maar als ik zeg dat ik never nooit.deadlift dan ben ik gek. Call me crazy...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lees wel eens andere fora, maar daar wordt ik nog veel minder blij van om eerlijk te zijn. De broscience vliegt om je oren en zelfs daar gaan ze dan ruzie over maken... Ik vind het hier echt meevallen. Niet dat het niet gebeurt,maar stukken minder.
You crazyquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar als ik zeg dat ik never nooit.deadlift dan ben ik gek. Call me crazy...
Misschien trainde ie wel voor een marathon?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb net ook een gast aangesproken.
Die gaat lekker 3 uur lang elke keer trainen
Dan doe je toch iets verkeerds, lijkt me.
Hij is nogal ecto, heeft nauwelijks vet, maar zegt wel voor de massa te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Misschien trainde ie wel voor een marathon?
Hier loopt ook zo'n kerel die nu echt buff is maar binnenkwam als een ecto. Ecto's kunnen ook groot worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij is nogal ecto, heeft nauwelijks vet, maar zegt wel voor de massa te gaan
Tuurlijk kunnen die buffed worden. Maar ik betwijfel ten zeerste of dat optimaal gaat als je 3 uur gaat. Ipv 45 minuten tot 1 uur keihard buffelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier loopt ook zo'n kerel die nu echt buff is maar binnenkwam als een ecto. Ecto's kunnen ook groot worden.
Ik weet trouwens van mezelf niet of ik een ecot/meso/endo ben. Heb wel lange, dunne armen van nature en ook niet echt veel vet, al is het de laatste tijd wat meer, gewoon mijn buik, maar wanneer ik dan een paar keer cardio doe is het weer verdwenen.
Oh sorry, las net pas de post daarvoor. Drie uur lang trainen is niet helemaal de bedoeling nee, gewoon drie kwartier/uurtje volle bak inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen die buffed worden. Maar ik betwijfel ten zeerste of dat optimaal gaat als je 3 uur gaat. Ipv 45 minuten tot 1 uur keihard buffelen.
Als je Stronglifts korter dan 6 maanden consistent (1-3x in de week doet), heb je geen goede reden om te veranderen, imho. Gooi er desnoods chinups bij, maar ga niet teveel zelf pielen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:20 schreef Warsaw het volgende:
Iemand nog een succesverhaal over Stronglifts? Ik zit er over te denken om weer een split te gaan doen. Dan groei je toch ook gewoon flink in kracht als je 3 x 8 doet.
Dat krijg je met al die malle power lifters hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar als ik zeg dat ik never nooit.deadlift dan ben ik gek. Call me crazy...
Is 't niet kut dat je zo'n ukkie bent bij salsa? Leiden de vrouwen bij jou?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dans salsa en heb het idee dat deadlifts me helpen met name wat grotere, zwaardere vrouwen fatsoenlijk in een dip te krijgen en ze ook weer omhoog te hijsen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:51 schreef Panzermaus het volgende:
De fattygains zijn het waard deze week, overhead press knalt omhoog.
Bleef eerst plateau'en rond 46 kg, wekenlang. Vandaag 3x5x50 kg no problem, light weight buddy. Daarna ook nog een setje 5x51 kg, ook geen probleem. Lekker afgemaakt met dumbbell presses, pendlay rows tot 5x90 kg, dips, en heel veel rug/rear delt stuff. Mad pump.
[ afbeelding ]
mirin front delt brah?
Nog een nieuwe.quote:
Ja, met name als Nederlandse vrouwen hakken aan hebben dan zijn ze vaker langer dan kleiner dan ik, en dat is idd kut.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is 't niet kut dat je zo'n ukkie bent bij salsa?
Neen, je moet duidelijk laten zien dat je weet wat je aan het doen bent. Als je dat niet uitstraalt, ben je sowieso de sjaak, ongeacht je lengte. Net als in het echte leven bij vrouwen.quote:Leiden de vrouwen bij jou?
Baasje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, met name als Nederlandse vrouwen hakken aan hebben dan zijn ze vaker langer dan kleiner dan ik, en dat is idd kut.
[..]
Neen, je moet duidelijk laten zien dat je weet wat je aan het doen bent. Als je dat niet uitstraalt, ben je sowieso de sjaak, ongeacht je lengte. Net als in het echte leven bij vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |