Of 20kmquote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoeveel staat er op het programma Viking, 15?
Uit je telefoon wel, niet van de website daar blijft alles gewoon bewaard.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gelezen dat als je Endomondo update, dat dan je hele history weg is.
Is dat zo?
Ja! Nogal! M'n benen waren als lood en m'n ademhaling was echt 'all over the place'quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:07 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zware bevalling ?Loop ze op zondag!
Lekker bezig !quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, 15 km gedaan. 7 sec/km langzamer dan ik minimaal had gewild, maar soit, ik heb fijn gelopen. Had eigenlijk 16,5 willen doen, maar na 14,5 kreeg ik zo'n steek dat ik met moeite de 15 km kon volbrengen. Strompelend de finish over, zeg maar
.
Wel lastig: ik liep langs de landerijen en daar heb je een weggetje dat schuin afloopt. Vonden m'n enkels niet heel fijn. Dus ik heb afwisselend links en rechts gelopen om beide kanten evenveel te belasten. Over een week of 3 ga ik hier 17,5 km doen en dat is dan de laatste stap voor de 21.
Heerlijk weer hier, trouwens!.
Netjes, dat tempo hou ik momenteel zelf ook aan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
15 kmmet een gemiddelde 10.8 km in het uur.
Je kunt Runkeeper als app op je telefoon installeren. Vervolgens kun je op je telefoon een trainingsschema invoeren. Schema's vind je wel in de op. Ik gebruik zelf afwisselend Runkeeper en de app GetRunning, dat is een voorgeprogrammeerd schema waarmee je naar de 5 km werkt. Daar zit een fijne voice-over bij en het schema is al voor je uitgestippeld qua datum.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil vandaag weer beginnen met lopen. Nu ben ik op zoek naar een programmaatje waarin ik makkelijk mijn trainingstijden kan invoeren, en ondertussen mijn eigen muziek luisteren. Zodat ik niet elke minuut op mijn horloge hoef te kijken 'of ik al moet wandelen'.
Ik hoorde dat runkeeper geschikt is. Maar hoe werkt dat? Kan ik in mijn pc een training maken en dat dan naar mijn telefoon (Samsung galaxy gio) overzetten via usb ofzo? Of moet alles op mijn telefoon? /geen verstand van smartphones. En heeft dat internet nodig? (want dat heb ik thuis niet, ik maak alleen gebruik van wifi)
Internet is niet nodig voor Runkeeper. Dat dacht ik eerst ook, dus liet ik em over het internet lopen, maar kan ook op alleen gps, gelukkigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:10 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil vandaag weer beginnen met lopen. Nu ben ik op zoek naar een programmaatje waarin ik makkelijk mijn trainingstijden kan invoeren, en ondertussen mijn eigen muziek luisteren. Zodat ik niet elke minuut op mijn horloge hoef te kijken 'of ik al moet wandelen'.
Ik hoorde dat runkeeper geschikt is. Maar hoe werkt dat? Kan ik in mijn pc een training maken en dat dan naar mijn telefoon (Samsung galaxy gio) overzetten via usb ofzo? Of moet alles op mijn telefoon? /geen verstand van smartphones. En heeft dat internet nodig? (want dat heb ik thuis niet, ik maak alleen gebruik van wifi)
Ha ha! Volgende keer weer?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo mijn tweede les met het Start to Run klasje zit eropalleen, doe je mee voor je looptechniek, krijg je als commentaar "heel mooi!"
Ja hoor, ik ga volgende keer gewoon weer mee. Nog 4 lessen, dat komt wel goed. En ik leer vast nog wel meer nieuwe dingenquote:
Het was dus toch 15km, en geen 20km, zoals je pa zeiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, 15 km gedaan. 7 sec/km langzamer dan ik minimaal had gewild, maar soit, ik heb fijn gelopen. Had eigenlijk 16,5 willen doen, maar na 14,5 kreeg ik zo'n steek dat ik met moeite de 15 km kon volbrengen. Strompelend de finish over, zeg maar
.
Wel lastig: ik liep langs de landerijen en daar heb je een weggetje dat schuin afloopt. Vonden m'n enkels niet heel fijn. Dus ik heb afwisselend links en rechts gelopen om beide kanten evenveel te belasten. Over een week of 3 ga ik hier 17,5 km doen en dat is dan de laatste stap voor de 21.
Heerlijk weer hier, trouwens!.
Waar heb je dat gehoord? It aint so nml.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gelezen dat als je Endomondo update, dat dan je hele history weg is.
Is dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |