SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En alweer een nieuwe, jezus.. lang geleden dat ikz o productief was.. in het topic that is
Gvd lammequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef MohMi het volgende:
Samenvatting van wie er komen? *te lui to look back and scroll*
Geen idee, valt volgens mij nog wel mee..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?
Dank u!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Komen:
- Shifto
- TM (i.v.m. inspreken van moed e.d.)
- Barrie
- MohMi
Komen niet:
- MR
Komen misschien:
- DJ
- A_T
- BDH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Shifto gaan we vanavond een dikke balzano klappen?Zeker weten mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
I'm pleasantly surprisedquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Overigens mensen, kan ik maar tot kwart voor 12 blijven ivm bussen.
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleemquote:
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Bitch please, tussen jouw oren ben jij ook pas 12!quote:
What happend to fietsen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Kben geen 18quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]Shop zit er niet voor niets om de hoek!
[..]
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleem
Of alleen terminus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminus
...jij wilt toch smoken?? xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kben geen 18Als ik 18 ben gewoon relaxen in de shop
[..]
Of alleen terminus?
Fietsen has happened with 45 minutes of pure terror by fietsing over the dijk and through vlijmen and shit while peoples are going out and are drunk while im alone so i get kontraped in the shrubsquote:
Lol ik lees het. Die hufter van een shiftje noemt ons weer eens antiek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef MohMi het volgende:
A_T; ik hoor dat ik op jou moet inpraten om me vanavond niet oud te voelen!
Wat is de pistache, laten we daar eens mee beginnenquote:
Koffieshop dudequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat is de pistache, laten we daar eens mee beginnen
Is ook eigenlijk not done, op onze leeftijd nog op vrijdag de kroeg inquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lol ik lees het. Die hufter van een shiftje noemt ons weer eens antiek.
Maar ik vrees dat het vanavond niet echt uit gaat komen
Leek me best een goed idee alleen toen bedacht ik me dat ik niet eens in de shop kan, en op straat is ook echt gewoon niet tofquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
We moeten voor hem naar de shop, komt je bekend voor?
xDDD Godnondequote:
Smoken naast de Terminus, doe ik al langer dan dat jij op de middelbare school zitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Leek me best een goed idee alleen toen bedacht ik me dat ik niet eens in de shop kan, en op straat is ook echt gewoon niet tof
GODVERDOMME VUILE....!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hèIk zou er om huilen als mijn heupen dan geen pijn zouden gaan doen!
Tijd voor nieuwe dan!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hèIk zou er om huilen als mijn heupen dan geen pijn zouden gaan doen!
Ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
GODVERDOMME VUILE....!
Of bedoel je dat niet?
Wij smokede altijd in het parkje achter schoolquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Smoken naast de Terminus, doe ik al langer dan dat jij op de middelbare school zit
Wat bedoelde je dan?quote:
Eingelijk moet ik altijd stoned rijden, heb zo mijn rijbewijs gehaaldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wij smokede altijd in het parkje achter schooltijdens school
en na school
en voor school
en voor schoolreisjes
En toch gewoon met dikke voldoendes geslaagd
Ik mijn wiskunde examenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Eingelijk moet ik altijd stoned rijden, heb zo mijn rijbewijs gehaald
Jij bedoelde dat je oud was en van huilen je het op je heupen krijgt. MR verwijst naar een voorval/grap die je niet weet.quote:
Indeed, ze zien ons al aankomen met onze rimpels en wandelstokquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk not done, op onze leeftijd nog op vrijdag de kroeg in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |