Absoluut, maar dat heeft niets met je banden te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef skunkasaur het volgende:
Kan een auto afgekeurd worden voor de APK als er winterbanden onder zitten? Als in, nu, in augustus?
Goed punt... maar winterbanden zijn een "luxe", daar staan vaak toch wel zomerbanden naast, luiheid om ze niet om te wisselen. Maar ik ga het in ieder geval proberen en zal het verdict hier ook gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wat zijn , in de winter niet door de keuring komen als je zomerbanden hebt ;-)
en geen canvas breuk, en geen noodwiel (thuiskomer). en geen canvas of staal zichtbaar, banden spanning conform eis fabrikant. deugdelijk bevestigd, op 1 as de zelfde maat. draai richting, montage van de band in orde...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:31 schreef daNpy het volgende:
APK schrijft enkel voldoende profiel en geen (droogte)scheurtjes voor.
Goed idee imo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef JohnB52 het volgende:
Zou wat zijn , in de winter niet door de keuring komen als je zomerbanden hebt ;-)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Hartigan het volgende:
Ik vertrouwde het niet en ben inderdaad toch maar langs de garage gegaan. De remblokken- en schijven zagen er nog goed uit volgens de monteur. Waarschijnlijk zit er vuil tussen de blokken, aangezien het remgedrag niet is veranderd en het geluid komt en gaat.
Ik kreeg het advies het goed in de gaten te houden en als het geluid blijft toch maar terugkomen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Teezie het volgende:
Weet iemand misschien het verbruik van een BMW 525i 2.5L uit 1982?
1:8/1:10, daarboven zal het echt niet komenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Teezie het volgende:
Weet iemand misschien het verbruik van een BMW 525i 2.5L uit 1982?
Een Golfje. Dat zal ik eens doen, dank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:20 schreef 2cv het volgende:
Gokje: thermostaat. Voel eens aan de dikke slangen die naar de radiator lopen als de motor (te) warm is. Als die niet warm/heet zijn is je thermostaat kaduuk.
Om wat voor auto ging het ook alweer ?
Twee keer de helft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef Teezie het volgende:
Weet iemand misschien het verbruik van een BMW 525i 2.5L uit 1982?
Ohja, tuurlijk. Maar hoewel ik de temperatuurmeter toen niet gezien heb, kwam er in de APK garage wel stoom uit het expansievat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
door de toepassing van een druk systeem wordt het kook punt verhoogt.
Een standaard 4 cyl 1.6 op benzine. Bouwjaar 1997.quote:thermo contact van de koelvin gaat wel eens kapot.
wat voor motor ligt er in en welk bouwjaar>
heb je toen de koelvin ook horen draaien (hoge stand is duidelijk hoorbaar) ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk. Maar hoewel ik de temperatuurmeter toen niet gezien heb, kwam er in de APK garage wel stoom uit het expansievat.
[..]
Een standaard 4 cyl 1.6 op benzine. Bouwjaar 1997.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |