Makkelijk gezegd...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom mep je treiteraars niet gewoon in elkaar? of je zorgt voor iets dat je een 'edge' geeft..
het is ook makkelijk gedaan, en het wordt steeds makkelijker zodra je d'r mee begint. je moet er alleen ff mee beginnen. mocht je toch moeite hebben dan kun je ook eerst oefenen op een boksbal.quote:
Echt zo herkenbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is inderdaad makkelijk gedaan, maar dan heb ik wel een strafblad. De meeste mensen doen mij niks, maar ik ontwijk ze als ik een bepaald gedrag zie. Die jochies hoeven niks gedaan te hebben bij mij, maar als ik zie hoe ze gedragen dan ik op basis van hun gedrag een andere route nemen.
Naja in mijn wereld ben ik altijd de schuldige als ik iemand sla... Geen zin in de problemen. Sowieso zijn veel pesters fysiek in de overhand, ik wordt nog niet echt geslagen ofzo, en hou dat liever zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is ook makkelijk gedaan, en het wordt steeds makkelijker zodra je d'r mee begint. je moet er alleen ff mee beginnen. mocht je toch moeite hebben dan kun je ook eerst oefenen op een boksbal.
als zij jou iets doen hebben zij een strafblad. ik moet overigens zeggen dat ik op m'n 15e helemaal niet nadacht over een strafblad, ook niet als ik nog wat ergere dingen plande dan alleen maar klappen uitdeelde.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is inderdaad makkelijk gedaan, maar dan heb ik wel een strafblad. De meeste mensen doen mij niks, maar ik ontwijk ze als ik een bepaald gedrag zie. Die jochies hoeven niks gedaan te hebben bij mij, maar als ik zie hoe ze gedragen dan ik op basis van hun gedrag een andere route nemen.
dus je bent liever ongelukkig dan dat je problemen krijgt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Naja in mijn wereld ben ik altijd de schuldige als ik iemand sla... Geen zin in de problemen. Sowieso zijn veel pesters fysiek in de overhand, ik wordt nog niet echt geslagen ofzo, en hou dat liever zo.
Naja de problemen met school is niet zo erg, maar de pesters doen dat natuurlijk weer terug en ze zijn fysiek veel sterker, dus ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus je bent liever ongelukkig dan dat je problemen krijgt?
Ik sloeg liever iemand het ziekenhuis in dan dat ik doorging met diegene me op de kop te laten zitten. Overigens is het nooit zover gekomen. Maar zo dacht ik toen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe is ongelukkig zijn geen probleem? (en vice versa)
Als je flink gepest wordt heb je schijt aan jezelf dus ook schijt aan de wet.quote:
ik nog vroeger ook. ik wist alle brandgangetjes uit m'n hoofd. toen ik 11 ofzo was zaten ze me ooit daar ook op te wachten, toen heb ik een grote steen tegen het hoofd van een jongen gegooid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, dan ga ik zo snel mogelijk naar huis.
vaak is het 1 raddraaier die 1 op 1 minder sterk dan jij is. als je die pakt (desnoods door middel van dingen die ze zelf niet durven) dan houdt de rest ook op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is altijd ik tegen een groep. Ik verlies altijd.
Daar denk je op dat moment niet over na. Als je gepest wordt voel je je minder dan niks. Zelfs een jeugdgevangenis zou niet erger zijn dan wat je op dat moment overkomt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef Tangledup het volgende:
Als jouw spullen worden afgepakt en je in een hoek gedreven wordt door een man of 5 en ze jou op de grond duwen en met z'n allen beginnen te schoppen..
Dan kan ik je vertellen dat de wet wel het laatste is waar ik aan dacht.
Ik wou ze alleen nog maar doodmaken. Stuk voor stuk.
En het is een wonder dat het niet gebeurd is. Ik heb er eentje gewurgd, maar toen hij flauwviel heb ik los gelaten. Gelukkig maar, want mijn leven had er dan anders uitgezien nu.
Wraak is niet de juiste weg.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:05 schreef Maanvis het volgende:
Daar denk je op dat moment niet over na.
Toen ik 9 was heb ik een jongetje onder water gehouden omdat hij me samen met zijn vriendje zat te pesten. Mijn zus werd boos op me, maar ik begreep niet waarom ik de schuld kreeg. In mijn belevingswereld werkte dat nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:59 schreef Tangledup het volgende:
Als jouw spullen worden afgepakt en je in een hoek gedreven wordt door een man of 5 en ze jou op de grond duwen en met z'n allen beginnen te schoppen..
Dan kan ik je vertellen dat de wet wel het laatste is waar ik aan dacht.
Ik wou ze alleen nog maar doodmaken. Stuk voor stuk.
En het is een wonder dat het niet gebeurd is. Ik heb er eentje gewurgd, maar toen hij flauwviel heb ik los gelaten. Gelukkig maar, want mijn leven had er dan anders uitgezien nu.
Wraak is niet de juiste weg.
precies, dat is het met kinderen, ze hebben geen referentiekader van 'dit mag niet', pesten wordt een 'fact of life' en als anderen jou geweld toedoen dan zie je dat ook als fact of life en ga je dat terugdoen. Pesten maakt van normale kinderen psychopaten op latere leeftijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen ik 9 was heb ik een jongetje onder water gehouden omdat hij me samen met zijn vriendje zat te pesten. Mijn zus werd boos op me, maar ik begreep niet waarom ik de schuld kreeg. In mijn belevingswereld werkte dat nou eenmaal zo.
dan zou ik mezelf ook zo moeten noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |