quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
wat een warm welkom weerquote:
doe je goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef M5 het volgende:
Zo. lang weekend, dinsdag pas weer werken. en het kost me nog geen uurtje vrij ook
Dan heb je vast al een hoop uurtjes gemaaktquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef M5 het volgende:
Zo. lang weekend, dinsdag pas weer werken. en het kost me nog geen uurtje vrij ook
Ik werk 4x 9 uur in de week, en heb vorige week 5x 9 gemaakt. morgen een dagje compenseren. Een vorige week maandaag was de eerste in een jaar dat ik op een maandag gewerkt heb.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb je vast al een hoop uurtjes gemaakt.
To be rapaired in a big sandbak with a sharp handkerchief and a multitoolquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
vorige week nog aan zo'n ding gesleuteld. Echt alles aan zoiets is makkelijk gemaakt. Heerlijk werken.
idd..ze hadden een gesigneerd shirt van Messi met persoonlijke boodschap voor de koper geveild voor ¤17500 geloof ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef Paladijn het volgende:
En het centrum stond vol met studentverkopertjes ivm. een 538 show van warchild ofzo
Voor 17.500 had ik wel wat anders gekocht dan een shirt met een inkt vlekquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef H-D het volgende:
[..]
idd..ze hadden een gesigneerd shirt van Messi met persoonlijke boodschap voor de koper geveild voor ¤17500 geloof iken gister eentje van Van Persie.
Een oude (pre-1980 zegmaar) of een nieuw mormel wat er heel vaag in de verte op lijkt maar verder als enige overeenkomst heeft dat er 4 wielen onder zitten ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
vorige week nog aan zo'n ding gesleuteld. Echt alles aan zoiets is makkelijk gemaakt. Heerlijk werken.
Ja had er ook wel een leuke auto van kunnen kopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Voor 17.500 had ik wel wat anders gekocht dan een shirt met een inkt vlekiets leuks op 4 wielen of zo. Ja.. goed doel, ok. Maar als ik dat aan een goed doel gaf, dan hoef ik 't shirt niet.
zo'n ding zeg ik toch. Dan bedoel ik ook zo'n ding. Aan een moderne sleutel ik wekelijks.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een oude (pre-1980 zegmaar) of een nieuw mormel wat er heel vaag in de verte op lijkt maar verder als enige overeenkomst heeft dat er 4 wielen onder zitten ?
onderdelen zijn er nog volop, als de onderdelen van de cj2 ook passen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:16 schreef 2cv het volgende:
Dan ben ik jaloers op je.
Zijn onderdelen voor die dingen nog een beetje goed verkrijgbaar ?
Als er een originele Willy's Hurricane motor in zit, dan zowel zijkleppen als kopkleppen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef 2cv het volgende:
Heeft zo'n ding eigenlijk zijkleppen of kopkleppen ? En stoterstangen of een bovenliggende nokkenas ?
eerlijk gezegd geen idee. Het ding is niet van mij en ik heb de motor nooit open gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef 2cv het volgende:
Heeft zo'n ding eigenlijk zijkleppen of kopkleppen ? En stoterstangen of een bovenliggende nokkenas ?
WTF ? ! Volgens mij is dat technisch mogelijk maar heel onlogisch.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Als er een originele Willy's Hurricane motor in zit, dan zowel zijkleppen als kopkleppen.
In't engels heet dat een F-head engine. Is een motor met inlaat kleppen op de kop, uitlaat kleppen in het blok. Er zijn niet zoveel motoren dat gebruiken. Rolls-Royce en Rover hadden er vroeger ook een paar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
WTF ? ! Volgens mij is dat technisch mogelijk maar heel onlogisch.
quote:Powertrain
Engine manufacturer: Willys ""Hurricane"" F-Head 134
Engine type: spark-ignition 4-stroke
Fuel type: petrol (gasoline)
Fuel system: carburetor
Charge system: naturally aspirated
Valves per cylinder: 2
Valves timing:
Additional features: Carter YF-951S 1-barrel
Emission control:
Emission standard:
Cylinders alignment: Line 4
Displacement: 2199 cm3 / 133.9 cui
Bore: 79.375 mm / 3.12 in
Stroke: 111.125 mm / 4.38 in
Compression ratio: 6.9 : 1
Power net:
Torque:
Power gross: 56 kW / 76 PS / 75 hp (SAE) / 4000
Torque gross: 156 Nm / 115 ft-lb / 2000
Redline rpm:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
klote telefoonquote:
koop dan een fatsoenlijke klapjapquote:
die crasht pas als je de hd volplempt met foto'squote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
volgende keer maar eens over een appeltje nadenken...
[PTA SC] 1957 Kaiser -jeep CJ-5 @ 1701kgquote:
Mjah, kweenie, ik heb gewoon een aversie tegen Apple, nooit mee gewerkt, maar ik bepaal graag zelf welke software ik waarvan gebruik. Kwalitatief schijnt het wel ok te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzenquote:
In die link staat F-head. Ik was een beetje vergeten wat dat ook alweer precies was. Maar er staat geen plaatje bij. En los daarvan: ik was al aan het zoeken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[PTA SC] 1957 Kaiser -jeep CJ-5 @ 1701kg
Klik op de link; stond er al, is gewoon een wiki page over natuurlijk
Ik heb maar 1x een product van Apple gekocht, was een Ipod opzich prima ding, maar dat I-tunes.....quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, kweenie, ik heb gewoon een aversie tegen Apple, nooit mee gewerkt, maar ik bepaal graag zelf welke software ik waarvan gebruik. Kwalitatief schijnt het wel ok te zijn, maar dat mag ook wel voor die prijzen
zover ben ik nooit gekomen.. ding hapt nu stof, en ook dat kan ie goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Paladijn het volgende:
ik upload mijn muziek op de ipod gewoon met winamp trouwens
Wat voor programma('s) gebruikte je precies ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x een product van Apple gekocht, was een Ipod opzich prima ding, maar dat I-tunes.....
Ik heb er al iets tegen sinds ik lang geleden op de HTS met een
[ afbeelding ]
Cad tekeningen moest maken... een muis met 1 knop..
Geen idee.. was 10 jaar terug. Zal eens zoeken of ik het kan vinden. Was HTS Bouwkunde. Heb daarna luchtvaarttechniek gedaan, toen CATIA V5 en later op m'n werk CATIA V4, V5 en Unigraphix NX2.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor programma('s) gebruikte je precies ?
Ik denk Vectorworks, maar niet 100% zeker. Was toen niet onder de indruk, al hoewel er al wat renderingsmogelijkheden in zaten. Voor 2000-2001 was dat niet verkeerd. Bestaat nog steeds zie ik. Overigens zijn er wel meer programma's voor mac OS maar of het lekker werkt... geen idee. Zorg in iedergeval dat je een muis heb met meer dan 1 knop er op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef 2cv het volgende:
Als je ht kan vinden: graag. Ik ben nog op zoek naar goede CAD-software voor de Mac. Ik heb leren tekenen met AutoCAD en dat zou ik het liefst weer draaien, maar een Mac vreet dat niet.
rijdt ie alweer?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb niet één Apple product volgens mij; Ik heb wel een Ipod-link in de Astra om er eentje aan de ice te hangen, maar nooit eentje gekochtIk heb ook een multimedia hub in de astra, dus ik hing er gewoon een klapjap aan op meetings; veel handiger
Neequote:
Hou dan op er op te mopperen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb niet één Apple product volgens mij; Ik heb wel een Ipod-link in de Astra om er eentje aan de ice te hangen, maar nooit eentje gekochtIk heb ook een multimedia hub in de astra, dus ik hing er gewoon een klapjap aan op meetings; veel handiger
AutoCAD is/was ook niet bijster bijzonder, niet veel meer dan digitale lijntjes op digitaal papier zetten en een computer die dan 'weet' hoe lang die lijntjes zijn. Maar dat is wat mij betreft goed genoeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik denk Vectorworks, maar niet 100% zeker. Was toen niet onder de indruk, al hoewel er al wat renderingsmogelijkheden in zaten. Voor 2000-2001 was dat niet verkeerd. Bestaat nog steeds zie ik. Overigens zijn er wel meer programma's voor mac OS maar of het lekker werkt... geen idee. Zorg in iedergeval dat je een muis heb met meer dan 1 knop er op.
Gevoelig snaartje?quote:
Geklikt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef 2cv het volgende:
Niet op klikken als je (erg) religieus bent.
precies, vandaar dat er een speciale containerplek voor is bij de recycling op de D.E. precies waar die meuk hoortquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat senseo volgens jou niet onder koffie viel.
Nee, ik word een beetje moe van je gezeik op dingen waar je geen ervaring mee hebt.quote:
Ik heb ook een schijthekel aan Citroëns, moet ik per se zo'n barrel in bezit hebben gehad om er een hekel aan te hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van je gezeik op dingen waar je geen ervaring mee hebt.
Jammer, vrij land, meningsuiting en zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef 2cv het volgende:
Neehoor, gewoon ophouden met je gezeur volstaat.
FOK! hanteert een subset, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jammer, vrij land, meningsuiting en zo
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef 2cv het volgende:
Klopt. Maar in feite doe jij waar veel mensen mij van beschuldigen: ongefundeerd een mening te pas en te onpas rondschreeuwen.
En je duldt geen concurrentie of wat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef 2cv het volgende:
Klopt. Maar in feite doe jij waar veel mensen mij van beschuldigen: ongefundeerd een mening te pas en te onpas rondschreeuwen.
Die vat ik niet; leg eens uit ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
FOK! hanteert een subset, dat weet jij ook.
Tof ding, wat zit er achterop?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in 2008 stond ie er beter bij anders
[ afbeelding ]
volgens mij iets om vliegtuigen mee te verplaatsen op vliegvelden. Broersma heeft vreemd genoeg geen eigen site.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof ding, wat zit er achterop?
Nee hoor we verschillen van mening, en dat zal zo blijven denk ik, geeft niks, we hoeven niet te trouwen ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
2cv en SD die discussiëren, is dat niet net zo iets als een bakstenen muur en een betonnen vloer die met elkaar discussiëren?
Nope. Maar betekent dat jij wel ongefundeerd je mening moet blijven rondschreeuwen ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor we verschillen van mening, en dat zal zo blijven denk ik, geeft niks, we hoeven niet te trouwen ofzo
Dat het een feit is, is onzin. Apple is niet kut, wel duur jammer genoeg voor hetgeen je ervoor krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Dat is geen mening, dat is een feit
Meneer Jobs moest ook altijd huilen als hij zijn zin niet kreeg
Dan moet je het weer wassen. Kutwerkjequote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb geen zin om te zeiken over Lego
Dat het schermen met vrijheid van meningsuiting op FOK! bullshit is. Maar dan in andere woorden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die vat ik niet; leg eens uit ?
Ik ook niet, maar het is wel komischquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Anne het volgende:
Gebaseerd op niks, dus dat ik snap niet waarom 2cv er überhaupt op in gaat.
Daar heb ik personeel voor!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je het weer wassen. Kutwerkje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Wmb niet, maar dat is wederom een lange discussie ben ik bang. Het ligt er een beetje aan hoe je het brengt denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat het schermen met vrijheid van meningsuiting op FOK! bullshit is. Maar dan in andere woorden.
mag ik je even herinneren aan je ongefundeerde uitspraken over vrouwen, en de hoeveelheid ervaring die je met vrouwen hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe van je gezeik op dingen waar je geen ervaring mee hebt.
Ik weet niet of het een lange discussie is. Als een mod vindt dat iemand zeurt, dan is het meestal een kort gesprek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wmb niet, maar dat is wederom een lange discussie ben ik bang. Het ligt er een beetje aan hoe je het brengt denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In PTA? zo veel modden we toch niet? rest van FOK! kan ik niet echt over oordelen, maar volgens mij valt het wel mee toch? ook wij worden gecheckt van bovenaf, en als we scheef zitten wordt dat gecorrigeerd en krijgen we op ons donder..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een lange discussie is. Als een mod vindt dat iemand zeurt, dan is het meestal een kort gesprek.
Valt in PTA wel mee, meer een algemene indruk die ik in ruim tien jaar FOK! heb opgedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In PTA? zo veel modden we toch niet? rest van FOK! kan ik niet echt over oordelen, maar volgens mij valt het wel mee toch? ook wij worden gecheckt van bovenaf, en als we scheef zitten wordt dat gecorrigeerd en krijgen we op ons donder..
Ik had me verslapen zelfs.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:39 schreef Anne het volgende:
En kun je nagaan dat ik vanochtend wakker werd van zijn wekker! De mijne ging pas 10-15 minuten later.
Hmkay, ik schrok alquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Valt in PTA wel mee, meer een algemene indruk die ik in ruim tien jaar FOK! heb opgedaan.
Ben eens lekker blijven liggen vandaagquote:
Vooral voor die twee is het fan-tas-tisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef .Neovo. het volgende:
Is het nou leuk werk, modje zijn? Moet vast een hele eer zijn.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
Dus als een user zeurt wordt het ook een kort gesprek?
Welke twee?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef blup het volgende:
[..]
Vooral voor die twee is het fan-tas-tisch.
Voor de schermen, of achter de schermenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef blup het volgende:
[..]
Vooral voor die twee is het fan-tas-tisch.
Verbetering tov het origineel dus; velgen valt over te praten, maar voor de rest vind ik hem wel OK. Zet maar voor de deurquote:
De eerste is een RS3 op basis van vorige A3, de tweede een verbouwde A3 van het nieuwe model.quote:
Is in principe weinig leuks aan. Een beetje te vergelijken met het werk van de man met de strontschep die vroeger achter de koets aan liep.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef .Neovo. het volgende:
Is het nou leuk werk, modje zijn? Moet vast een hele eer zijn.
Ik heb geruchten gehoord over mod-orgy's.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is in principe weinig leuks aan. Een beetje te vergelijken met het werk van de man met de strontschep die vroeger achter de koets aan liep.
Wat dan wel weer grappig is, is dat er vrouwen zijn die enorm geil worden van zo'n kleurtje, en vervolgens de halve crew gaan neuken
Nou nee, dankje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord over mod-orgy's.
Ik was even weg, wat is er?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef Sounddragon het volgende:
Geen huishoudelijke mededelingen in de SC, je weet toch dat dat niet mag van Duvel?![]()
Ik was keivroeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben eens lekker blijven liggen vandaag
FOK!-groupies. Nee dank je.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat dan wel weer grappig is, is dat er vrouwen zijn die enorm geil worden van zo'n kleurtje, en vervolgens de halve crew gaan neuken
Dat staat er toch?quote:
Ik ook,quote:
die zijn er in KEL niet eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord over mod-orgy's.
Ze wilden me niet op zwart zetten na ELF vorig jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou nee, dankje.
En in Alex zijn verwoording kan ik mij ook niet vinden (ik snap dan tevens niet waarom ie zo lang blauw is geweest, maar hij loopt het laatste jaar, of eigenlijk sinds ie PTA mod af is overal tegenaan te schoppen wat met FOK! te maken heeft).
Ja, dat mag. En nu ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:09 schreef densmee het volgende:
[..]
mag ik je even herinneren aan je ongefundeerde uitspraken over vrouwen, en de hoeveelheid ervaring die je met vrouwen hebt
Hierom.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:18 schreef 2cv het volgende:
Je snapt niets van mijn verhaal en toch snap je het
Ik weet dat mijn posts soms wel wat verwarrend zijn, maar om jezelf nou een attention whore te noemen omdat je het even niet snapt gaat wel erg ver hoorquote:
Hoelang deed je erover? Was vandaag niet zo mooi weer als gisteren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:37 schreef Dingest het volgende:
Het is met de fiets gelukt, op en neer naar Deventer (ben wel blijven slapen natuurlijk :p). Was de moeite waard, er is een flinke bak heerlijke spareribs weggewerkt gisteravond
Je schrijft dat je hem weg hebt gedaan. In Nederland betekent dat dat het eigendom is overgegaan op iemand anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn posts soms wel wat verwarrend zijn, maar om jezelf nou een attention whore te noemen omdat je het even niet snapt gaat wel erg ver hoor
Laten we dat maar hopenquote:
Ja, en als je ietsje verder had gelezen dan had je gesnapt dat hij naar de lasserette gegaan is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je schrijft dat je hem weg hebt gedaan. In Nederland betekent dat dat het eigendom is overgegaan op iemand anders.
Gisteren heb ik er ruim 4,5 uur over gedaan, maar ik moest nog wel eerst bij mijn ouders langs om de route uit te printen en heb ik wat meer verkeerd gereden en moeten zoeken naar de juiste wegquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoelang deed je erover? Was vandaag niet zo mooi weer als gisteren.
En omdat jij op de fiets bent geweest, en niet met de auto ben geweest, bespaar je aardig wat co2. Dus heb ik vandaag meer kilometers gemaakt in de auto om het te compenseren![]()
Ze gingen er wel goed in jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zal vast goed zijn geweest voor de honger, die tocht.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Kunnen jullie weer even het 'v'tje aanvinken hier zodat mijn spel gereviewed wordt vanavond?
Duidelijk te zien van welquote:
Ook geneukt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:37 schreef Dingest het volgende:
Het is met de fiets gelukt, op en neer naar Deventer (ben wel blijven slapen natuurlijk :p). Was de moeite waard, er is een flinke bak heerlijke spareribs weggewerkt gisteravond
Is dat codetaal voor een te dunne vrouw?quote:
Dat las ik ja. Maar ik zou niet weten waarom een lasser jouw wagen wil hebben, of is het als oefenobject?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en als je ietsje verder had gelezen dan had je gesnapt dat hij naar de lasserette gegaan is.
Waarom zou die lasser mijn Saab niet willen hebben ?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Maar ik zou niet weten waarom een lasser jouw wagen wil hebben, of is het als oefenobject?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom zou die lasser mijn Saab niet willen hebben ?En als ie klaar is, dan haal je hem weer op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Totaal geen levenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:26 schreef Paladijn het volgende:
Zohaib Ali was the first in the queue for the Regent Street store, starting FOUR days before on Monday, with a sleeping bag and camping equipment. A serial queuer, Zohaib had been fourth in line for the 4S, and declared Apple to be "the best".
[ afbeelding ]
Ga jij volgende week ook naar Amsterdam 2cv?
Neequote:
Dan is ie zijn plek kwijtquote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:17 schreef Paladijn het volgende:
Voormalige inlichtingenchef Gadhafi opgepakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwestie van rustig aan doen, dan heb je die lompe stickers ook niet nodig.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
De anti-fanboys net zo erg.quote:
Hardtop er maar weer op?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De anti-fanboys net zo erg.
Maargoed, voordat het hier dadelijk weer oorlog is ga ik allereerst maar klagen over het weer. Waar is het dakje-open-20-graden-weertype gebleven?
Jesses, welke designer was er nou weer bezopen?quote:
Lijkt wel alsof de achterkant in de voorkant kan schuiven.quote:
De koper van die auto heeft tenminste wel smaak. Staat ook een dikke mercedes bij hem op de oprit. Maar waarom je dan zo'n lelijk hok ernaast wilt hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jesses, welke designer was er nou weer bezopen?
Daggik ook, maar het horrel heeft schuifdeuren aan de zijkant zo te zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof de achterkant in de voorkant kan schuiven.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:48 schreef Anne het volgende:
En achterop die 2 middelvingers dan. Da's dan wel weer grappig/leuk bedacht!
Vraag jezelf af wat je er precies mee wilt en of dat mogelijk en binnen budget isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het wel grappig dat je haast nergens fatsoenlijk advies kunt krijgen over een Apple computer. Overal waar je komt wordt je òf afgezeken dat je erover nadenkt want het product is kut, òf je wordt afgezeken dat je er nog niet eerder eentje gekocht hebt want apple is god.
Gewoon objectief advies met de voor en nadelen is erg moeilijk lijkt het.
Ik nog ga liever fietsen dan in zo'n ding zittenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.mia-electric.com/
Ze worden verkocht door Still trouwens zo te zien![]()
Mjah.. op zich... maarrehh.. kost een euro per 100 km.. dat zet je toch aan het denken, niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik nog ga liever fietsen dan in zo'n ding zitten
Ja, dan rij ik liever in een Mitsubishi iMiev/peugeot ion/citroën geval. Die zien er nog een beetje mooi uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah.. op zich... maarrehh.. kost een euro per 100 km.. dat zet je toch aan het denken, niet?
Als ik zo'n ding voor woon/werk zou gebruiken, moet ik hem of op mijn werk opladen (wat niet mogelijk is), of ik moet elke avond het laatste stuk lopen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah.. op zich... maarrehh.. kost een euro per 100 km.. dat zet je toch aan het denken, niet?
Ik verkoop mijn ziel niet aan de duivel voor 22 euro per dagquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het ook een lelijk schijthok, maar zo'n ding zou me bij mijn laatste baantje waar ik 120 km per dag woon/werk reed in een belastingvrije auto (dus géén WB en een schijntje verzekering), gewoon ruim 400¤ per maand schelen![]()
Reken effe uit: je krijgt 19 ct per km, da's 23¤ per dag ofzo @ 120 km en het kost je er één, dan verdien je dus effe domweg 22 ¤ PER DAG extra aan alleen je woon/werk. Ik zeg: doen
Hey, je hoort mij niet zeggen dat ik geen benzeen meer wil verstoken toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn ziel niet aan de duivel voor 22 euro per dagDan kan ik net zo goed in een Vinex wijk in Houten wonen en elke dag met de bus naar het werk in Utrecht want dat is zo lekker makkelijk.
Laat mij maar benzine stoken. Ik moet mijn geld ergens aan uitgeven.
Er zijn wel goede ontwikkelingen aan de gang op accugebied.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:58 schreef Sounddragon het volgende:
Die oplaadtijd is idd wat een elektrische auto tot nu toe een goede carriére in de weg staat; maar opladen binnen 5 minuten gaat hem nooit worden denk ik. Ik denk dat de toekomst moet gaan brengen dat er een soort van universele accu gebruikt gaat worden door de diverse fabrikanten, die je bij 'benzine' stations kunt gaan wisselen; oude accu eruit, verse erin, en de weg weer op.
Desalnietteplus, denk ik dat voor zeker de helft van de mensen die tegenwoordig woon - werk rijden met de auto, dit makkelijk kan met een elektrische auto. Ik ken niet zo heel veel mensen die meer dan 75 km van hun werk af wonen, en dat is dus makkelijk te doen in zo'n ding. s'Nachts thuis aan de lader, en overdag op de zaak opladen.
Ik zou er serieus best voor te porren zijn, mits die dingen een beetje betaalbaar worden en er een beetje uitzien. Dat ding hier een paar posts boven is natuurlijk spuuglelijk
Het is inderdaad niet echt warm buitenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:17 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg dat wel. Nu nog even die wolkjes weg en de zon terug.
Interessant artikel; als je dat mag geloven weegt een accu straks geen kont meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn wel goede ontwikkelingen aan de gang op accugebied.
http://www.kijk.nl/nieuws(...)zij-koolstofbuisjes/
Dit soort accu's blijken ook supersnel te kunnen laden. Omdat de elektronen precies weten waar ze naar toe moeten.
Op accu gebied en laadtijden is echt nog serieus veel te halen.
Wat jij zegt lijkt me de perfecte oplossing. Een universele accu die je heel simpel in een auto doen en uitwisselen bij de benzinepomp
daahaaag norrit.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Interessant artikel; als je dat mag geloven weegt een accu straks geen kont meer.
En krijgt de wereld een gebrek aan koolstof
Kan inderdaad. Tenzij je allemaal leuke dingen ziet en geen geld hebt.quote:
Dat ziet er al enigszins positief uitquote:Op zondag 18 maart 2012 09:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn wel goede ontwikkelingen aan de gang op accugebied.
http://www.kijk.nl/nieuws(...)zij-koolstofbuisjes/
Dit soort accu's blijken ook supersnel te kunnen laden. Omdat de elektronen precies weten waar ze naar toe moeten.
Op accu gebied en laadtijden is echt nog serieus veel te halen.
Wat jij zegt lijkt me de perfecte oplossing. Een universele accu die je heel simpel in een auto doen en uitwisselen bij de benzinepomp
fixedquote:Op zondag 18 maart 2012 13:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Tenzij je allemaal leuke dingen ziet en geen geld hebt.
Die dingen zijn goed te repareren hoor, niet meteen weggooienquote:Op zondag 18 maart 2012 13:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die
fixed
Ik heb zo'n digitale ontvanger met harddisk voor de schotel. Die van mij heeft het na een paar jaar opgegeven. Op marktplaats gekeken, en kwam dezelfde ontvanger tegen die 15km verderop te koop werd aangeboden. Gebeld en direct het ding opgehaald. Mijn eerste marktplaats ervaring![]()
.
Mensen die niet weten wat bepaalde onderdelen of velgensetjes waard zijn. Dus dan is het makkelijk; kopen, schoonmaken en verkopen met winst.quote:
Ik gooi de oude ook niet weg, die laat ik ook weer repareren. Ik geloof dat bij mij de voeding van de ontvanger stuk is. Er zit hier vlakbij ook een bedrijfje die ze repareert voor 25 euro.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die dingen zijn goed te repareren hoor, niet meteen weggooien![]()
Ik heb zo'n digitenne ding met 250 Gig HD, en die was dmv een software upgrade en een dingetje in de aansturing van de HD weer gefikst
Dat herken ik welquote:Op zondag 18 maart 2012 13:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat bepaalde onderdelen of velgensetjes waard zijn. Dus dan is het makkelijk; kopen, schoonmaken en verkopen met winst.
Ik weet niet welke routeplanner je gebruikt, maar als je die van de ANWB kiest, kun je kiezen voor wanneer je rijdt (morgen dus) en hoe laat je daar moet zijn (8.30u dus). Dan krijg je de tijd met en zonder vertraging te zien:quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef littlefrankie het volgende:
Iemand een idee hoelang je er morgen vroeg (08.30 aanwezig) over doet om van Utrecht naar Naarden-Vesting te rijden via de A27 en A1? Routeplanner zegt 34 minuten, maar weet niet op hoeveel vertraging ik moet rekenen
1 2 3 4 | Type vervoer Vertrek Aankomst Reistijd Auto - zonder vertraging 07:59 08:30 00:30 - met eventuele vertraging 07:57 08:30 00:33 |
3 minuten is anders best veel voor een stuk van 30 minutenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:15 schreef littlefrankie het volgende:
3 minuten vertraging, daar teken ik voor maar ben bang dat het meer is
vrijdag 24 augustus. We vertrekken rond 9 uur 's ochtends. Dan zijn we rond 10:45 in breda (als we dus via antwerpen gaan)quote:Op zondag 18 maart 2012 16:24 schreef Dingest het volgende:
Wij zijn een aantal jaar terug op weg naar Diekirch via Maastricht gereden juist om Antwerpen/Brussel te omzeilen, dat ging best prima. Jaar erop gingen we naar een plaatsje in de buurt van Charleville-Mézières en toen zijn we wel via Antwerpen/Brussel gereden en dat viel mij ook best mee. Hangt er dus vanaf waar je in de Ardennen moet wezen, en ook wel welk tijdstip je verwacht langs de grote steden te komenBeide keren vertrokken we al uit Breda overigens.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:33 schreef Paladijn het volgende:
Tegenwoordig kunnen mensen beter richten?Er zitten dus stickers op de tweedehands auto die ik heb gekocht maar ze zijn half vergaan en er niet af te krijgen. Wilde dus nieuwe om eroverheen te plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwestie van rustig aan doen, dan heb je die lompe stickers ook niet nodig.![]()
quote:
Ja, gaaf he!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Fascinerend om te bedenken dat er een bepaald moment in die periode was dat het boompje nèt genoeg groeide om de laadbak eraf te laten springen.
Je zou op dat moment erbij staan. Dan zie je de boom gewoon groeien.
mooie elzen stammetjes, was de aanhanger kut geladen?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Paladijn het volgende:
Over de kop met wat werk van Densmee trouwens:
[ afbeelding ]
En dat materiaal wordt natuurlijk ook zwakker met de jaren, Lexxx weet ongetwijfeld hoe oud deze is
Zonde, stoere bakquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Paladijn het volgende:
Deze LaRo deed een poging met de vangrail
[ afbeelding ]
Vertelquote:
Gratis treinreizen met het boekweekgeschenk. Dus Gouda, Utrecht, 's-Hertogenbosch, Breda, Schiphol, Sloterdijk, Alkmaar, Hoorn, Purmerend, Sloterdijk, Laan van NOI, Den Haag C, Gouda.quote:
Sinds wanneer rijden er hier treinenquote:Op zondag 18 maart 2012 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
En niet effe richting hier rijden voor een bakkie he![]()
Hebbie ook een gesigneerd boek nu?
mn broer heeft er een 110 FC bijquote:Op zondag 18 maart 2012 22:26 schreef Paladijn het volgende:
Deze LaRo deed een poging met de vangrail
[ afbeelding ]
crashes worden slechter en slechter aan het eind.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:11 schreef Paladijn het volgende:
Met dank aan autoblog wat leedvermaak overigens:
Ik zou nu alvast vertrekken.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:34 schreef littlefrankie het volgende:
Iemand een idee hoelang je er morgen vroeg (08.30 aanwezig) over doet om van Utrecht naar Naarden-Vesting te rijden via de A27 en A1? Routeplanner zegt 34 minuten, maar weet niet op hoeveel vertraging ik moet rekenen
Ik vraag me serieus af wie die ellende allemaal betaalt van die klappers; er worden nogal wat auto's geslachtofferd van mensen die er niks mee te maken hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:13 schreef blup het volgende:
[..]
crashes worden slechter en slechter aan het eind.
Ik kan in ieder geval met een glimlach gaan slapenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag me überhaupt af wat ze aan het doen zijn. Het lijkt er op dat ze opzettelijk gaan slingeren.
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:48 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag me überhaupt af wat ze aan het doen zijn. Het lijkt er op dat ze opzettelijk gaan slingeren.
Dan ben je toch al ruim buiten het NL vakantieseizoen?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
vrijdag 24 augustus. We vertrekken rond 9 uur 's ochtends. Dan zijn we rond 10:45 in breda (als we dus via antwerpen gaan)
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval met een glimlach gaan slapen
Of rijden die mutsen gewoon zo debiel slecht ?quote:
Gaafquote:
Ah, nu snap ik het ook. Thanks !quote:Op maandag 19 maart 2012 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tafheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |