quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van mij kan dat uitzendbureau de pot op![]()
Ik denk niet dat ik hier de degene ben die laks is.
Party onquote:
Dat is dus geen winners-mentaliteit en geldt 'voor jou dertig anderen'. Je moet de baan wel willen als je 'm wil krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet perse aan de bak.
Zou mooi zijn als ik er iets bij kon nemen.
Maar als het elke keer op zon manier met die mensen moet
Maar wil je nu een baan of niet? Als je er eigenlijk niet wil werken ruiken ze dat, zoals een hond angst ruikt (bij anderen dan, bij mij ruiken ze een welonderbouwd zelfvertrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van mij kan dat uitzendbureau de pot op![]()
Ik denk niet dat ik hier de degene ben die laks is.
Heb zelf naar de werkgever gebeld van de vorige sollicitatie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bij bijna alle banen zo aangenomen. Ze waren m'n papieren kwijt, belden niet. Dus ik had de hoop al opgegeven, weken gingen voorbij, en juist toen was ik gewoon aangenomen, maar ze vergaten te bellen, en alles ging mis. De prutsersBut I got the job!
Volhouden en doorzetten, en wat oh-oh zegt; de houding moet goed zijn
Je typt eerst het een , en dan weer dit, hoe denk je nou dat mensen dat nog kunnen begrijpen dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb zelf naar de werkgever gebeld van de vorige sollicitatie.
Bleek dat ze al lang contact opgenomen met hun maar mij niks hebben laten weten.
Ik doe er genoeg moeite voor, en het is niet een kwestie van niet willen.
Ik wil juist wel, maargoed volgens mij begrijpen jullie me niet.
quote:
Laat maar zitten, het is al goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je typt eerst het een , en dan weer dit, hoe denk je nou dat mensen dat nog kunnen begrijpen dan?
dat laatste idd, dat straal je gewoon uit dan, en dan heeft men er al geen vertrouwen meer in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is dus geen winners-mentaliteit en geldt 'voor jou dertig anderen'. Je moet de baan wel willen als je 'm wil krijgen.
[..]
Maar wil je nu een baan of niet? Als je er eigenlijk niet wil werken ruiken ze dat, zoals een hond angst ruikt (bij anderen dan, bij mij ruiken ze een welonderbouwd zelfvertrouwen)
Oke, maar je hebt altijd prutsers die iets niet doorgeven en dat is idd heel erg kut als je zit te wachten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bleek dat ze al lang contact opgenomen met hun maar mij niks hebben laten weten.
wil je nu zeggen dat we t niet goed met je menen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Laat maar zitten, het is al goed.![]()
Zal hier nog eens wat plaatsen
Nja, psies die mentaliteit dus, daar kom je er helaas niet mee...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
gewoon contact blijven opnemen, dat ziet men als die persoon wil graag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee niet zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel weegt Sharapova, dat wordt nog best een duur grapjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Barbaaf het volgende:
En nu iets heel anders:
Zwabber! Melden! Wat kost dat 3d-print spul per liter en hoe flexibel is het bij kamertemperatuur? Ik kreeg gisteren een briljant idee toen ik langs een printshop liep die adverteerde met afdrukken op 1 bij 2 meter en als voorbeeld een levensgrote poster van Maria Sharapova had
Ik zag dat kwartje haast vallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Jij wil een gepersonaliseerde opblaaspop?
Die kan fijn mee achterop zonder helmquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zag dat kwartje haast vallen.
Maar ja, als je foamachtig spul kan printen heb je een gat in de markt van de RealDoll industrie
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik denk dat zelf een oostblokkertje importeren en laten verbouwen mss nog wel cheaper is
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplankquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoeveel weegt Sharapova, dat wordt nog best een duur grapje
Why do you knowquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplank
I've been aroundquote:
Spot onquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind jou sowieso meer het type voor zo een cute kleine Loveyoulongtime
I knew!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
I've been around. Overigens gaat mijn voorkeur uit naar tengere aziaatjes dus dat scheelt weer.
Hoplaquote:
Nou gelijk patent op aanvragen, het is een "gat" in de marktquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplank
En ik heb enkele malen het genoegen gehad zo'n kleintje over m'n rug te laten lopen, hemelsquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I knew!
Eten niks en kosten ook geen drol
En die kunnen lekkerder koken dan die oostblokkers, nog een pluspuntje
Minstens 3 gatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou gelijk patent op aanvragen, het is een "gat" in de markt
Oh ja, dat heb ik ook wel es laten doen op Bali, dat is best coolquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik heb enkele malen het genoegen gehad zo'n kleintje over m'n rug te laten lopen, hemels
Meervoud nog welquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:24 schreef Barbaaf het volgende:
Happy endings zaten er ook niet bij, dit waren gewoon lieve kleine meisjes(*) die ik overhaalde over mijn rug te lopen na een lange dag archeologie- of ander studentenkamp.
(*) voor de duidelijkheid: wel meerderjarige studentes dus
Oh het is op tijd, wat fijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Wat een weer voor mijn verjaardagNog even wat mail lezen en dan met een biertje in de tuin zitten
Oh-OH bedankt voor je post
Gezellig Bos , veel plezierquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:01 schreef Bos81 het volgende:
Computer gaat uit, Zo naar de stad. Eten met pa. Hij heeft net naar het restaurant gebeld en gevraagd of er plaats is en gezegd dat er een jarige bij is. Nou die jarige eet dus gratis mee![]()
. Moet ik me wel identificeren..
Heb je nog gekeken of het een bepaald type was, of dat hij een naam heeft?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg doen![]()
Maar hey, ik koop designvoorraadpotten van 20 euro zonder te knipperen![]()
Om ze vervolgens thuis leeg op de kast te zetten
Ik vind ze leukquote:
Oh die link had ik nog niet bedachtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Nee das de kleine, die oranje, I haz de bigger purple one.
Ik kan nu al niet meer naar dat ding kijken zonder muhmuhmaaaimuhmuhmaaaaaaimuhmaaaaaaai te horen
quote:
Ja eigenlijk is dat wel leuk hoor, maar ik was ook tevreden geweest zonder dat..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:20 schreef Strega het volgende:
Ah lekker toch Bos, voor een keertje zo'n toetje met spetter!![]()
Wat een heerlijk weer, gisteren twee klimrozen gehaald, vandaag met viooltjes in de weer.
Mooi buitencanvas gehaald gisteren. Vandaag heerlijk in de zon, de tuin en dingen die gedaan moeten worden in ogenschouw genomen.
Morgen voorzaaien in de propagators, echt voorjaar, eindelijk!![]()
En heerlijk in de zon gezeten vandaag natuurlijk....
quote:
nee leraar Duitsquote:
Leuk Ynske!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt mensen, check mn feestboek ff, mn vrije dag is nu al geslaagd
Och jochie hee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik voel me wel buitengesloten door al dat social gedoe
autistquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:09 schreef Pheno het volgende:
Mja, ik voel me wel buitengesloten door al dat social gedoe
quote:
Wtfquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Na een heerlijke lange wandeling op mijn vrije dag kom ik thuis, installeer de hondjes op de stretcher op het balkon en loop naar binnen om koffie te zetten. Ik sta nog niet in de keuken als ik buiten sirenes hoor, gierende banden, veel geschreeuw en een harde klap. Natuurlijk ben ik ondertussen alweer buiten en ik zie werkelijk de hele straat vol politiebusjes, -auto´s en - motoren, een scooter die op de grond tegen een paal aan diggelen ligt, een jongen die keihard begint te rennen, een jongen die met de handen om hoog blijft liggen waar een paar agenten opduiken , terwijl een stuk of 4 agenten achter die rennende jongen aan spurten, die beneden het paadje in duikt.
[ afbeelding ]
Je hebt die jongens toch wel gelijk een visitekaartje van de zaak gegeven, toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
Na een heerlijke lange wandeling op mijn vrije dag kom ik thuis, installeer de hondjes op de stretcher op het balkon en loop naar binnen om koffie te zetten. Ik sta nog niet in de keuken als ik buiten sirenes hoor, gierende banden, veel geschreeuw en een harde klap. Natuurlijk ben ik ondertussen alweer buiten en ik zie werkelijk de hele straat vol politiebusjes, -auto´s en - motoren, een scooter die op de grond tegen een paal aan diggelen ligt, een jongen die keihard begint te rennen, een jongen die met de handen om hoog blijft liggen waar een paar agenten opduiken , terwijl een stuk of 4 agenten achter die rennende jongen aan spurten, die beneden het paadje in duikt.
[ afbeelding ]
Ik zit nu te twijfelen of ik wist dat jij koffie drinktquote:
Leuk Bos!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:16 schreef Bos81 het volgende:
Postcrossingkaart uit Macau![]()
![]()
![]()
![]()
Zit bij pa in G-twon waar geen scanner is..
Ik ben er net. Dus nog niet. Toen ik binnenkwam had hij al de koffie bijna klaar. DOe ik dus later vandaag.. Heb ze dus wel meegenomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos!![]()
Heb je al je koffie geprobeert vandaag?
Nah, mijnes is leukerquote:
Ja de jouwes is een echte designer natuurlijk, das bijna altijd beterquote:
Kun je eens alle sensatie van dichtbij zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De Capu Choco smaakt goed, straks of anders morgen vroeg de andere. De Caramel is helaas thuis in EHV mislukt omdat ik toen niet doorhad dat mijn 1`pads apparaat die pad niet ondersteunt (moet in de 2 cup houder)..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja de jouwes is een echte designer natuurlijk, das bijna altijd beter
Ja zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:12 schreef indaha het volgende:
Lief hoor dat ze toch meedoet vandaagondanks haar eigen zorgen .
Maar honden zijn toch anders dan kinderenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou ik heb dat ook snel met kinderen en ik heb geen hogeprikkelgevoeligheid![]()
1 kind kan ik handelen, mits leuk kind.
Voor een hond of 6 draai ik mn hand niet om
Knielen op een bed violen is ook mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Trouwen Oh,
Ik dus van een collega 2 boekenbonnen gekregen.. Dus ben gezien de boekenweek toch maar boeken gaan kopen
Heb een Irving gekocht ( bidden wij voor Owen Meany) en Knielen op een bed van VIolen van Jan SIebelink (+ natuurlijk het boekenweekgeschenk)
En ik ga zondag met de trein van EIndhoven naar pa en reis dus gratis. (al scheelt dat maar 1 euro nogwat, maar toch... )
Zo naar bed..... tis weekend.quote:
Sjon hoeft heel nooit te slapen........quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:56 schreef oh-oh het volgende:
Sorry ik zit om te vallen, ik moet naar bed, tot morgen!
[ afbeelding ]
Ik stond ook even te kijken wat voor dikke japen het warenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De Capu Choco smaakt goed, straks of anders morgen vroeg de andere. De Caramel is helaas thuis in EHV mislukt omdat ik toen niet doorhad dat mijn 1`pads apparaat die pad niet ondersteunt (moet in de 2 cup houder)..
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net dat Mozart, een van die twee bedlingtonnetjes, gisteren kwijtgeraakt is op het losloopgebied.....
Hier ook niet veel zon, maar wel gewoon heerlijk weer om zonder jas buiten te zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Hier nog geen zon.
Maar ik geniet gewoon nog na van die 20 graden die we gisteren hadden
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik lees net dat Mozart, een van die twee bedlingtonnetjes, gisteren kwijtgeraakt is op het losloopgebied.....
Ja ik snap dat dus ook nooit, net als dat constante DM geroep en zo in bepaalde chats af en toequote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
en t hele idee van zo'n whatsapp is toch dat je iemand wat directer aan kan spreken, en diegene een notificatie krijgt dat er een berichtje is. Dus dan ga je en plein publique ergens roepen dat iemand zn app moet checken, terwijl je hier maar toevallig moet kijken, en geen notificaties krijgt.
Stuur je ook weleens brieven dat mensen hun mail moeten lezen Qwea?
Nou, nie van mijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
daaag Qwea, was gezellig, doe ze de groeten
Ik heb geen Whats'app, krijg nauwelijks persoonlijke DM's en PM's. Niemand roept mij daarover.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus ook nooit, net als dat constante DM geroep en zo in bepaalde chats af en toe
Nou ja, als mensen t regelmatig vergeten ofzo, maar tis altijd wel opmerkelijk zeg maar, op een plek waar je écht toevallig op dat moment net moet kijken (want geen notificaties of wat dan ook) gaan roepen dat iemand ergens moet gaan kijken waar ze wél een notificatie van krijgen (PM/DM/SMS/Whatsapp/email)quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dus ook nooit, net als dat constante DM geroep en zo in bepaalde chats af en toe
Vanwege de gratis factor denk ik...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik whatsapp ook nie, ik zie ook echt geen toegevoegde waarde tov sms![]()
Nou ja je kan best whatsappen, maar tis niet heel gek dat je dan geen antwoord krijgt ofzo. T staat gelukkig ook niet al tig keer op Facebook dat ze daarheen moet/isquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik whatsapp ook nie, ik zie ook echt geen toegevoegde waarde tov sms![]()
Overigens vind ik het ook dom dat Q Greys gaat zitten whatsappen terwijl die behendigheidscursus heeft
Ik heb het echt vaak met PSV. SMS ik iemand tijdens de wedstrijd ofzo. Krijg ik pas een uur NA de wedstrijd een bericht, maar dan wel met het tijdstip van ca 5 minuten na mijn bericht..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfs de laatste 2 O&N's bleef het redelijk in de lucht, wat dan vaak van SMS weer niet is te zeggen
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
daaag Qwea, was gezellig, doe ze de groeten
Maar greys leest vaker fok dan dr appsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
en t hele idee van zo'n whatsapp is toch dat je iemand wat directer aan kan spreken, en diegene een notificatie krijgt dat er een berichtje is. Dus dan ga je en plein publique ergens roepen dat iemand zn app moet checken, terwijl je hier maar toevallig moet kijken, en geen notificaties krijgt.
Stuur je ook weleens brieven dat mensen hun mail moeten lezen Qwea?
ik zat net aan de koffie en krappe randjes dicht zitten spuiten en daarna met een nat vingertje er langs. Ha!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]ik zit aan de corsendonk en la chouffe. Ha!
Ehm ja, wat moet men daar nou van vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar greys leest vaker fok dan dr apps
Neem je ook nieuw mobieltje of alleen abo?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag binnenkort verlengen, eens kijken wat dan t handigste is, je hebt nu ook van die bundels met Spotify erbij, dat koop ik nu los, eens zien of daar wat voordeel in zit om te combineren. En sowieso onbeperkt internet kwijt, maar das niet zo'n ramp... thuis en op werk WiFi, dus verbruik niet meer dan 200mb per maand aan mobiel dataverbruik
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
krappe randjes dicht zitten spuiten en daarna met een nat vingertje er langs. Ha!
Ja hey, waarom weet ik van jou niet hoelaat die cursus is? Je benne ontslagen ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Overigens vind ik het ook dom dat Q Greys gaat zitten whatsappen terwijl die behendigheidscursus heeft
Hebbie de HTC Senseeshun?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neem je ook nieuw mobieltje of alleen abo?
Mijn Sensatie bevalt best na een tijdje, alleen dat typen blijf ik ruk vinden. Verder wel lekker scherm en lekker vlot, en lekkere camera.
Ja de Sensatiequote:
Ios gisteren nogquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja je kan best whatsappen, maar tis niet heel gek dat je dan geen antwoord krijgt ofzo. T staat gelukkig ook niet al tig keer op Facebook dat ze daarheen moet/is![]()
Whatsapp is wel handig, tis gratis, je kan er meer mee dan sms (groepschat ofzo, handig met collega's of vriendenclubje), en eigenlijk werkt t wel altijd hoor tegenwoordig. In ieder geval de Android en iOS versie kan ik de laatste storing me niet van herinneren. Ze hebben idd ook wat varianten voor legacy devices als oude Nokia meuk, Symbian, Windows mobile etc. wellicht dat die brakker zijn.
Ja okee, maar iOS is faalquote:
Iphone nemenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie de HTC Senseeshun?
Ik neem ook een nieuw mobieltje, mn oude was al gesneuveld tijdens de verbouwing, dus had ff tijdelijk een los toestel gekocht. En die nieuwe HTC lijn is ubergeil
Helemaal geen spijt. Alleen hoerig van de batterij. Die gaat kort mee. Afgezien daarvan wil ik niet terug. JB doe ik alleen om te tetheren. Verder gebruik ik de JB Niet. Iphone is ook lichter, compacter, werkt geweldig en is sneller dan de desire waar ik vanaf kwam. Nope, ik ga niet meer terug. Wacht op de 5.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee, maar iOS is faal![]()
Nieuwe HTC's al gezien, al spijt?Lekker meteen te rooten, niet wachten op en of andere pauper jailbreak, quadcore, bam
Das nie zo gek niequote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef Qwea het volgende:
en is sneller dan de desire waar ik vanaf kwam.
Wait, whut?quote:
doh, een desire was ook stuk sneller dan de ipoon2 ofzoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal geen spijt. Alleen hoerig van de batterij. Die gaat kort mee. Afgezien daarvan wil ik niet terug. JB doe ik alleen om te tetheren. Verder gebruik ik de JB Niet. Iphone is ook lichter, compacter, werkt geweldig en is sneller dan de desire waar ik vanaf kwam. Nope, ik ga niet meer terug. Wacht op de 5.
Ik zeg het je nu toch, jezus fuckquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hey, waarom weet ik van jou niet hoelaat die cursus is? Je benne ontslagen ook
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal geen spijt. Alleen hoerig van de batterij. Die gaat kort mee. Afgezien daarvan wil ik niet terug. JB doe ik alleen om te tetheren. Verder gebruik ik de JB Niet. Iphone is ook lichter, compacter, werkt geweldig en is sneller dan de desire waar ik vanaf kwam. Nope, ik ga niet meer terug. Wacht op de 5.
Mooi.quote:
Ja, ook lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Kokos![]()
Ik maak regelmatig kokos-gehaktballetjes. Zo lekker![]()
![]()
250 gr bloemquote:
En, was ie leuk?quote:Op zondag 18 maart 2012 01:57 schreef oh-oh het volgende:
En Pisces, ik heb het caravanboek net uitgelezen
quote:
Als ik deze maand niks bestel heb ik online 4 maanden niks gekochtquote:Op zondag 18 maart 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar hey, ik ga es een maand niet bestellen hoor
Awesome egelquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh-oh
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F01%2099486%2010103%2008%206030%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dubbele col, heel donker paars, handgeverfde alpacawol, zo lekker zacht....quote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker dagje Strega![]()
Wat heb je gebreid???
Ik was om vier uur nog ff lekker gaan wandelen, zonnetje scheen en zo.
Sta ik net midden in het veld, barst er een bui los![]()
![]()
Ik was echt tot op mn ondergoed doorweekt, om over de honden nog maar te zwijgen, Thuis meteen met Chico onder de douche gesprongen
Ja, vanochtend en vannacht hadden we hier een storm, niet normaal.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker dagje Strega![]()
Wat heb je gebreid???
Ik was om vier uur nog ff lekker gaan wandelen, zonnetje scheen en zo.
Sta ik net midden in het veld, barst er een bui los![]()
![]()
Ik was echt tot op mn ondergoed doorweekt, om over de honden nog maar te zwijgen, Thuis meteen met Chico onder de douche gesprongen
Ach die schat.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh nice die foto![]()
Ik ben allergisch voor wol, dat is zo irritant![]()
Keizer is zo fief dat ie de regen lekker vond, echt waar![]()
Ze waren eerst lekker aan het rennen en toen het ging regenen ging Chico meerennen, en uiteindelijk zijn we natuurlijk heeeeeeeel snel naar huis gelopen, waar hij binnen nog heerlijk gespeeld heeft![]()
Maar toen ie eenmaal stil stond voor de deur kreeg ie het wel koud met die natte kleren aan, dus snel hem gestript en mezelf, en gelijk lekker warm onder de douche.
Als ik de douche schuin zet pakt ie mijn bovenlijf en dan Chico die naast me staat precies helemaal![]()
Toen ik er uit ging om me af te drogen bleef ie nog lekker staan knorren in zn uppie, hij is altijd boos als ie er onderuit moet
Dank u Qweaquote:
Succes hé Bosquote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef Bos81 het volgende:
Houdoe, morgen dus vroeg naar het ziekenhuis
Ja van de hersens (die ik dus toch blijk te hebben)quote:
Dat moet nog blijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 07:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja van de hersens (die ik dus toch blijk te hebben)
Volgende week dinsdagquote:Op maandag 19 maart 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Wanneer hoor je de uitslag?
Fijn dat je het er weer op hebt zitten
Nah dan moet de koelkast en vriezer ook steeds open, ik hou liever alles dicht, die man kan ook pas om 16:00 komenquote:Op maandag 19 maart 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou, als de stroom uit is is je brood ook zo ontdooit
In de tijd dat ik een half brood klaar heb ben ik naar de Appie heen en terugquote:Op maandag 19 maart 2012 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou toch gewoon ff dr uit pakken wat ik nodig had hoor
*rent*quote:Op maandag 19 maart 2012 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je twijfelt over gaan moet je direct gaan, dan komt alles goed is mijn ervaring.
Nee, het is verschrikkelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag laatst iemand in de bus met die echte headphones van Dr. Dre, zijn die nou echt zo geweldig dat ze al dat geld waard zijn?
RUN FORRESSSSSSSSSSSST!quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk
Beats koptelefoon van 400 euro wordt met de grond gelijk gemaakt door eentje van de helft van dat bedrag. en de "goedkopere" Beats, de Solo's zijn al helemaal afschuwelijk
Mensen kopen die dingen alleen omdat ze trendy zijn, en denken dat het goed klinkt omdat ene meneer rapnegert zijn naam er op staat en ze duur zijn
Ja, maar natuurlijk gaan ze zeggend at eht fantastisch klinktquote:Op maandag 19 maart 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik zag er laatst zo een neger mee zitten te pimpen in de bus, ik wil het dan bijna echt gaan vragen he
Er loopt hier al een poos zo een verkooptopic, dat is ook grappig, helaas wordt het om de zoveel tijd opgeschoondquote:Op maandag 19 maart 2012 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Er loopt op een koptelefoonforum zelfs een topic met getraumatiseerde mensen die voor alles en nog wat uitgemaakt worden omdat hun koptelefoon niet van Beats is. Dat zijn dan mensen die rondlopen met een koptelefoon van 1500 euro, en dan worden uitgelachen door zo'n triest geval met z'n Beats, want Beats zijn de beste en zulks
Er posten ook wel eens mensen een foto van hun Beats op dat forum, die worden nog net niet met een menigte met hooivorken en fakkels van dat forum gejaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:16 schreef Pagan het volgende:
Wij zaten ons gisteravond net af te vragen of je veel verschil zou horen tussen betaalbare goede en onbetaalbare hele goede speakers.Ja, maar als je naar een reeks van steeds duurdere speakers kijkt, wordt het verschil steeds minder, en de volgende stap steeds duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ja, ik denk het wel, maar ik denk ook dat het verschil het geld niet waard is, onmogelijk
🐙
Das wel een hele mooie blauwequote:Op maandag 19 maart 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zie net deze foto's van vrijdag die ik voor Miniem maakte, maar volgens mij kwam ie nie meer he ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh, sowieso, Trains en Blackest Eyes, en The Creator Has a Mastertapequote:Op maandag 19 maart 2012 15:36 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens Zwab. Ik heb donderdag In Absentia van Porcupine Tree gekocht. Die is echt goed
Maar dat wist jij natuurlijk al
Helemaal niks, die komt hier gewoon nogquote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, komt Miniem hier niet meer? watskeburt?
Ik denk alleen het achterwege laten van sollicitatiepraatjesquote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou vorige week toen ie op zn donder kreeg nav zn huiliegedrag met die sollicitatie riep ie dat ie wel weg zou blijven dan, kweet nie of ik m daarna nog gezien heb![]()
Zwabje, heb jij Ik Vertrek gezien???
Was weer een pareltje
neequote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou vorige week toen ie op zn donder kreeg nav zn huiliegedrag met die sollicitatie riep ie dat ie wel weg zou blijven dan, kweet nie of ik m daarna nog gezien heb![]()
Zwabje, heb jij Ik Vertrek gezien???
Was weer een pareltje
Oh die ga ik vanavond even bekijken, kaneel eten lijkt me wel stukken beter dan ingewanden of ander ranzig spul dat ze vaak in die programma's gooienquote:
Zij eerst, met de kinderen!quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 19 maart 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
En ipv het ik heb nul fietsen verkocht -thema was het nu: na drie weken, nog geen stroom, na 4 maanden, nog geen stroom, etc etc. En zonder stroom geen vergunning![]()
En na een paar maanden hadden ze in het huur appartement waar ze met de kinderen zaten OOK geen stroom meer, en toen konden ze net zo goed alvast naar de bouw verhuizen want daar was ook geen stroom
quote:
Ik stik zowat in m'n gevulde koekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |