Jij bent echt dom manquote:
Zie edit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want iemands smaak zegt iets over iemand zijn inteligentie
Ooh, ninja edit, die afbeelding had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij bent echt dom man
volgens mij snap jij de afbeelding niet helemaal.
Denken dat ik ooit op ibanez zou haten terwijl ik 3 ibanez gitaren hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, ninja edit, die afbeelding had ik nog niet gezien"Foutje moet kunnen baas "
Betere gitaar maakt je spel makkellijker/vloeiender, maar je kan geen santana vingers kopen met geld (kon het maarquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Betere gitaar maakt je spel wel makkelijker hoor.
Je kunt alleen niet de kunst met geld kopen.
Binnenkort 4 ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik haat ook niet op Ibanez, heb er al twee, binnenkort zelfs vier.
Idemquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Jawel hoor. Er zijn vast wel Albanezen die de vingers van Santana voor je kunnen regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Betere gitaar maakt je spel makkellijker/vloeiender, maar je kan geen santana vingers kopen met geld (kon het maar)
Wil je er nog een linkshandige bij? Bij mij staat dat ding toch bijna alleen maar stof te happen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Zou wel bizar, een nog hogere snaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:08 schreef Braddie het volgende:
7 snarige gitaren, hmm... krijg je dan een lage B, of een Hoge A ?
Mooi oorpijn aan je publiek geven.quote:
Hoe populair ben jij dan wel niet?quote:
Zijn trash vermoedelijk niet leeg gegooidquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe populair ben jij dan wel niet?
Je inbox zit alweer helemaal vol...
Die man is echt een baasquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:19 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik geniet al jaren van deze man Marcus![]()
The Edge gebruikt een alternatieve tuning trouwens op dat nummerquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:19 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik geniet al jaren van deze man Marcus![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef brother52 het volgende:
Nee, eerder een overgewaardeerde aap die een trucje heeft geleerd.
In mijn ogen is The Edge juist ondergewaardeerd, mensen dčnken dat het een hele simpele gitarist is, die gewoon af en toe een noot aanslaat, maar er zit vččl meer achter, er zijn verschrikkelijk veel artiesten die willen klinken als The Edge (Gitarist van Coldplay bijvoorbeeld) en het lukt ze gewoon niet(Of ze missen de Herdim pick, of ze missen wat pedaaltjes(Korg A3, Memory Man Deluxe)quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef brother52 het volgende:
Nee, eerder een overgewaardeerde aap die een trucje heeft geleerd.
> The Edge adoratie topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn ogen is The Edge juist ondergewaardeerd, mensen dčnken dat het een hele simpele gitarist is, die gewoon af en toe een noot aanslaat, maar er zit vččl meer achter, er zijn verschrikkelijk veel artiesten die willen klinken als The Edge (Gitarist van Coldplay/Muse bijvoorbeeld) en het lukt ze gewoon niet(Of ze missen de Herdim pick, of ze missen wat pedaaltjes(Korg A3, Memory Man Deluxe)
Af en toe dan hoor ik dingetjes, waarvan ik denk... ja duidelijk U2 gerelateerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:54 schreef brother52 het volgende:
Sorry? Matt wil klinken als the edge? Waar haal je die onzin vandaan?
Wat jij wil man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Af en toe dan hoor ik dingetjes, waarvan ik denk... ja duidelijk U2 gerelateerd, Geld overigens ook voor Di-Rect, spike speelde afgelopen maandag met een GT-10 met een shimmer
Ik heb het over de gitarist van Coldplay, hoe ik bij Muse kom weet ik niet
U2 ongeinspireerd?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
Tja, Coldplay valt dan ook in dezelfde categorie als u2.
Ongeïnspireerde bagger.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
U2 ongeinspireerd?Misschien de rest van de band ja, maar Edge
quote:
LOL, net alsof ik als U2 fan dat soort dingen niet hoorquote:
Zo kan ik ook wel zeggen dat Kerry King dingen van Zakk Wylde jat of andersom omdat ze allebei veel harmonics gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL, net alsof ik als U2 fan dat soort dingen niet hoorbij de soundcheck werd Desire gespeeld, en hij gebruikte voor Times Are Changing, een E-Bow en speelde daarmee een stukje wta ongeveer With Or Without You was
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
U2 is tof, maar dat hou ik van FOK! af.
Oh wacht...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel zeggen dat Kerry King dingen van Zakk Wylde jat of andersom omdat ze allebei veel harmonics gebruiken.
Zo bedoelde ik het niet, maar hij speelde qua noten zo`n beetje het intro van WOWY, alleen een net iets andere interpretatie...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
Ja hoor, iedereen die een E-bow gebruikt is geïnspireerd door the edge.
En alles wat 4 poten heeft is een tafel. Zo ken ik er nog wel een paar.
Oh, wacht, alles waar een wiel aan zit is een fiets.
Als ik naar een solo van iron maiden luister, en naar een solo van trivium hoor ik ook dezelfde elementen, en ladders. Wil niet zeggen dat invloeden van elkaar zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Ik hoor heel veel U2 invloeden bij Di-Rect en Coldplay, luister maar eens naar, Us Against The World van Coldplay, dat intro is zo`n beettje een Rip-Off van Where The Streets Have No Name, en dat nieuwe Di-Rect album zit vol U2 achtige stuff.
Die kan jij niet spelen,. HOAX.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje speelt even Sunday Bloody Sunday om jullie te pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik ben altijd wel blij als Trivium op een festival speelt. Je moet ten slotte ook etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die nu niet knoerhard trivium over hun gitaarstack afspelen![]()
*ik speel wel Elevation op m`n acoustische gitaar, puur voor het trollenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje speelt even Sunday Bloody Sunday om jullie te pesten.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kan jij niet spelen,. HOAX.Op FOK! ben jij zulks een kutvent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dan moet je naar graspop gaan, trivium komt ook weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij als Trivium op een festival speelt. Je moet ten slotte ook eten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kan jij niet spelen,. HOAX.Iedereen kan SBS spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zijn 3 akkoorden waar van de laatste met 1 vinger
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op FOK! ben jij zulks een kutvent.
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expectquote:
Ik lachte om een andere reden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expect? eerlijkheid vanachter hun bureau en zulks
Ja maar jij snapt het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expect? eerlijkheid vanachter hun bureau en zulks
Ik ga al naar Fortarock.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je naar graspop gaan, trivium komt ook weer
Niet iedereen braddie, spreek voor jezelf. Voor sommige is het niet (meer) nodig zich anders voor te doen ook niet op het relatieve anonieme internet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt anders voor willen doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Niet iedereen braddie, spreek voor jezelf. Voor sommige is het niet (meer) nodig zich anders voor te doen ook niet op het relatieve anonieme internet.
Daar ga ik ook nog voor kijken om heen te gaan. Ziet er ook weer tof uit. en Trivium komt daar ookquote:
De line-up die ze daar tot nu toe al hebben is geweldig en de prijs valt me ontzettend mee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog voor kijken om heen te gaan. Ziet er ook weer tof uit. en Trivium komt daar ook
kloptquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
De line-up die ze daar tot nu toe al hebben is geweldig en de prijs valt me ontzettend mee.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt
wou er vorig jaar eigenlijk al heen maar kon helaas niet doorgaan. Dus dit jaar wil ik er eigenlijk wel zeker heen. Kijken of nijntje mee wil
De wil is er, nu nog geld (komt wel goed) en een meewerkende (schoon)moederquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, nog ergens 150 euro vandaan toveren inderdaad...
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt anders voor willen doen?
Vind ik wel een mooi cadeau.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
De wil is er, nu nog geld (komt wel goed) en een meewerkende (schoon)moeder.
Misschien willen ze online niet herkend worden, of internetheld dit dat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.
Euj euj zal ik een kaartje voor mijn verjaardag vragenquote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht wat. Dit kan wel op msn.
Vroeg of laat vallen ze toch wel door de mand. En vaak is dat eerder vroeg dan laat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien willen ze online niet herkend worden, of internetheld dit dat?
Dat is ook wel weer zo. Gelukkig zijn die er niet meer zo super veel op FOK!.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vroeg of laat vallen ze toch wel door de mand. En vaak is dat eerder vroeg dan laat.
En The Edge heeft alles van Keith Levene van Public Image Ltd. gejat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Ik hoor heel veel U2 invloeden bij Di-Rect en Coldplay, luister maar eens naar, Us Against The World van Coldplay, dat intro is zo`n beettje een Rip-Off van Where The Streets Have No Name, en dat nieuwe Di-Rect album zit vol U2 achtige stuff.
Heel veel komt idd van dat soort mensen. Wat betreft rock denk ik dat heel erg veel begint bij Chuck Berry en Eddy cochran.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef BoerBert het volgende:
Oke, alles is gejat van Robert Johnson.
Ik hoor zijn invloed niet echt terug in het werk van Coldplay hoor. Maar dat kan ook komen doordat ik die prutsband niet vrijwillig luister.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef BoerBert het volgende:
Oke, alles is gejat van Robert Johnson.
Eddie Cochran liftte gewoon op de stroom mee. Iedereen kent zijn naam omdat hij veel te jong is overleden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heel veel komt idd van dat soort mensen. Wat betreft rock denk ik dat heel erg veel begint bij Chuck Berry en Eddy cochran.
Ik vraag het me ook wel eens af inderdaad.Waarom zou je? Ook al ben ik anoniem, ik doe of zeg niets dat ik in het echt ook niet zou doen, wat dat betreft maak ik daar geen verschil in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.
Nevermindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |