Dit is toch best wel triest eigenlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb ik met jou niet eens van gedachten gewisseld in een ander pest topic waarin je aangaf dat je ook bij je werkgever gepest werd, en heb je daar toen ook niet een voorbeeld bij gegeven van een collega die in jouw bijzijn steeds scheten liet?
Shit..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb ik met jou niet eens van gedachten gewisseld in een ander pest topic waarin je aangaf dat je ook bij je werkgever gepest werd, en heb je daar toen ook niet een voorbeeld bij gegeven van een collega die in jouw bijzijn steeds scheten liet?
Ja natuurlijk, maar dat verandert niks aan het feit dat YellowCab zich, door de manier waarop hij daar op reageert in zo'n positie brengt dat hij qua pesten wel weer de lul is, en dat is nou precies wat hij niet wil gaf hij toen aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik moest lachenzegt zoiets niet meer over die collega dan over de "gepeste" in dit geval?
Volgens mij kan die eerste stap wel jaren durenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef novusordoseclorum het volgende:
na al die volgeschreven forums heb ik nauwelijks oplossingen gezien...
Als het verleden kut is, maak dan een nieuw verleden... begin nu.
Je bent goed zoals je bent, leg contact. Juist omdat velen van ons daar weinig ervaring mee hebben kom je meteen heel authentiek over. Mensen voelen dat en raken er onbewust door geïnspireerd.
Het voordeel van jezelf kut voelen, is dat het alles wat je doet het alleen maar beter kan maken.
Je hebt het recht om over lijken te gaan om jezelf goed te voelen. Dat deden de pesters vroeger ook.
Leef egoïstischer en handel uit eigen belang, gebaseerd op een niets anders dan hedonistische levensstijl. Naarmate je hier in vordert komt de nuance vanzelf... en ben je een heel sterk persoon
Makkelijk gezegd, maar de eerste stap is extreem lastig.
Goede nieuws: alléén de eerste stap is lastig. Daarna volgt alles vanzelf.
Hoe lang duurt die eerste stap? 10 minuten. Dat is alles wat je nodig hebt om ~5 leuke mensen te kennen. Vanaf dat moment leef je door naar het volgende moment.
Dat ligt er aan hoe gemotiveerd je bentquote:Op maandag 14 mei 2012 22:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Volgens mij kan die eerste stap wel jaren duren
Hier ben ik het niet mee eens man. Op het moment dat je anderen uit gaat lachen omdat je hier zelf beter van denkt te worden(als ik het goed lees) ben je niet alleen onzeker, maar ook een eikel. Mensen prikken daar vrij snel doorheen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef novusordoseclorum het volgende:
na al die volgeschreven forums heb ik nauwelijks oplossingen gezien...
Als het verleden kut is, maak dan een nieuw verleden... begin nu.
Je bent goed zoals je bent, leg contact. Juist omdat velen van ons daar weinig ervaring mee hebben kom je meteen heel authentiek over. Mensen voelen dat en raken er onbewust door geïnspireerd.
Het voordeel van jezelf kut voelen, is dat het alles wat je doet het alleen maar beter kan maken.
Je hebt het recht om over lijken te gaan om jezelf goed te voelen. Dat deden de pesters vroeger ook.
Leef egoïstischer en handel uit eigen belang, gebaseerd op een niets anders dan hedonistische levensstijl. Naarmate je hier in vordert komt de nuance vanzelf... en ben je een heel sterk persoon
Makkelijk gezegd, maar de eerste stap is extreem lastig.
Goede nieuws: alléén de eerste stap is lastig. Daarna volgt alles vanzelf.
Hoe lang duurt die eerste stap? 10 minuten. Dat is alles wat je nodig hebt om ~5 leuke mensen te kennen. Vanaf dat moment leef je door naar het volgende moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |