Dat is lang niet bij iedere auto zo (maar hij moet er wel op letten, als het wél zo is, idd)..quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
houd er rekening mee, dat je sigaretten aansteker ed een +15 is (geschakelde plus via contact slot), en je dus de auto op contact moet hebben, en derhalve er een veel grotere stroom afname is
In mijn auto is dat niet zo. En in de vorige ook niet, en dat geintje heeft me al eens een keer een lege accu opgeleverdquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is lang niet bij iedere auto zo (maar hij moet er wel op letten, als het wél zo is, idd)..
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:29 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn er veel dingen die je kan verknallen bij het vervangen van een Wiellager?
Goeiequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
houd er rekening mee, dat je sigaretten aansteker ed een +15 is (geschakelde plus via contact slot), en je dus de auto op contact moet hebben, en derhalve er een veel grotere stroom afname is
Absoluut, maar dat heeft niets met je banden te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef skunkasaur het volgende:
Kan een auto afgekeurd worden voor de APK als er winterbanden onder zitten? Als in, nu, in augustus?
Goed punt... maar winterbanden zijn een "luxe", daar staan vaak toch wel zomerbanden naast, luiheid om ze niet om te wisselen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wat zijn , in de winter niet door de keuring komen als je zomerbanden hebt ;-)
en geen canvas breuk, en geen noodwiel (thuiskomer). en geen canvas of staal zichtbaar, banden spanning conform eis fabrikant. deugdelijk bevestigd, op 1 as de zelfde maat. draai richting, montage van de band in orde...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:31 schreef daNpy het volgende:
APK schrijft enkel voldoende profiel en geen (droogte)scheurtjes voor.
Goed idee imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wat zijn , in de winter niet door de keuring komen als je zomerbanden hebt ;-)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Hartigan het volgende:
Ik vertrouwde het niet en ben inderdaad toch maar langs de garage gegaan. De remblokken- en schijven zagen er nog goed uit volgens de monteur. Waarschijnlijk zit er vuil tussen de blokken, aangezien het remgedrag niet is veranderd en het geluid komt en gaat.
Ik kreeg het advies het goed in de gaten te houden en als het geluid blijft toch maar terugkomen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Teezie het volgende:
Weet iemand misschien het verbruik van een BMW 525i 2.5L uit 1982?
1:8/1:10, daarboven zal het echt niet komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Teezie het volgende:
Weet iemand misschien het verbruik van een BMW 525i 2.5L uit 1982?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |