdat ik jullie aardig vind, ga ik ook maar douchen.
Hij zal nooit aan een chick komen....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
Maar tm, shifto en ik zullen jou vanavond laten zien hoe je met chicks omgaat
xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij zal nooit aan een chick komen....
quote:
Mijn zelfvertrouwen wat doe jequote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij zal nooit aan een chick komen....
Doe dat maar eens young grass smoker.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mijn zelfvertrouwen wat doe je
Vanavond zal ik de situatie maar eens uitleggen
Ik fiets rond 5 voor half aan dus ik zie je daar welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ben er tien voor maar wacht wel buiten op jullie.
Ik moest zo hard lachen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar jij vond shifto een lekker ding dus jouw smaak is ongeldig.
Ik ben echt in een mensen pest bui, dus bij dezen:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
LOL nee, hoezo?quote:
Ik dronken, bitch please!quote:
Ik word anders nooooit zo wappie van bier, maar ik heb de sleutel ontdekt man; hardlopen en daarna bier drinkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Bier is lekker, ik was helemaal wappie toen jullie wegwaren, toen sloeg die bier+hasj inen hoe
En dat wist je niet meer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:15 schreef MohMi het volgende:
Lol, ik heb hier gister nog gepost?
@ BB: Mogguh!!
Nou ik het las wel weer, maar was even verbaasd jaquote:
Wat ben jij vrolijk?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een wonderschone ende zonnige goeiemorgen menschen
Nee dat impliceer ik niet. Maar normaal ben je niet zo vrolijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Impliceer je daar mee dat ik normaalgesproken een stuk chagrijn ben?
Maar met dit fijne lenteweer moet je wel vrolijk zijn
Eensch! Zou het te optimistisch zijn om zonder jas de stad in te gaan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Impliceer je daar mee dat ik normaalgesproken een stuk chagrijn ben?
Maar met dit fijne lenteweer moet je wel vrolijk zijn
Nee gewoon doen. Ik ben gistermiddag ook zonder jas wezen fietsen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Zou het te optimistisch zijn om zonder jas de stad in te gaan?
Beginnen wel wat wolkjes aan te komen :/ Ik neem wel een dun jasje mee ^^ Is het nog laat geworden gister trouwens?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee gewoon doen. Ik ben gistermiddag ook zonder jas wezen fietsen.
Ja, maar jij hebt het dan ook nooit koud, jij loopt in de winter nog zonder jas in een overhemd met korte mouwen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee gewoon doen. Ik ben gistermiddag ook zonder jas wezen fietsen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het dan ook nooit koud, jij loopt in de winter nog zonder jas in een overhemd met korte mouwen.
Nee, kan prima hoor. Ben zelf ook net zonder jas naar de super gegaan. Dat is dan wel geen stad, maar is ook buitenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Zou het te optimistisch zijn om zonder jas de stad in te gaan?
Enjoy! ^^quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Even MohMi's gulle gift consumeren
Me too! Als de lucht blauw is en het buiten naar lente ruikt, moet ik er een hoop gebeuren wil ik chagrijnig worden!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, kan prima hoor. Ben zelf ook net zonder jas naar de super gegaan. Dat is dan wel geen stad, maar is ook buiten.
Wat mn humeur betreft, ik ben een buitenmens, dus dan heeft een dag als deze sowieso positieve invloed op mn humeur. En daar naast het boeken van een weekendje weg met vv, doet het ook altijd goed
Ja wat krijgen we nou, haal jij eens heel gauw die zon terug?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Me too! Als de lucht blauw is en het buiten naar lente ruikt, moet ik er een hoop gebeuren wil ik chagrijnig worden!
Of het moet bewolkt worden natuurlijk
Echt hè, word ik wakker, zon weg!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja wat krijgen we nou, haal jij eens heel gauw die zon terug?
...spijt me...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja wat krijgen we nou, haal jij eens heel gauw die zon terug?
Alsof je dat anders wel gehad hadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
...spijt me...Misschien wilde ik het stiekem onbewust zodat ik zonder schuldgevoel op mijn nieuwe bank kan hangen/zitten/liggen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:08 schreef BarrieButsers het volgende:
's-Hertogenbosch #26: FOK!kers in de krant!
De zoektocht is begonnen.
404 Not Foundquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Pagina 23
http://www.deweekkrant.nl(...)HB-1-23_100609_1.pdf
Handig dat digitale archief, hoef ik niet naar beneden te lopen.
Damnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
404 Not Found
![]()
![]()
![]()
En in het archief van die site staat tie niet meer
http://www.deweekkrant.nl(...)sblad_shertogenbosch
Heb het geprobeerd jongens.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Geprobeerd is echt een raar woord.
Ik vind dat echt raar lezen, net alsof er een dikke fout in staat ofzo.quote:
Na al die verhalen ben ik erg nieuwsgierig geworden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maar echt, waarom zou je een foto willen zien van haar?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef bijdehand het volgende:
Flikker op, je wil je gewoon een voorstelling kunnen maken van desbetreffende avond, en dat moet zo accuraat mogelijkgatver
Inderdaad. Vervolgens laat ik daar een 3d animatie van maken zodat ik er op kan fappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:29 schreef bijdehand het volgende:
Flikker op, je wil je gewoon een voorstelling kunnen maken van desbetreffende avond, en dat moet zo accuraat mogelijkgatver
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:31 schreef bijdehand het volgende:
Ik word hier droevig van en ik vind het totaal niet grappig
Volgens mij ben ik niet degene met een probleem hierquote:
Iedereen heeft zo z'n problemenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet degene met een probleem hier
Mij problemen hebben te maken met julliequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij problemen hebben te maken met jullie
Jouw liefde voor ons is hartverwarmend.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij problemen hebben te maken met jullie
En, ligt 'ie lekker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:13 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaalFijn tukje gedaan op mijn nieuwe bank
Krijg je die natte plek er nog uit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:13 schreef MohMi het volgende:
Mogguh allemaalFijn tukje gedaan op mijn nieuwe bank
Hoeft niet, als het maar gelijkmatig opdroogtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Krijg je die natte plek er nog uit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:24 schreef DeJori het volgende:
[..]Nice! Hou zelf wel van het geluid van semi-akoestische gitaren. Welke snaren gebruik je? En wat speel je graag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er nu D'addario .012 opzitten (fosfor brons). Ik speel echt heel veel verschillende soorten muziekquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice! Hou zelf wel van het geluid van semi-akoestische gitaren. Welke snaren gebruik je? En wat speel je graag?
Moet mijn snaar-gevaar ook maar weer eens aansluiten, die moet zich inmiddels wel verwaarloosd voelenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb er nu D'addario .012 opzitten (fosfor brons). Ik speel echt heel veel verschillende soorten muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |