quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel zeggen dat Kerry King dingen van Zakk Wylde jat of andersom omdat ze allebei veel harmonics gebruiken.
Zo bedoelde ik het niet, maar hij speelde qua noten zo`n beetje het intro van WOWY, alleen een net iets andere interpretatie...quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef brother52 het volgende:
Ja hoor, iedereen die een E-bow gebruikt is geïnspireerd door the edge.
En alles wat 4 poten heeft is een tafel. Zo ken ik er nog wel een paar.
Oh, wacht, alles waar een wiel aan zit is een fiets.
Als ik naar een solo van iron maiden luister, en naar een solo van trivium hoor ik ook dezelfde elementen, en ladders. Wil niet zeggen dat invloeden van elkaar zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Ik hoor heel veel U2 invloeden bij Di-Rect en Coldplay, luister maar eens naar, Us Against The World van Coldplay, dat intro is zo`n beettje een Rip-Off van Where The Streets Have No Name, en dat nieuwe Di-Rect album zit vol U2 achtige stuff.
Die kan jij niet spelen,. HOAX.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje speelt even Sunday Bloody Sunday om jullie te pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik ben altijd wel blij als Trivium op een festival speelt. Je moet ten slotte ook etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen die nu niet knoerhard trivium over hun gitaarstack afspelen![]()
*ik speel wel Elevation op m`n acoustische gitaar, puur voor het trollenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje speelt even Sunday Bloody Sunday om jullie te pesten.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kan jij niet spelen,. HOAX.Op FOK! ben jij zulks een kutvent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dan moet je naar graspop gaan, trivium komt ook weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij als Trivium op een festival speelt. Je moet ten slotte ook eten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die kan jij niet spelen,. HOAX.Iedereen kan SBS spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zijn 3 akkoorden waar van de laatste met 1 vinger
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op FOK! ben jij zulks een kutvent.
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expectquote:
Ik lachte om een andere reden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expect? eerlijkheid vanachter hun bureau en zulks
Ja maar jij snapt het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iedereen is op fok anders, come on its teh interwebz, what do you expect? eerlijkheid vanachter hun bureau en zulks
Ik ga al naar Fortarock.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan moet je naar graspop gaan, trivium komt ook weer
Niet iedereen braddie, spreek voor jezelf. Voor sommige is het niet (meer) nodig zich anders voor te doen ook niet op het relatieve anonieme internet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt anders voor willen doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:08 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Niet iedereen braddie, spreek voor jezelf. Voor sommige is het niet (meer) nodig zich anders voor te doen ook niet op het relatieve anonieme internet.
Daar ga ik ook nog voor kijken om heen te gaan. Ziet er ook weer tof uit. en Trivium komt daar ookquote:
De line-up die ze daar tot nu toe al hebben is geweldig en de prijs valt me ontzettend mee.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar ga ik ook nog voor kijken om heen te gaan. Ziet er ook weer tof uit. en Trivium komt daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |