SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En alweer een nieuwe, jezus.. lang geleden dat ikz o productief was.. in het topic that is
Gvd lammequote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef MohMi het volgende:
Samenvatting van wie er komen? *te lui to look back and scroll*
Geen idee, valt volgens mij nog wel mee..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, staat parralel aan je werkzaamheden op je werk of niet?
Dank u!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:44 schreef shifto het volgende:
Komen:
- Shifto
- TM (i.v.m. inspreken van moed e.d.)
- Barrie
- MohMi
Komen niet:
- MR
Komen misschien:
- DJ
- A_T
- BDH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Shifto gaan we vanavond een dikke balzano klappen?Zeker weten mattieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
I'm pleasantly surprisedquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Overigens mensen, kan ik maar tot kwart voor 12 blijven ivm bussen.
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleemquote:
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Bitch please, tussen jouw oren ben jij ook pas 12!quote:
What happend to fietsen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
I'm pleasantly surprised
Kben geen 18quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]Shop zit er niet voor niets om de hoek!
[..]
Je bent maar net zo antiek als A_T dus als hij ook komt is er geen priobleem
Of alleen terminus?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een fijne volgorde is dan mogelijk; Terminus, Pistache, Terminus
...jij wilt toch smoken?? xDquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kben geen 18Als ik 18 ben gewoon relaxen in de shop
[..]
Of alleen terminus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |