Ik kan er ook zomaar voor in aanmerking komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan zou ik mezelf ook zo moeten noemen.
de maatschappij doet dat pas als je daadwerkelijk erge daden uithaalt. maar het zaadje wordt al geplant in de jeugd bij het pesten. zie vele seriemoordenaars, ontzettend veel zijn er vroeger gepest.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zou mezelf nooit zo willen noemen, ook al doet de maatschappij dat wel.
Ook niet zo gek dat veel seriemoordernaars gepest zijn, maar je redenering zuigt aarsch. Een seriemoordenaar is vaak vroeger gepest, maar niet iedereen die gepest is, is intrinsiek een moordenaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de maatschappij doet dat pas als je daadwerkelijk erge daden uithaalt. maar het zaadje wordt al geplant in de jeugd bij het pesten. zie vele seriemoordenaars, ontzettend veel zijn er vroeger gepest.
doe ik ook niet, ik geef alleen aan wat voor gevolgen het kan hebben.quote:
dat maak jij ervan!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat veel seriemoordernaars gepest zijn, maar je redenering zuigt aarsch. Een seriemoordenaar is vaak vroeger gepest, maar niet iedereen die gepest is, is intrinsiek een moordenaar.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik geef alleen aan wat voor gevolgen het kan hebben.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Maanvis het volgende:
Pesten maakt van normale kinderen psychopaten op latere leeftijd.
niet alle kinderen, uiteraardquote:
absoluut! Nog iets wat ik vroeger niet geleerd heb omdat ik altijd alleen stondquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou vooruit. maar ik vind je toonzetting in het algemeen zo tendentieus.
Ik weet nu nogsteeds niet goed hoe ik met mensen moet omgaan, heb dat ook nooit geleerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
absoluut! Nog iets wat ik vroeger niet geleerd heb omdat ik altijd alleen stond. een normaal kind leert door schade en schande hoe ie om moet gaan met leeftijdsgenootjes. een gepest kind kan dat niet zo makkelijk leren.
Ik vooral met vrouwen die ik niet echt kenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word altijd nerveus als ik met andere mensen om moet gaan.
Ja idd, nerveus en je geen houding weten te geven en dan word je daar weer nerveus van, van oh dat staat vast raar en dan wordt het dus alleen maar erger in je eigen beleving.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik word altijd nerveus als ik met andere mensen om moet gaan.
Herkenbaar. Totdat je er zo veel alcohol ingooit dat het weer op een andere manier ongemakkelijk wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja idd, nerveus en je geen houding weten te geven en dan word je daar weer nerveus van, van oh dat staat vast raar en dan wordt het dus alleen maar erger in je eigen beleving.
Iddquote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Herkenbaar. Totdat je er zo veel alcohol ingooit dat het weer op een andere manier ongemakkelijk wordt
Ik ben ook "blij" om te zien dat ik "gelukkig" niet de enige ben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog wat om aan te werken en ik ben in ieder geval niet de enige
Wist ik wel. Maar soms heb ik idee dat ik de enige in mijn omgeving ben die wel zijn best doet, maar niet opknapt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook "blij" om te zien dat ik "gelukkig" niet de enige ben.Klinkt een beetje stom, maar je snapt het wel.
Ja je weet het dan ergens wel, maar omdat je het niet ziet in je omgeving ga je toch weer aan jezelf twijfelen en denken dat je de enige bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wist ik wel. Maar soms heb ik idee dat ik de enige in mijn omgeving ben die wel zijn best doet, maar niet opknapt.Niet de meest motiverende gedachten
Maar goed heel veel mensen zijn onzeker; vooral ook als ze vroeger gepest zijn. Dat trekt toch wel een wissel op je persoonlijkheid, denk ik.
Wat gebeurde er dan precies, of is dat te veel om te vragen?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:07 schreef BlueMage het volgende:
Hier nog iemand die flink gepest is tijdens de middelbare school vooral. Tot seksuele intimidatie aan toe, tsja dat laat wel 'n spoor na, idd.
Ik zit bij een psycholoog om een beetje uit de knoop te raken. Best lastig, maar het komt. Ik krijg vertrouwen in mezelf, maar ik mis nog steeds vertrouwen in anderen. Ik ben bang dat iemand me kwetstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:51 schreef Megablast het volgende:
[..]
Oei, en heb je nog plannen om daar wat aan te doen?
Mag je best wel vragen, alleen heb ik waarschijnlijk 'n uur en 5 pagina's post nodig om alles wat ze deden uit te leggen maar in dit geval kwam het erop neer dat één van de pestkoppen naar me toe kwam en deed of ie me "aantrekkelijk" vond en z'n kruis in m'n gezicht duwde zo ongeveerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan precies, of is dat te veel om te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |