kloptquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
De line-up die ze daar tot nu toe al hebben is geweldig en de prijs valt me ontzettend mee.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klopt
wou er vorig jaar eigenlijk al heen maar kon helaas niet doorgaan. Dus dit jaar wil ik er eigenlijk wel zeker heen. Kijken of nijntje mee wil
De wil is er, nu nog geld (komt wel goed) en een meewerkende (schoon)moederquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, nog ergens 150 euro vandaan toveren inderdaad...
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zou je je überhaupt anders voor willen doen?
Vind ik wel een mooi cadeau.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
De wil is er, nu nog geld (komt wel goed) en een meewerkende (schoon)moeder.
Misschien willen ze online niet herkend worden, of internetheld dit dat?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.
Euj euj zal ik een kaartje voor mijn verjaardag vragenquote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht wat. Dit kan wel op msn.
Vroeg of laat vallen ze toch wel door de mand. En vaak is dat eerder vroeg dan laat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien willen ze online niet herkend worden, of internetheld dit dat?
Dat is ook wel weer zo. Gelukkig zijn die er niet meer zo super veel op FOK!.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vroeg of laat vallen ze toch wel door de mand. En vaak is dat eerder vroeg dan laat.
En The Edge heeft alles van Keith Levene van Public Image Ltd. gejat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Braddie het volgende:
[..]![]()
Ik hoor heel veel U2 invloeden bij Di-Rect en Coldplay, luister maar eens naar, Us Against The World van Coldplay, dat intro is zo`n beettje een Rip-Off van Where The Streets Have No Name, en dat nieuwe Di-Rect album zit vol U2 achtige stuff.
Heel veel komt idd van dat soort mensen. Wat betreft rock denk ik dat heel erg veel begint bij Chuck Berry en Eddy cochran.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef BoerBert het volgende:
Oke, alles is gejat van Robert Johnson.
Ik hoor zijn invloed niet echt terug in het werk van Coldplay hoor. Maar dat kan ook komen doordat ik die prutsband niet vrijwillig luister.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:45 schreef BoerBert het volgende:
Oke, alles is gejat van Robert Johnson.
Eddie Cochran liftte gewoon op de stroom mee. Iedereen kent zijn naam omdat hij veel te jong is overleden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:50 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Heel veel komt idd van dat soort mensen. Wat betreft rock denk ik dat heel erg veel begint bij Chuck Berry en Eddy cochran.
Ik vraag het me ook wel eens af inderdaad.Waarom zou je? Ook al ben ik anoniem, ik doe of zeg niets dat ik in het echt ook niet zou doen, wat dat betreft maak ik daar geen verschil in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Geen idee, maar je hebt mensen die dat nodig vinden blijkbaar.
Nevermindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |