Uiteraardquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn tijdelijke TTK-titel tot ere strekken.
Bij ons thuis lag vroeger de lat enorm hoog voor de sinterklaasgedichten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
UiteraardIk weet waar ik me ga vervoegen de volgende keer als ik een gedichtje moet maken
Wij hadden sessies van 8 uur 's avonds tot tegen middernacht. Dat je een droge keel kreeg van het voorlezen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:29 schreef Karina het volgende:
Wij deden nooit gedichten, ook geen surprises trouwens. Tegen de tijd dat niemand meer in Sinterklaas geloofde hebben we wel nog lootjes gedaan, maar ook niet meer elk jaar.
Nee, je kon het gewoon niet meer aanzien, al die taalfouten die anderen maken,quote:
De gedichten waren tenminste nog creatief!quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, je kon het gewoon niet meer aanzien, al die taalfouten die anderen maken,
Ik ben webdeveloper/programmeur, ik wil jou wel een keer een stukje semantische/objectgeoriënteerde code zien schrijven, dan ga ik jou afkraken.
Het is gewoon een luchtig topic voor tijdens het stofzuigen en ramen lappen,
De gedichten zijn ook niet hoogstaand en serieus, het zijn slechts grappen.
Daar heb ik nooit aan meegedaan,quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar citaten knippen en plakken met fouten...
En zoals je hebt kunnen constateren ben ik gaan wieberen in dat topic.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit aan meegedaan,
Ik heb daar zelfs iets van gezegd, en nu is het topic weer op de baan.
Iedereen is hier welkom, toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:49 schreef Karina het volgende:
Ach, kingtoppie post hier ook geregeld en die is nog LANG geen 40. Ze vinden de veertigers gewoon gezellig![]()
Dat had ik wel door hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef Lienekien het volgende:
Impliciet probeer ik natuurlijk te zeggen dat Golfer al lekker flink verzuurd is ik zelf ook aardig zuur kan zijn.
Mag hopen dat je niet bij mij werkt danquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:24 schreef Lienekien het volgende:
Onbegrijpelijke mails van de helpdesk, ook zo'n ergernis.
Ik heb vandaag ergernissen te over.
Wat lief dat je dat zegt.quote:
Nee, alleen technische heren bij ons.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mag hopen dat je niet bij mij werkt dananders moet ik echt wat gaan doen aan de mails
Nerdsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, alleen technische heren bij ons.
hehehequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, alleen technische heren bij ons.
* Mickeys is Nerdinquote:
Joipoi ik joop dat je het goed opvat,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |