Omdat John. Niet dat ik het programma ooit gekeken heb. Hoe de kippen van boer Jan uit Schubbekutteveen van hun stok zijn gevallen interesseert me geen lor.quote:
200k kijkers bleven plakken naar HvN?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:12 schreef ranja het volgende:
Er zijn dus meer dan 200.000 mensen die de uitslag gekeken hebben zonder de finale bekeken te hebben? Wat is dat voor raars...
Ik zat het net op te zoeken, de allerlaatste aflevering heeft de beste kijkcijfersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:49 schreef iBenny het volgende:
Finale: 691.000 (10.2)
Uitslag: 906.000 (20.2)
De uitslag het op-een-na-beste, alleen de eerste aflevering scoorde beter(1.080.000) en als je kijkt de finaleuitzending dan scoorde de eerste 3 afleveringen beter. Het is de op-een-na-slechtst bekeken zangtalentenjachtfinale ooitquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat het net op te zoeken, de allerlaatste aflevering heeft de beste kijkcijfers(dacht ik, ik weet de eerste niet meer uit mijn hoofd).
Ik hoop wel dat het een vervolg krijgt, met betere kandidaten en andere presentatoren.quote:Maar niet boven het miljoen dus... Ik denk niet dat ze het geld eruit hebben, leuk geprobeerd, maar helaas.
Volgens mij een soort van WIDMquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:22 schreef loezzzje het volgende:
Ik zag een reclame van de schat van Oranje. Is dat een soort van ER?
Als het iets minder ingewikkeld is, minder familie en andere presentatie en op een andere dag wordt uitgezonden, dan kan het nog wat wordenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
De uitslag het op-een-na-beste, alleen de eerste aflevering scoorde beter(1.080.000) en als je kijkt de finaleuitzending dan scoorde de eerste 3 afleveringen beter. Het is de op-een-na-slechtst bekeken zangtalentenjachtfinale ooit.
[..]
Ik hoop wel dat het een vervolg krijgt, met betere kandidaten en andere presentatoren.
En zoiets als wat bij de EO was, daar was laatst ook zo een programma waar ze iets moesten zoeken, ik heb het niet gevolgd, alleen voorstukjes gezien.quote:
Nja, dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het iets minder ingewikkeld is, minder familie en andere presentatie en op een andere dag wordt uitgezonden, dan kan het nog wat worden
De pelgrimscode bedoel je? Dat zou idd ook nog kunnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En zoiets als wat bij de EO was, daar was laatst ook zo een programma waar ze iets moesten zoeken, ik heb het niet gevolgd, alleen voorstukjes gezien.
Dat ja inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef iBenny het volgende:
De
[..]
De pelgrimscode bedoel je? Dat zou idd ook nog kunnen
Tja, daarom ben ik wel benieuwd wat ze in de Duitse versie hebben aangepast. Misschien meteen iets hogere bedragen? Talent was helaas ver te zoeken inderdaad. Het dealen op zich vond ik zelf wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoe kan het dan nog wat worden? De spanning zat niet in de talenten van de deelnemers, dat was nihil, en de dealen/geldbedragen pakt ook totaal geen spanning voor mij?
Wel een goede lead-in met het weer, maar ik ben benieuwd wat de finale dan had gedaan. Kan me niet voorstellen dat SBS dit nog eens probeert.
Wat Karina al zegt... maak het wat minder ingewikkeld, laat niet telkens dat gezeur van die families zien(laat die kandidaten het gewoon zelf beslissen. Het is veel leuker om te zien als die kandidaten een groot bord voor hun kop hebben), andere presentatoren en gewoon wat betere kandidaten... dan zou je al een eind moeten komenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoe kan het dan nog wat worden? De spanning zat niet in de talenten van de deelnemers, dat was nihil, en de dealen/geldbedragen pakt ook totaal geen spanning voor mij?
Wel een goede lead-in met het weer, maar ik ben benieuwd wat de finale dan had gedaan. Kan me niet voorstellen dat SBS dit nog eens probeert.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:43 schreef Lastpost het volgende:
De zender helpt er ook niet bij, zou het op RTL4 zijn in hetzelfde jasje zouden er meer kijken.
John de Mol zei zelf in Collegetour dat het bij RTL4 waarschijnlijk naar verloop van tijd ook niet zo goed zou scoren en het dus niet zoveel zou uitmaken als het daar zou zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:43 schreef Lastpost het volgende:
De zender helpt er ook niet bij, zou het op RTL4 zijn in hetzelfde jasje zouden er meer kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |