Tony voor de leeuwen gegooid in zo,n belangrijke wedstrijd ?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Twente '04:
Boschker, Cornelisse, Roseler, Bengtsson, Tiendalli, Janssen, Brama, Fer, Chadli, De Jong, John
Feyenoord:
Mulder,Leerdam, De Vrij, Vlaar,Martins Indi; Clasie,Trindade de Vilhena, El Ahmadi;Schaken,Guidetti en Cabral
Wat goed is komt snel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tony voor de leeuwen gegooid in zo,n belangrijke wedstrijd ?
Echt hèquote:Op zondag 18 maart 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
Die kop van die commentator in beeld bij het begin van een wedstrijd.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
had dan een foto gepakt van zijn facebook ofzo
zeproberen het maar Twente houdt de bal goed in de ploegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog maakt Feijenoord het "we gaan vanaf minuut één druk zetten" niet waar.
Deden ze vorige week wel, toen was het na de 1-0 een ongelofelijke zaadwedstrijd.. Laten ze het nu 6 minuten rustig aan doen en daarna 84 minuten jagen, vind ik beterquote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Vooralsnog maakt Feijenoord het "we gaan vanaf minuut één druk zetten" niet waar.
Gewoon eigen spel spelen man...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef mr-green het volgende:
Tegen Twente zou ik als Feyenoord lekker op de counter loeren en andere kansjes
Twente laten komen? Lijkt me onverstandig met voetballers als die John en de Jong...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef mr-green het volgende:
Tegen Twente zou ik als Feyenoord lekker op de counter loeren en andere kansjes
Je moet twente ook niet laten komen. Maar nu vol op de aanval lijkt mij niet verstandig tegen Twente. Gewoon proberen bal in de ploeg te houdenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Twente laten komen? Lijkt me onverstandig met voetballers als die John en de Jong...
Ja, want die tactiek werkt ook altijd zoooo goed voor Feyenoordquote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je moet twente ook niet laten komen. Maar nu vol op de aanval lijkt mij niet verstandig tegen Twente. Gewoon proberen bal in de ploeg te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |