Tony voor de leeuwen gegooid in zo,n belangrijke wedstrijd ?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Twente '04:
Boschker, Cornelisse, Roseler, Bengtsson, Tiendalli, Janssen, Brama, Fer, Chadli, De Jong, John
Feyenoord:
Mulder,Leerdam, De Vrij, Vlaar,Martins Indi; Clasie,Trindade de Vilhena, El Ahmadi;Schaken,Guidetti en Cabral
Wat goed is komt snel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tony voor de leeuwen gegooid in zo,n belangrijke wedstrijd ?
Echt hèquote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
Die kop van die commentator in beeld bij het begin van een wedstrijd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
had dan een foto gepakt van zijn facebook ofzo
zeproberen het maar Twente houdt de bal goed in de ploegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog maakt Feijenoord het "we gaan vanaf minuut één druk zetten" niet waar.
Deden ze vorige week wel, toen was het na de 1-0 een ongelofelijke zaadwedstrijd.. Laten ze het nu 6 minuten rustig aan doen en daarna 84 minuten jagen, vind ik beterquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog maakt Feijenoord het "we gaan vanaf minuut één druk zetten" niet waar.
Gewoon eigen spel spelen man...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef mr-green het volgende:
Tegen Twente zou ik als Feyenoord lekker op de counter loeren en andere kansjes
Twente laten komen? Lijkt me onverstandig met voetballers als die John en de Jong...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef mr-green het volgende:
Tegen Twente zou ik als Feyenoord lekker op de counter loeren en andere kansjes
Je moet twente ook niet laten komen. Maar nu vol op de aanval lijkt mij niet verstandig tegen Twente. Gewoon proberen bal in de ploeg te houdenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Twente laten komen? Lijkt me onverstandig met voetballers als die John en de Jong...
Ja, want die tactiek werkt ook altijd zoooo goed voor Feyenoordquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je moet twente ook niet laten komen. Maar nu vol op de aanval lijkt mij niet verstandig tegen Twente. Gewoon proberen bal in de ploeg te houden
spelen zonder tactiek welquote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, want die tactiek werkt ook altijd zoooo goed voor Feyenoord
Ga ergens anders trollenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo kijken jullie niet kwaliteits voetbal vanuit Eindhoven?
kwaliteits voetbal ?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Manolev...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, gisteren bij Vitesse wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:42 schreef Saekerhett het volgende:
Horen jullie ook een lichte brom op de achtergrond?
Dan ben je de enige.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef mr-green het volgende:
Overigens vind ik Cabral wel een goede speler en van vaste waarde voor Feyenoord. Alleen hij moet leren constant te presteren
Het is teveel een momentenvoetballer, hij moet leren simpel leren voetballen als het niet lukt en van daaruit weer acties proberen te makenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef mr-green het volgende:
Overigens vind ik Cabral wel een goede speler en van vaste waarde voor Feyenoord. Alleen hij moet leren constant te presteren
Geblesseerdquote:
Ok, maar dat is wel degelijk anders dan countervoetbal, waarbij je de tegenstander naar jouw helft lokt (vertrouwen in je verdediging is dan wel vereistquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je moet twente ook niet laten komen. Maar nu vol op de aanval lijkt mij niet verstandig tegen Twente. Gewoon proberen bal in de ploeg te houden
a, mooi... Hoop dat het niet ernstig is... Maar Bosschker kan niet zo goed tegen inlopende spelersquote:
En zijn uittrappen zijn ook om te huilen.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, mooi... Hoop dat het niet ernstig is... Maar Bosschker kan niet zo goed tegen inlopende spelers
alleen als je voor Twente bentquote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En zijn uittrappen zijn ook om te huilen.
Last van een knieblessure, geen idee hoe ernstig preciesquote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, mooi... Hoop dat het niet ernstig is... Maar Bosschker kan niet zo goed tegen inlopende spelers
Dit inderdaad. Nu is het soms 150% en soms 50% liever constant 100%quote:Op zondag 18 maart 2012 14:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is teveel een momentenvoetballer, hij moet leren simpel leren voetballen als het niet lukt en van daaruit weer acties proberen te maken
Het is altijd 30% man. Heeft al weken geen pepernoot geraakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Nu is het soms 150% en soms 50% liever constant 100%
Voor Janssen ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef RvLaak het volgende:
Ti's dat El Ahmadi inhoudt, anders was dat zuiver rood
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is altijd 30% man. Heeft al weken geen pepernoot geraakt.
Z'n vorm begint terug te komen, komt goedquote:Op zondag 18 maart 2012 14:55 schreef RvLaak het volgende:
Hey, zagen jullie dat??? Een pass van Cabral die aankwam
Zei hij tijdens een goede actie van Chadli... Slechte timingquote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef Saekerhett het volgende:
Chadli is verschrikkelijk slecht de laatste weken.
Ja dat welquote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei hij tijdens een goede actie van Chadli... Slechte timing
Als die zachter was kon Guidetti gelijk uithalenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Te hard juist niet, Guidetti kreeg de bal perfect... Maar wel te laat ja
quote:
Iddquote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
imo gelijk op... Beide ploegen falen voortdurend
Misschien, maar Guidetti scoort nu al. Clasie begint daar pas mee. Feyenoord heeft beiden nu en volgend seizoen nodigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef GGMM het volgende:
Clasie is een veel groter talent dan Guidetti,trouwens.
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
Man man, wat irritant die lage bromtoon op de achtergrond...
Op zijn positie hoef je niet te scoren. Mag natuurlijk wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien, maar Guidetti scoort nu al. Clasie begint daar pas mee. Feyenoord heeft beiden nu en volgend seizoen nodig
True, maar toch.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien, maar Guidetti scoort nu al. Clasie begint daar pas mee. Feyenoord heeft beiden nu en volgend seizoen nodig
Scorend vermogen is iets wat Feyenoord mist. Dus, moet hij wel scoren.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op zijn positie hoef je niet te scoren. Mag natuurlijk wel.
Daar heb ik ook last vanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
Man man, wat irritant die lage bromtoon op de achtergrond...
Ik ga niet nog eens voor een stream betalen als ik al EL heb.quote:
Eensquote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik ga niet nog eens voor een stream betalen als ik al EL heb.
1HD. Op 4 is die bromtoon er ook, wel wat minder duidelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens. Maar de stream is van EL4, welk kanaal kijk jij?
Wellicht dat de geluidskwaliteit van de stream dusdanig "slechter" is dat ik de brom niet heb... Ik nie weet niequote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef nostra het volgende:
[..]
1HD. Op 4 is die bromtoon er ook, wel wat minder duidelijk.
Ik heb 'm gewoon op TV, ook geen bromtoonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wellicht dat de geluidskwaliteit van de stream dusdanig "slechter" is dat ik de brom niet heb... Ik nie weet nie
Ik weet het niet, vind het wel vermakelijk de laatste 10-20 minutenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een zaadpot. Onnodige fout op onnodige fout
eensquote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Bombvis het volgende:
Na rust snel de 0-1 maken en dan uitlopen, zou mooi zijn
McClaren wellicht?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Plasterk het volgende:
Geen idee wat er met Twente aan de hand is de laatste tijd.
Gewoon wisselvallig net zoals elke andere ploeg die meedoet om de titel.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:26 schreef Plasterk het volgende:
Geen idee wat er met Twente aan de hand is de laatste tijd.
Truequote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens valt Twente me nog best mee de eerste helft. Met zo'n verdediging nog geen tegengoal gehad, toch een pluspuntje
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens valt Twente me nog best mee de eerste helft. Met zo'n verdediging nog geen tegengoal gehad, toch een pluspuntje
Als hij zo door blijft lopen op Bosscker, kan Feyenoord daar nog wel eens van profiterenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:36 schreef PunkAap het volgende:
Het is Schaken maar, die schiet toch alle ballen in het achternet.
wees blij.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef Bombvis het volgende:
Na rust snel de 0-1 maken en dan uitlopen, zou mooi zijn
'T is meer tegen Twente, niet voor Feyenoordquote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Een Ajacied die voor Feyenoord juicht... Ben je ziek?
2) Vindt je vriend dit wel goed?
Ze juicht toch echt voor Feyenoord, niet tegen Twentequote:Op zondag 18 maart 2012 15:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
'T is meer tegen Twente, niet voor Feyenoord
Wijsheid komt met de jarenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze juicht toch echt voor Feyenoord, niet tegen Twente
Idd, AZ staat nog altijd bovenaan... Tenzij die punten laten liggen, heeft Ajax geen titelquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef mr-green het volgende:
Zal je zien. Wint Ajax de landstitel door deze winst van Feyenoord op Twente
is misschien wat overdreven
En dat Feyenoord dankzij deze winst de Champions League haalt en volgend seizoen in de finale met 7-0 wint van Real Madrid.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef mr-green het volgende:
Zal je zien. Wint Ajax de landstitel door deze winst van Feyenoord op Twente
is misschien wat overdreven
AZ halen we wel in, die zitten nog in de ELquote:Op zondag 18 maart 2012 15:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, AZ staat nog altijd bovenaan... Tenzij die punten laten liggen, heeft Ajax geen titel
Ik denk dat Feyenoord volgend seizoen niet eens 7 doelpunten zullen maken in heel het seizoen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dat Feyenoord dankzij deze winst de Champions League haalt en volgend seizoen in de finale met 7-0 wint van Real Madrid.
ach, hoort erbijquote:Op zondag 18 maart 2012 15:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
En dat Feyenoord dankzij deze winst de Champions League haalt en volgend seizoen in de finale met 7-0 wint van Real Madrid.
Heldquote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
Voor de SopCasters onder ons: http://www.nu.nl/internet(...)inlog-bekijken-.html
Zou dan om deze link gaan
LOL, het werkt ook nog.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
Voor de SopCasters onder ons: http://www.nu.nl/internet(...)inlog-bekijken-.html
Hey, we kijken hier naar de "kampioenswedstrijd"... Fuck die lampjesquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef YazooW het volgende:
Link voor PSV-Heerenveen http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622185/
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:45 schreef RvLaak het volgende:
Wordt zeer gewaardeerd iigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, communist in hart en nieren... Delen van zaken vind ik nu eenmaal normaal
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef YazooW het volgende:
Link voor PSV-Heerenveen http://eredivisielive.nl/live/index/play/1622185/
Nee en nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1) Een Ajacied die voor Feyenoord juicht... Ben je ziek?
2) Vindt je vriend dit wel goed?
Vast nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef RvLaak het volgende:
[..], ach... Zolang er geen relatieproblemen van komen... Toch?
Simpel, geen inlog check van te voren. Is heel simpel te verhelpen door EL, maar goed... Misschien doen ze het expres (promotie)quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef Hamilcar het volgende:
Hoe de neuk kan zo'n stream gratis te bekijken zijn?![]()
.. bedankt iig
Dat zal het wel zijn ja, wie is er nou zo gek om 6 euro te betalen voor 1 wedstrijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, geen inlog check van te voren. Is heel simpel te verhelpen door EL, maar goed... Misschien doen ze het expres (promotie)
inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, geen inlog check van te voren. Is heel simpel te verhelpen door EL, maar goed... Misschien doen ze het expres (promotie)
ik betaal 13 per maand voor alle wedstrijdenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja, wie is er nou zo gek om 6 euro te betalen voor 1 wedstrijd.
Kloptquote:Op zondag 18 maart 2012 15:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, hij heb daar niets over te zeggen?
nah kan beter man.quote:
ojah vergetenquote:
Ja leuk, hele tijd lekker faken en dan na 2 seconden weer zo fris als wat in het veld staanquote:Op zondag 18 maart 2012 15:55 schreef Bombvis het volgende:
Bal had allang uitgemoeten, hoofdblessure was wedstrijd stil leggen Blom
bij dit zag je het overduidelijkquote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja leuk, hele tijd lekker faken en dan na 2 seconden weer zo fris als wat in het veld staan
Vlaar deed tenminste stoppen met spelen om te kijken hoe het ging met die Twente speler... Zo hoort het.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja leuk, hele tijd lekker faken en dan na 2 seconden weer zo fris als wat in het veld staan
Ja, bal vol in je gezicht krijgen en dan fakenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zou geen enkele club doen in zo'n kansrijke positie met zoveel schwalbes in deze competitie. Anders zou iedereen gaan liggen op zo'n moment.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vlaar deed tenminste stoppen met spelen om te kijken hoe het ging met die Twente speler... Zo hoort het.
Dat was overduidelijk geen schwalbe.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zou geen enkele club doen in zo'n kansrijke positie met zoveel schwalbes in deze competitie. Anders zou iedereen gaan liggen op zo'n moment.
Mooiquote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nog steeds gelijk, alleen heeft Feyenoord het geluk van het doelpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |