Uh, gewoon maar een standaard hek ernaast.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef pessie het volgende:
Zo in gaaf! Eng trapgat idd, al aan het bekijken hoe je dat wilt?
Was ik wel van plan ja, thxquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:03 schreef Vicky het volgende:
Let goed op de kleurcpde als je laminaat pakt...
Fixedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je maakt aan vier balkjes een halfhouts keepverbinding. In de boven- en onderbalk boor je op gelijke afstand gaten (speedboor). Daar plaats je bezemstelen (action) in en lijm (action) en schroef (action) je de zaak vast. Beetje schuren, plamuren, gronden, aflakken. Klaar is innepin D.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:57 schreef innepin het volgende:
Ha BE, heb je zin om de ruimte tussen jouw trapgatspijlen op te meten voor me?![]()
(dat was inderdaad het plan, om ergens een standaardmaat op te meten).
het bezemsteelplan was dermate geniaal dat we dat gewoon gaan doen. Stelen zijn wat dikker dan standaard spijlen, maar niet storend. Denk ik. En tachtig cent bij de action.
Ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:36 schreef mignonne het volgende:
en en en? zitten de bezemstelen er al in?
Uh, nee, zoals er al staat, dat heb ik dus al gedaan. En dat werkte nauwelijks.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Gieliovd het volgende:
Gewoon goede afbijt nemen, lekker laten trekken en dan afkrabben met een verfkrabber (zo'n driehoek). Dan komt 't wel goed.
Thx voor de tip. Met een beitel bewerken is ook niet echt goed voor het hout ;-) dus dat maakt niet uit. Als het maar sneller gaat dan de huidige oplossing....quote:Op zondag 21 april 2013 08:08 schreef sheonlydreams86 het volgende:
We hadden het ook bij onze trap... Mijn vader had uiteindelijk een soort borstelkop gekocht voor op de boormachine en daarmee alles "afgepoetst". Maar het is niet echt heel goed voor het hout, heb veel moeten plamuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |