Jij bent echt dom manquote:
Zie edit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want iemands smaak zegt iets over iemand zijn inteligentie
Ooh, ninja edit, die afbeelding had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij bent echt dom man
volgens mij snap jij de afbeelding niet helemaal.
Denken dat ik ooit op ibanez zou haten terwijl ik 3 ibanez gitaren hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, ninja edit, die afbeelding had ik nog niet gezien"Foutje moet kunnen baas "
Betere gitaar maakt je spel makkellijker/vloeiender, maar je kan geen santana vingers kopen met geld (kon het maarquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Betere gitaar maakt je spel wel makkelijker hoor.
Je kunt alleen niet de kunst met geld kopen.
Binnenkort 4 ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Ik haat ook niet op Ibanez, heb er al twee, binnenkort zelfs vier.
Idemquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Jawel hoor. Er zijn vast wel Albanezen die de vingers van Santana voor je kunnen regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Betere gitaar maakt je spel makkellijker/vloeiender, maar je kan geen santana vingers kopen met geld (kon het maar)
Wil je er nog een linkshandige bij? Bij mij staat dat ding toch bijna alleen maar stof te happen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:54 schreef The_Dean het volgende:
Zou wel bizar, een nog hogere snaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:08 schreef Braddie het volgende:
7 snarige gitaren, hmm... krijg je dan een lage B, of een Hoge A ?
Mooi oorpijn aan je publiek geven.quote:
Hoe populair ben jij dan wel niet?quote:
Zijn trash vermoedelijk niet leeg gegooidquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoe populair ben jij dan wel niet?
Je inbox zit alweer helemaal vol...
Die man is echt een baasquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:19 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik geniet al jaren van deze man Marcus![]()
The Edge gebruikt een alternatieve tuning trouwens op dat nummerquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:19 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik geniet al jaren van deze man Marcus![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef brother52 het volgende:
Nee, eerder een overgewaardeerde aap die een trucje heeft geleerd.
In mijn ogen is The Edge juist ondergewaardeerd, mensen dènken dat het een hele simpele gitarist is, die gewoon af en toe een noot aanslaat, maar er zit vèèl meer achter, er zijn verschrikkelijk veel artiesten die willen klinken als The Edge (Gitarist van Coldplay bijvoorbeeld) en het lukt ze gewoon niet(Of ze missen de Herdim pick, of ze missen wat pedaaltjes(Korg A3, Memory Man Deluxe)quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:50 schreef brother52 het volgende:
Nee, eerder een overgewaardeerde aap die een trucje heeft geleerd.
> The Edge adoratie topicquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
In mijn ogen is The Edge juist ondergewaardeerd, mensen dènken dat het een hele simpele gitarist is, die gewoon af en toe een noot aanslaat, maar er zit vèèl meer achter, er zijn verschrikkelijk veel artiesten die willen klinken als The Edge (Gitarist van Coldplay/Muse bijvoorbeeld) en het lukt ze gewoon niet(Of ze missen de Herdim pick, of ze missen wat pedaaltjes(Korg A3, Memory Man Deluxe)
Af en toe dan hoor ik dingetjes, waarvan ik denk... ja duidelijk U2 gerelateerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:54 schreef brother52 het volgende:
Sorry? Matt wil klinken als the edge? Waar haal je die onzin vandaan?
Wat jij wil man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Af en toe dan hoor ik dingetjes, waarvan ik denk... ja duidelijk U2 gerelateerd, Geld overigens ook voor Di-Rect, spike speelde afgelopen maandag met een GT-10 met een shimmer
Ik heb het over de gitarist van Coldplay, hoe ik bij Muse kom weet ik niet
U2 ongeinspireerd?quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:57 schreef brother52 het volgende:
Tja, Coldplay valt dan ook in dezelfde categorie als u2.
Ongeïnspireerde bagger.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
U2 ongeinspireerd?Misschien de rest van de band ja, maar Edge
quote:
LOL, net alsof ik als U2 fan dat soort dingen niet hoorquote:
Zo kan ik ook wel zeggen dat Kerry King dingen van Zakk Wylde jat of andersom omdat ze allebei veel harmonics gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
LOL, net alsof ik als U2 fan dat soort dingen niet hoorbij de soundcheck werd Desire gespeeld, en hij gebruikte voor Times Are Changing, een E-Bow en speelde daarmee een stukje wta ongeveer With Or Without You was
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef RockNijntje het volgende:
U2 is tof, maar dat hou ik van FOK! af.
Oh wacht...
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel zeggen dat Kerry King dingen van Zakk Wylde jat of andersom omdat ze allebei veel harmonics gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |