Ja, maar er komt voor mij te veel geld bij om hem echt te laten spelen zoals ik wil, kost totaal denk ik wel eits van 300 euro, nouja... dat gaat me te ver vind ik..quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:56 schreef genakt het volgende:
Helaas ga ik binnenkort naar curacoa anders had ik die gitaar wel gekocht. Heb je eindelijk een keer een goede gitaar die nog niet is gesloopt verkoop je hem
De enige hulp die ik jou kan geven is LUISTEREN. Hoor je het echt niet dat je sommige dingen écht super vals aan slaat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:26 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=306335422767158
Even een solo opgenomen met een filmpje, waarom? omdat ik nu toch wel ècht hulp wil hoor met m`n techniek, je ziet m`n linker hand/recher hand dus ja, en dat is toch de beste manier van be-oordelen.
Ik wilde even trollenquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:59 schreef stefanhaan het volgende:
En waarom stem je je gitaar inneens vals aan het einde braddie?
Jawel, zit er af en toe net naast inderdaad.(zowel met bends(Maar sommige bends die ik doe die kunnen ook voor mijn gevoel niet zuiver, als ik opeens 4 semitonen omhoog bend) en met sommige slides.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
De enige hulp die ik jou kan geven is LUISTEREN. Hoor je het echt niet dat je sommige dingen écht super vals aan slaat?
Het was eerst m`n bedoeling m`n gitaar in een slag (lage E) naar ES te gooien voor die lage noot, maar toen me dat niet lukte dacht ik, meh. dan maar de andere 2 valsquote:
Jij muzikaal? Ik wil je niet trollen hoor maar zo muzikaal vind ik je helemaal niet. Op toetsen kun je het wel een beetje, maar op gitaar heb ik je nog NOOIT een filmpje / mp3 zien posten zonder slechte timing / valse noten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, zit er af en toe net naast inderdaad.(zowel met bends(Maar sommige bends die ik doe die kunnen ook voor mijn gevoel niet zuiver, als ik opeens 4 semitonen omhoog bend) en met sommige slides.
Een vriend van me zei al "Je bent te goed voor wat je spel" en daarmee bedoelde hij "Je bent zo ongelovelijk muzikaal dat je te veel/snel dingen op je gitaar wilt doen, dan wat je eigenlijk kan, daarom ga je de fout in"
Maar, in hoeverre dat op de waarheid bewust weet ik ook niet..
hmm... ok, dat kan.. maar vergeet niet dat je bij een filmpje/opname(althans ik dan) opeens zenuwachtig kan wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jij muzikaal? Ik wil je niet trollen hoor maar zo muzikaal vind ik je helemaal niet. Op toetsen kun je het wel een beetje, maar op gitaar heb ik je nog NOOIT een filmpje / mp3 zien posten zonder slechte timing / valse noten.
Na soms is het vervelend maar nu heeft hij wel gelijkquote:
Die mensen willen verkopen. Dus dat zegt niet alles.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm... ok, dat kan.. maar vergeet niet dat je bij een filmpje/opname(althans ik dan) opeens zenuwachtig kan wordendat is heel vervelend, als ik hier thuis met wat vrienden aan het jammen ben, of ik ben in een muziekzaak aan het spelen krijg ik àltijd complimenten dat ik muzikaal ben, talent heb etc etc.
Maar dat zal dan wel niet
Enne, niet om arrogant uit de hoek te komen, maar "Op toetsen kun je het wel een beetje" LOL, speelde 2 weken geleden voor het eerst mee met een bandje van een muziekwinkel(Met conservatorium lui) en toen hebben ze hun eigen toetsenist eruit geknikkert, en mij er in gegooid, omdat ik veel fijner speelde, en me direct een baan op vrijdag aangeboden(Jamcafe0
Ik kwam daar niet om te kopen, maar omdat ik die mensen daar gewoon persoonlijk ken zeg maar, ze wilden niet eens dat ik daar wat kochtquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die mensen willen verkopen. Dus dat zegt niet alles.
Dat. Let it go man.quote:
Dit, waarheidquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Het meest eerlijke commentaar krijg je gewoon via internet, recht in je gezicht, precies wat mensen denken. In het echt gaan mensen niet zo snel zeggen als ze iemand kut vinden.
THE DUDEquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat. Let it go man.
[ afbeelding ]
Zenuwachtig worden tijdens filmpjes, dat heb ik ook. Daarom post ik ze ook nooit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm... ok, dat kan.. maar vergeet niet dat je bij een filmpje/opname(althans ik dan) opeens zenuwachtig kan wordendat is heel vervelend, als ik hier thuis met wat vrienden aan het jammen ben, of ik ben in een muziekzaak aan het spelen krijg ik àltijd complimenten dat ik muzikaal ben, talent heb etc etc.
Maar dat zal dan wel niet
Enne, niet om arrogant uit de hoek te komen, maar "Op toetsen kun je het wel een beetje" LOL, speelde 2 weken geleden voor het eerst mee met een bandje van een muziekwinkel(Met conservatorium lui) en toen hebben ze hun eigen toetsenist eruit geknikkert, en mij er in gegooid, omdat ik veel fijner speelde, en me direct een baan op vrijdag aangeboden(Jamcafe0
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Het meest eerlijke commentaar krijg je gewoon via internet, recht in je gezicht, precies wat mensen denken. In het echt gaan mensen niet zo snel zeggen als ze iemand kut vinden.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Als mensen gewoon tijdens een repetitie van de band een camera aanzetten boeit het me niet, dan ga ik niet slechter spelen, maar als ik zelf alleen voor een camera moet staan, oh hell noquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zenuwachtig worden tijdens filmpjes, dat heb ik ook. Daarom post ik ze ook nooit.
Waarom doe je het dan toch telkens (of voor een microfoon)quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als mensen gewoon tijdens een repetitie van de band een camera aanzetten boeit het me niet, dan ga ik niet slechter spelen, maar als ik zelf alleen voor een camera moet staan, oh hell no
Sja..... daar moet ik zelf ook nog achter zien te komenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan toch telkens (of voor een microfoon)
Of omdat je graag wat aandacht wiltquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sja..... daar moet ik zelf ook nog achter zien te komenMisschien omdat ik m`n *angst* wil overwinnen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |