quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van mij kan dat uitzendbureau de pot op![]()
Ik denk niet dat ik hier de degene ben die laks is.
Party onquote:
Dat is dus geen winners-mentaliteit en geldt 'voor jou dertig anderen'. Je moet de baan wel willen als je 'm wil krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet perse aan de bak.
Zou mooi zijn als ik er iets bij kon nemen.
Maar als het elke keer op zon manier met die mensen moet
Maar wil je nu een baan of niet? Als je er eigenlijk niet wil werken ruiken ze dat, zoals een hond angst ruikt (bij anderen dan, bij mij ruiken ze een welonderbouwd zelfvertrouwenquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Van mij kan dat uitzendbureau de pot op![]()
Ik denk niet dat ik hier de degene ben die laks is.
Heb zelf naar de werkgever gebeld van de vorige sollicitatie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben bij bijna alle banen zo aangenomen. Ze waren m'n papieren kwijt, belden niet. Dus ik had de hoop al opgegeven, weken gingen voorbij, en juist toen was ik gewoon aangenomen, maar ze vergaten te bellen, en alles ging mis. De prutsersBut I got the job!
Volhouden en doorzetten, en wat oh-oh zegt; de houding moet goed zijn
Je typt eerst het een , en dan weer dit, hoe denk je nou dat mensen dat nog kunnen begrijpen dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb zelf naar de werkgever gebeld van de vorige sollicitatie.
Bleek dat ze al lang contact opgenomen met hun maar mij niks hebben laten weten.
Ik doe er genoeg moeite voor, en het is niet een kwestie van niet willen.
Ik wil juist wel, maargoed volgens mij begrijpen jullie me niet.
quote:
Laat maar zitten, het is al goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je typt eerst het een , en dan weer dit, hoe denk je nou dat mensen dat nog kunnen begrijpen dan?
dat laatste idd, dat straal je gewoon uit dan, en dan heeft men er al geen vertrouwen meer in.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is dus geen winners-mentaliteit en geldt 'voor jou dertig anderen'. Je moet de baan wel willen als je 'm wil krijgen.
[..]
Maar wil je nu een baan of niet? Als je er eigenlijk niet wil werken ruiken ze dat, zoals een hond angst ruikt (bij anderen dan, bij mij ruiken ze een welonderbouwd zelfvertrouwen)
Oke, maar je hebt altijd prutsers die iets niet doorgeven en dat is idd heel erg kut als je zit te wachten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bleek dat ze al lang contact opgenomen met hun maar mij niks hebben laten weten.
wil je nu zeggen dat we t niet goed met je menen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Laat maar zitten, het is al goed.![]()
Zal hier nog eens wat plaatsen
Nja, psies die mentaliteit dus, daar kom je er helaas niet mee...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
gewoon contact blijven opnemen, dat ziet men als die persoon wil graag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee niet zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel weegt Sharapova, dat wordt nog best een duur grapjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:08 schreef Barbaaf het volgende:
En nu iets heel anders:
Zwabber! Melden! Wat kost dat 3d-print spul per liter en hoe flexibel is het bij kamertemperatuur? Ik kreeg gisteren een briljant idee toen ik langs een printshop liep die adverteerde met afdrukken op 1 bij 2 meter en als voorbeeld een levensgrote poster van Maria Sharapova had
Ik zag dat kwartje haast vallen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Jij wil een gepersonaliseerde opblaaspop?
Die kan fijn mee achterop zonder helmquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zag dat kwartje haast vallen.
Maar ja, als je foamachtig spul kan printen heb je een gat in de markt van de RealDoll industrie
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik denk dat zelf een oostblokkertje importeren en laten verbouwen mss nog wel cheaper is
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplankquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoeveel weegt Sharapova, dat wordt nog best een duur grapje
Why do you knowquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplank
I've been aroundquote:
Spot onquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind jou sowieso meer het type voor zo een cute kleine Loveyoulongtime
I knew!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
I've been around. Overigens gaat mijn voorkeur uit naar tengere aziaatjes dus dat scheelt weer.
Hoplaquote:
Nou gelijk patent op aanvragen, het is een "gat" in de marktquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een echte realdoll gaat voor $5000 over de toonplank
En ik heb enkele malen het genoegen gehad zo'n kleintje over m'n rug te laten lopen, hemelsquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I knew!
Eten niks en kosten ook geen drol
En die kunnen lekkerder koken dan die oostblokkers, nog een pluspuntje
Minstens 3 gatenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou gelijk patent op aanvragen, het is een "gat" in de markt
Oh ja, dat heb ik ook wel es laten doen op Bali, dat is best coolquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En ik heb enkele malen het genoegen gehad zo'n kleintje over m'n rug te laten lopen, hemels
Meervoud nog welquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:24 schreef Barbaaf het volgende:
Happy endings zaten er ook niet bij, dit waren gewoon lieve kleine meisjes(*) die ik overhaalde over mijn rug te lopen na een lange dag archeologie- of ander studentenkamp.
(*) voor de duidelijkheid: wel meerderjarige studentes dus
Oh het is op tijd, wat fijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Wat een weer voor mijn verjaardagNog even wat mail lezen en dan met een biertje in de tuin zitten
Oh-OH bedankt voor je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |