Jammer dat je geen bankje en barbell hebt. Maar goed, speel maar wat met die seated chest press machine dan, gewoon gewicht blijven toevoegen per training. (of twee)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké ik heb kort gezegd de volgende mogelijkheden voor de borst:
*Opdrukkenips
umbell floor press
*Weet de naam niet, maar een machine, en dan druk je de handvaten weg. Een soort seated press dus.
Welke kan ik het best kiezen? lijkt me dat 4 een beetje teveel van het goede is, miss 2 of 3 kiezen?
Die doen zo'n pijn aan mijn ellebogen, voelt echt niet goed.quote:
http://www.simplyshredded(...)est-of-all-time.htmlquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:06 schreef nickhguitar het volgende:
Oké ik heb kort gezegd de volgende mogelijkheden voor de borst:
*Opdrukkenips
umbell floor press
*Weet de naam niet, maar een machine, en dan druk je de handvaten weg. Een soort seated press dus.
Welke kan ik het best kiezen? lijkt me dat 4 een beetje teveel van het goede is, miss 2 of 3 kiezen? Iemand miss nog snel een antwoord voor 't slapen gaan ?
Mjah ik ben een gelegenheidsroker, dus t stoppen vind ik nogal moeilijk aangezien ik de een na de ander opsteek als ik bij kameraden ben en/of uitga. Thuis rook ik nauwelijks omdat ik dat weinig aan vinquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Snakey het volgende:
Ik heb er, buiten dat de nicotine verslaving voelbaar is, zo goed als geen moeite mee eigenlijk. Na 33 jaar heb je zoveel redenen opgebouwd om te roken dat zelfs in de auto stappen zonder peuk raar voelt. Koffie zonder peuk, opstaan zonder peuk, enz. Allemaal momenten dat je er aan denkt.
Maar zodra je weet dat het allemaal onzin is, je eigenlijk alleen maar een verslaving aan het voeden bent ipv dat je er echt van geniet laat je het makkelijk los blijkbaar.
Harstikke bedankt manquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen bankje en barbell hebt. Maar goed, speel maar wat met die seated chest press machine dan, gewoon gewicht blijven toevoegen per training. (of twee)
Verder.
http://www.exrx.net/Weigh(...)rnal/WtChestDip.html
Die dipvariatie sowieso. Kun je ook makkelijk zwaarder maken door jezelf te verzwaren. Die dumbbell floor press is voornamelijk triceps werk dus, vult die chest dip mooi aan maar houd er rekening mee dat die dip ook altijd je triceps zal pakken. Kijk maar hoeveel je daar nog mee kunt doen.
Wijde pushups pakken je pecs ook nog lekker, dus die doe ik altijd aan het einde van benchdag nog. Maar je moet echt maar even zien hoe dips + chest press + floor press voor je gaat werken.
[..]
Die doen zo'n pijn aan mijn ellebogen, voelt echt niet goed.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)est-of-all-time.html
Succes.
Oh brother.quote:With highly refined training techniques and dietary principles, IFBB pros can now, develop physiques that, 30 years ago, would have been unfathomable to most bodybuilders.
np brah, probeer maar wat uitquote:
True, true. Maar dikke triceps geven je gewoon goede armen in een shirt. Om mijn armen bijzonder te maken in een shirt moet ik ze eerst flexen. Biceps dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ach als je 10 mensen naast elkaar laat staan met dezelfde stats zullen ze er allemaal anders uit zien...
Wees blij dat je niet allemaal een copy bent.
Dips kan gewoon tussen 2 stoelen o.i.d. toch? Heb verder natuurlijk geen apparaat waar die stangen aanzitten..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Oh brother.![]()
[..]
np brah, probeer maar wat uit
dat zou ik niet als ik jou was.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dips kan gewoon tussen 2 stoelen o.i.d. toch? Heb verder natuurlijk geen apparaat waar die stangen aanzitten..
zoals ik biceps nooit doe, pak ik triceps wel graag specifiek: dips, skullcrushers en heel raar:quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meer naar voren leunen = meer werk voor pecs. Rechter op blijven = meer werk voor tri's.
Over triceps gesproken, ik ben daar zelf het minst tevreden over, ik mis echt die dikte in achterkant bovenarmen die ik bij veel mensen met vergelijkbare bodystats wel zie. Biceps zijn dan weer wel dik in orde.Kan ook genetisch zijn, maar goed. Bench en overhead press gingen uitzonderlijk goed deze week, hopen dat ik die lineaire progressie weer eens kan volhouden nu. Beetje andere techniek doet ook wonderen, ook mentaal voor je.
Zou goed voor ze zijn, triceps is eigenlijk de enige spier waar ik nooit sore in ben. Nu weet ik ook wel dat ik dat altijd wat zegt, maar 1+1=2 voor mijn gevoel. Doe al dips, overhead press en bench. Is het zinvol om een isolatieoefening voor triceps toe te voegen aan niet-bench-dag? En zo ja, als je er eentje zou mogen kiezen, welke zou dat zijn?
Twee stoelen kun je inderdaad beter niet doen, man oh man je moet er niet aan denken dat het naar binnen klapt en je naar beneden flikkert. Zet dan twee tafels bij elkaar ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dips kan gewoon tussen 2 stoelen o.i.d. toch? Heb verder natuurlijk geen apparaat waar die stangen aanzitten..
Thanks! Bij die dips zeker goed rechtop blijven voor triceps? Skullcrushers ben ik niet zo'n fan van, voelt niet lekker. En cable station -> triceps pushdown tot je een burn heb? En dat drie setjes ofzo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zoals ik biceps nooit doe, pak ik triceps wel graag specifiek: dips, skullcrushers en heel raar:
Cablestation en dan 9 kilo. Niet meer. Flink uitstrekken. Fik erin!
Laatste keer dat ik dat deed voelde het onnatuurlijk aan, moet het gewoon maar even leren met laag gewicht. Ook reverse grip bench BP, dat is ook tof.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Closed-grip BP is ook zalig, triceps-wise.
Zelfs voor B&F te hardcore.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doet B&F ze niet na, zo´n tekst.![]()
Dat ding werkt best goed vind ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had toen net mijn pullup bar van de LIDL opgehaald. Kun je nagaan hoe obsessed dat eruit moet hebben gezien.
Bevalt uitstekend inderdaad, erg blij mee. Heb hem niet eens vastgeboord, gewoon goed aandraaien. Niet bij houten muren, laatste keer dat ik dat deed kon de deur op de kamer ernaast niet meer open.quote:
@ 1:25 zie je mij.quote:
flaggingquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef seto het volgende:
Is er een naam voor die oefening dat je horizontaal ergens aan gaat hangen (lantaarnpaal bijv.)? Dat lijkt me wel droog om op straat te doen
dat is echt een sicke oefening.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef seto het volgende:
Is er een naam voor die oefening dat je horizontaal ergens aan gaat hangen (lantaarnpaal bijv.)? Dat lijkt me wel droog om op straat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |